مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

آون توستر تولیپس مدل OT-A4507

از {{model.count}}
0
4,850,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

آون توستر برقی تولیپس Tulips مدل OT-A4507 BD، با توان 1800 وات و گنجایش 45 لیتر به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به راحتی و با صرف زمان کمی حجم زیادی از انواع مواد غذایی شامل غذاهای گوشتی، نان و... را پخته یا روی قفسه مخصوص،‌ گریل نمایید. این دستگاه مجهز به قطعه جوجه گردان بوده و درون محفظه چهار المنت حرارتی به صورت دو المنت در بالا و دو المنت در پایین قرار گرفته‌اند. از طریق درب شیشه‌ای دوجداره و به کمک لامپ روشنایی داخل فر و نمایشگر دیجیتال دستگاه نیز می‌توان بر مراحل پخت غذا نظارت کامل داشت. هم‌چنین دستگیره درب از جنس استیل مقاوم بوده و ظاهری زیبا به آن بخشیده است. آون توستر 4507 تولیپس مجهز به فن کانوکشن و توزیع هوای گرم بوده تا پخت سریع و یکنواختی داشته باشید. درجه حرارت پخت نیز قابل تنظیم است که توسط ولوم چرخشی از 40 تا 230 درجه سانتی گراد قابل کنترل است و با توجه به حجم و نوع مواد غذایی می‌توان دمای مورد نیاز را به آسانی تنظیم کرد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

بررسی اجمالی آون توستر Tulips OT-A4507

امروزه با زیاد شدن مشغله زندگی، هر خانواده سعی دارد تا لوازمی را برای منزل انتخاب کند که بیشترین کارایی را در کمترین زمان ممکن فراهم کند. از این رو لوازم خانگی چندکاره بسیار محبوب شده‌است. لوازم خانگی که در عین کم جا بودن بتواند چند کارایی را ارائه دهد و کاربر را از خرید دستگاه‌های متنوع و اغلب جاگیر رهایی ببخشد. آون توستر تولیپس مدل OT-A4507 یکی از آن محصولاتی است که کارایی چندگانه را در مقابل زیبایی ظاهری و مصرف کم با هم ترکیب کرده تا بتواند هر نیازی را پاسخگو باشد.

امروزه خانه‌های کوچک و یا هزینه‌های بالا به هرکسی اجازه نمی‌دهد در آشپزخانه خود از فر برقی استفاده کند. علاوه بر این بعضی از افراد ممکن است بخواهند که فر خود را با هربار اسباب جا به جا کنند که عملا برای فرهای توکار به خاطر اندازه‌های متفاوت امری ناشدنی است. راه‌حل آون توستر های برقی است. این دستگاه‌های چند کاره هم به عنوان یک فر عمل می‌کنند و هم می‌توانند وظایف توستر را به خوبی انجام دهند. علاوه بر این به خاطر اندازه کوچک به راحتی قابل جا به جایی است و به راحتی هرجایی می‌توانید آن را قرار دهید.

آون توستر Tulips OT-A4507

طراحی ظاهری آون توستر تولیپس مدل OT-A4507

طراحی ظاهری آون توستر OT-A4507 تولیپس به شکل یک مایکروفر است. درب دستگاه از بالا باز می‌شود. طراحی دستگاه ساده و در عین حال شیک است. قسمت کناری دستگاه دکمه‌های کاربردی آن از جمله تنظیم حرارت و حالت‌های پخت قرار دارد. همچنین دستگاه مجهز به جوجه گردان است. درجه حرارت پخت نیز از ۴۰ درجه تا ۲۳۰ درجه متفاوت است. همچنین دستگاه دارای چهار وضعیت متفاوت، خاموش، المنت بالا، المنت پایین و المنت بالا و پایین است. همچنین دکمه دیگری چهار وضعیت خاموش، جوجه گردان، فن هوای گرم و جوجه گردان به همراه فن هوای گرم را تنظیم خواهد کرد. همچنین یک دکمه دیگر نیز در دستگاه تعبیه شده که وظیفه تنظیم زمان پخت را برعهده دارد.

آون توستر Tulips OT-A4507

مشخصات فنی آون توستر OT-A4507 تولیپس

دستگاه دارای چهار المنت حرارتی است که در کنار یک فن وظیفه پخت را برعهده دارد. دو المنت در قسمت بالایی و دو المنت در قسمت پایینی قرار گرفته‌است. درب دستگاه شیشه‌ای و دوجداره است. همچنین یک لامپ روشنایی داخل دستگاه و نمایشگر دیجیتالی برای نمایش وضعیت روی دستگاه تعبیه شده‌است. جنس دستگاه نیز از استیل با کیفیت است. آون توستر OT-A4507 تولیپس از قابلیت فن کانوکشن استفاده می‌کند تا غذاهای داخل توستر به صورت یکنواخت پخته شود.

عکس آون توستر تولیپس مدل OT-A4507

آون توستر تولیپس مدل OT-A4507 یک دستگاه کاربردی است. هم می‌تواند نقش یک تستر معمولی را بازی کند و هم یک فر و جوجه‌گردان باشد. ظرفیت آن 45 لیتر است و به راحتی می‌توانید انواع کیک و غذاها را در آن طبخ کنید. قدرت دستگاه نیز 1800 وات است. بنابراین به راحتی می‌تواند هر نوع دسر، شیرینی و غذایی را طبخ کند. حداکثر حرارت دستگاه برای پخت نیز 230 درجه سانتی گراد است که برای درست کردن اکثر دستورهای پخت شیرینی و غذا ایده‌آل است. همچنین قطعه جوجه‌گردان دستگاه نیز برای پخت انواع کباب مناسب است.


توان مصرفی1800 وات
ظرفیت45 لیتر
صفحه نمایش دیجیتالدارد
قابلیت تنظیم حرارتتا 230 درجه
قابلیت تنظیم زمانتا 60 دقیقه
جنس بدنهاستیل ضد زنگ
جنس دربشیشه دوجدار ضد حرارت
لامپ داخل دستگاهدارد
جوجه گردان
دارد
فن کانوکشندارد
برنامه های پخت پیش فرضدارد
برند
توليپس
جنس
جنس کالا: فلز
گارانتی
18 ماهه نگین تک پرشیا
امکان آماده سازی غذا
جوجه گردان
حداکثر درجه حرارت
230
محدوه ظرفیت
41 تا 45 لیتر
تعداد طبقه
2
کانوکشن
دارد
توان مصرفی
1800 وات
ظرفیت
‌45 لیتر
شناسه کالا
2901278800225

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...