مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

چای ساز کنارهم پارس خزر مدل گرمنوش

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

چای ساز پارس خزر مدل گرمنوش از جمله محصولات پرفروش و محبوب موجود در بازار بوده و توسط این برد با قدمت و مطرح تولید شده است. این دستگاه چای ساز دارای کتری استیل مدرج با ظرفیت 1.8 لیتر و مجهز به دستگیره پلاستیکی و درپوش پلاستیکی جدا شونده است. همچنین، یک قوری چینی با ظرفیت 0.7 لیتر مجهز به فیلتر با قاب پلاستیکی و مش فلزی برای این چای ساز در نظر گرفته شده است. کتری چای ساز پارس خزر مدل گرمنوش دارای قابلیت چرخش 360 درجه کتری روی سینی دیجیتال است. از دیگر ویژگی‌های این چای ساز دو کاره می‌توان به برخورداری از پنل لمسی برای تنظیم کاربرد آن اشاره کرد. همچنین، این محصول دارای دستگیره در زیر سینی برای حمل راحت است که باعث می‌شود حمل و نقل جابجایی آن آسان باشد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

چای ساز پارس خزر مدل گرمنوش یکی از چای  سازهای موجود در بازار است که توسط برند پارس خزر تولید شده است. این چای  ساز دارای کتری استیل مدرج با ظرفیت 1.8 لیتر و مجهز به دستگیره پلاستیکی و  درپوش پلاستیکی جدا شونده و دارای قوری چینی با ظرفیت 0.7 لیتر مجهز به  فیلتر با قاب پلاستیکی و مش فلزی است. کتری این محصول دارای قابلیت چرخش  360 درجه کتری روی سینی دیجیتال است. از دیگر ویژگی‌های این چای ساز دو  کاره برخورداری از پنل لمسی برای تنظیم کاربرد آن است و همچنین این محصول  دارای دستگیره در زیر سینی برای حمل راحت است که باعث می‌شود حمل و نقل  جابجایی آن آسان باشد. قابلیت‌های دیگر این کالا عبارت‌اند از: سیستم ایمنی  محافظت از قطعات الکتریکی در مقابل گرم شدن بیش از حد یا بدون آب کار کردن  محصول، سیستم خاموش شدن خودکار گرم نگهدار قوری پس از یک ساعت جهت صرفه  جویی در مصرف انرژی، صفحه نمایش دیجیتال جهت نمایش دمای چای درون قوری با  رنج 50 تا 80 درجه سانیتگراد با قابلیت تنظیم در دو حالت قوری شیشه‌ای و  قوری چینی.

برند
پارس خزر
جنس
جنس کالا: چيني و پلاستيک
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
جنس قوری
چینی
نگهدار
دارد
جنس المنت
استیل ضد زنگ
سیستم ایمنی
خاموشی خودکار
طول سیم
1 متر
ظرفیت قوری
0.7 لیتر
توان مصرفی
1685 وات
شناسه کالا
2901295900250

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...