مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34NB

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: پاناسونيک
  • جنس: جنس کالا: فلز
  • گارانتی: نصب و راه اندازی رادین سرویس
  • نوع ماکروویو: رومیزی
گارانتی پاناسونيک
آماده ارسال ناموجود
0
5,900,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34NB با توان 900 واتی که دارد مناسب پخت انواع غذاها در منزل به حساب می‌آید. همچنین طراحی زیبا و مدرن دستگاه جلوه‌ای تازه به محیط آشپزخانه شما خواهد بخشید که حجم محفظه داخلی دستگاه 25 لیتر بوده و قطر سینی شیشه‌ای داخلی 28 سانتی متر است که به صورت گردان طراحی شده است. پنل ماکروویو پاناسونیک دارای نمایشگر و کلیدهای لمسی فشاری بوده که از طریق آن می‌توانید نوع پخت و زمان را انتخاب نمایید

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34NB با برخورداری از طاهری شیک و مدرن برای کاربردهایی چون گرم کردن و پختن و یخ زدایی و گریل غذاهای مختلف بسیار مناسب است. بدنه این مایکروویو با رنگ سیاه و براق خود از زیبایی خیره کننده ایی برخوردار است. و با گنجایش 25 لیتر برای استفاده خانواده های با جمعیت متوسط مناسب است. 

مشخصات مایکروویو 25 لیتری پاناسونیک مدل NN-ST34NB

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34NB بسیار خوش ساخت و کاربرپسند است که در قسمت راست آن تنظیمات مروبط به دستگاه به صورت لمسی تعبیه شده است.

تعداد برنامه های پخت این مایکروویو پاناسونیک 25 لیتری 10 عدد می باشد. که کاربران می توانند بسته به نحوه عملکرد و مواد غذایی برنامه موردنظر را تنظیم کنند. قابلیت گریل در این دستگاه باعث حرارت از بالا به مواد غذایی می شود. همچنین این دستگاه از قابلیت تنظیم قدرت تا 5 سطح مختلف و قفل کودک بهره می برد.

یکی از ویژگی های این دستگاه توان 800 واتی آن است که نیروی خوبی را برای انتقال گرما به مواد غذایی ایجاد می کند.

این دستگاه در ابعاد 28 سانتی متر ارتفاع، 47 عرض و 38 سانتی متر عمق ساخته شده که ابعادی متناسب و کاملا استاندارد است. و همچنین براحتی بر روی کابینت های آشپزخانه جا می گیرد و وزن پایینی دارد.

کمپانی پاناسونیک برای این مایکروویو یک صفحه نمایشگر LED در نظر گرفته است گه اطلاعات مربوط به تنظیمات پخت بطور واضح در آن قابل رویت است.

شرکت سازنده مایکروویو پاناسونیک تنظیمات بوزدایی این دستگاه را به گونه ای طراحی کرده که هوا را از فضای داخلی، بیرون می کند. به گونه ای که هر بوی تولید شده در داخل ماکروفر، بلافاصله و به سرعت پراکنده می شود. حذف فوری بوی غذا باعث می شود غذاهای شما همیشه بویی تازه و خوشایند داشته باشند.

ظرفیت
25 لیتر
برنامه پخت
ندارد
صفحه نمایش
دارد
قابلیت مایکروویو
دارد
توان
900 وات
یخ زدایی
دارد
جنس سطح داخلی
اکریلیک
قفل کودک
دارد
قابلیت تنظیم زمان
دارد
چراغ داخلی
دارد
گرمکن
دارد
سینی شیشه ای
دارد
برند
پاناسونيک
جنس
جنس کالا: فلز
گارانتی
نصب و راه اندازی رادین سرویس
نوع ماکروویو
رومیزی
ظرفیت ماکروویو
25 لیتر
برنامه پخت
دارد
پخت ترکیبی
ندارد
تایمر پخت
دارد
یخ زدایی
دارد
صفحه نمایش
LED لمسی
شناسه کالا
2007519302735

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202