مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

چای ساز روهمی پارس خزر مدل چای نوش

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

«چای نوش» یکی از زیباترین و باکیفیت ترین ساخته های «پارس خزر» تا به امروز است. این مدل که در گروه دم آور ها قرار دارد در بخش کتری به بدنه ای از جنس استیل مجهز شده و جهت دم آوری به بهترین شکل ممکن، از یک قوری چینی به همراه آن استفاده گردیده. این قوری را می‌توان درون ماشین ظرفشویی نیز قرار داد و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت. کیفیت ساخت در مدل چای نوش بسیار مناسب ارزیابی می‌شود و کیفیت نوشیدنی‌های تهیه شده با آن نیز بسیار قابل قبول می‌باشد و طعمی طبیعی و دلچسب را از آن ها دریافت خواهید کرد. این طعم دلچسب به دلیل حرارت دهی قوری به وسیله بخار خارج شده از کتری می‌باشد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

دارای قوری چینی جهت دم کردن بهتر چای و انواع دم نوش ها (نعناع، گل گاوزبان و...) - دارای کتری استیل براق - دارای ترموستات(مصرف انرژی کم)، - دارای قابلیت نگه داشتن اتوماتیک دما در حالت جوش ملایم جهت دم کشیدن چای بعد از جوش آوردن آب - قابلیت شستشوی قوری چینی با ماشین ظرفشویی - دارای گواهینامه استاندارد محصول

برند
پارس خزر
جنس
جنس کالا: چيني و پلاستيک
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
جنس قوری
چینی
نگهدار
ندارد
جنس المنت
استیل ضد زنگ
سیستم ایمنی
خاموشی خودکار
طول سیم
1 متر
ظرفیت قوری
1 لیتر
توان مصرفی
2000 وات
شناسه کالا
2901295900465

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...