آون توستر تولیپس مدل OT-A3807

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: توليپس
  • جنس: جنس کالا: فلز
  • گارانتی: 18 ماهه نگین تک پرشیا
  • امکان آماده سازی غذا: جوجه گردان
گارانتی توليپس
آماده ارسال ناموجود
0
4,100,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آون توستر برقی تولیپس Tulips مدل OT-3807 BD با توان 1500 وات و گنجایش 38 لیتر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی و با صرف زمان کمی حجم زیادی از انواع مواد غذایی شامل غذاهای گوشتی، نان و... را پخته یا روی قفسه مخصوص،‌ گریل نمایید. این دستگاه مجهز به قطعه جوجه گردان بوده و درون محفظه چهار المنت حرارتی به صورت دو المنت در بالا و دو المنت در پایین قرار گرفته اند. از طریق درب شیشه ای دوجداره و به کمک لامپ روشنایی داخل فر و نمایشگر دیجیتال دستگاه نیز می توان بر مراحل پخت غذا نظارت کامل داشت. همچنین دستگیره درب از جنس استیل مقاوم ساخته شده و ظاهری زیبا به آن بخشیده است. آون توستر 3807 تولیپس مجهز به فن کانوکشن و توزیع هوای گرم بوده تا پخت سریع و یکنواختی داشته باشید. درجه حرارت پخت نیز قابل تنظیم است که توسط ولوم چرخشی از 40 تا 230 درجه سانتی گراد قابل کنترل می باشد و با توجه به حجم و نوع مواد غذایی می توان دمای مورد نیاز را به آسانی تنظیم نمود.

آون توستر تولیپس مناسب افرادی است که جای کافی برای مایکروویو و آون ندارند و می‌خواهند کارایی هر دو را از یک دستگاه کوچک داشته باشند. این محصول ایرانی با امکاناتی که دارد و برچسب قیمتی مناسب، می‌تواند انتخاب خوبی به عنوان عضو بعدی آشپزخانه شما باشد. در بررسی آون توستر تولیپس مدل OT-A3807 با ما همراه باشید.

توستر تولیپس OT-A3807

طراحی آون توستر تولیپس OT-A3807

ابعاد آون توستر تولیپس 52x32.5x33 سانتی متر است تا در هر خانه‌ جایی برای آن پیدا شود.

یک درب شیشه‌ای دوجداره برای آن در نظر گرفته شده تا به کمک لامپ داخل فر و نمایشگر دیجیتال به طور کامل روی مراحل پخت غذا و شیرینی نظارت کامل داشته باشید. بدنه دستگاه و دستگیره درب از جنس استیل باکیفیت هستند تا هم زیبایی به آشپزخانه بیاورند و هم دستگاهی بادوام و مقاوم را تشکیل دهند.

قفسه مخصوص گریل، سینی مخصوص خشک کردن میوه و قطعه جوجه گردان از قطعاتی هستند که آون توستر تولیپس پلاس مدل OT-A3807 ارائه می‌کند.

پخت و گرم کردن یکنواخت خوراک

در این دستگاه دو المنت بالا و دو المنت پایین قرار گرفته‌اند. تنظیمات آون توستر تولیپس مدل OT-A3807 اجازه می‌دهند از المنت‌های بالا، المنت‌های پایین و یا هردو به صورت همزمان استفاده کنید. توان ۱۵۰۰ واتی و درجه پخت تا ۲۳۰ درجه سانتی گراد (قابل تنظیم) از مشخصات فنی این دستگاه هستند.

آون توستر تولیپس برای پخت شیرینی، کیک و نان مناسب است. این دستگاه می‌تواند آن حس کریسپی و رنگ قهوه‌ای خوش‌رنگی که از شیرینی و کیک می‌خواهید را فراهم کند. به منظور راحتی و امکانات بالا، ۱۲ برنامه پخت در حافظه این آون توستر تعریف شده است. ۳۸ لیتر گنجایش محفظه کمک می‌کند از این ۱۲ برنامه نتیجه مطلوب خود را بگیرید و با صرف زمان کم، حجم زیادی از انواع مواد غذایی شامل غذاهای گوشتی، نان و... را پخته یا روی قفسه مخصوص،‌ گریل کنید.

برای پخت سریع و یکنواخت، آون توستر OT-A3807 CD تولیپس به فن کانوکشن و توزیع هوای گرم مجهز شده است.


توان مصرفی1500 وات
ظرفیت38 لیتر
صفحه نمایش دیجیتالدارد
قابلیت تنظیم حرارتتا 230 درجه
قابلیت تنظیم زمانتا 60 دقیقه
جنس بدنهاستیل ضد زنگ
جنس دربشیشه دوجدار ضد حرارت
لامپ داخل دستگاهدارد
جوجه گردان
دارد
فن کانوکشندارد
برنامه های پخت پیش فرضدارد
برند
توليپس
جنس
جنس کالا: فلز
گارانتی
18 ماهه نگین تک پرشیا
امکان آماده سازی غذا
جوجه گردان
حداکثر درجه حرارت
230
محدوه ظرفیت
36 تا 40 لیتر
تعداد طبقه
2
کانوکشن
دارد
توان مصرفی
1500 وات
ظرفیت
38 لیتر
شناسه کالا
2901278800232

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202