مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

ساندویچ ‎ساز «پارس خزر» مدل «SM-850P» یکی از محصولات ساخت این شرکت است که یک محصول ساده و درعین‌حال بسیار کاربردی است. این ساندویچ‌ساز از موتور قدرتمند 850 وات بهره می‌برد. این دستگاه با برخورداری از صفحه دو خانه‌ای امکان درست کردن چهار ساندویچ مثلثی را در هر بار استفاده دارد. ساندویچ‌ساز پارس خزر با طراحی ظاهری ساده دارای چهار پایه است که دستگاه را از سطح میز فاصله می‌دهند. همچنین دستگیره‌ای که برای این ساندویچ‌ساز در نظر گرفته شده است امکان جابه‌جایی راحت آن را فراهم کرده است. این مدل قابلیت قرارگیری به‌صورت عمودی را نیز دارد و این ویژگی برای نگهداری آن در قفسه یا کابینت بدون اشغال فضای زیاد بسیار کاربردی است.  از دیگر خصوصیات این محصول می‌توان به سیستم قطع کن خودکار، برخورداری از دو مدل سینی پخت و نشانگر LED روی بدنه اشاره کرد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

محصولات مرتبط

بررسی اجمالی ساندویچ ساز SM-850P پارس خزر

اگر وقت کمی برای درست کردن غذا دارید و می خواهید یک وعده غذایی خیلی سریع برای خودتان درست کنید، نیاز به وسیله ای دارید که بتواند این کار را در چند دقیقه برای شما انجام دهد. ساندویچ ساز یکی از همین محصولات است. در کمتر از چند دقیقه می توانید برای خودتان یک ساندویچ خوشمزه با هر مواد غذایی که در اختیار دارید درست کنید. یکی از بهترین ساندویچ سازهایی که می توانید آن را خریداری کنید هم ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P نام دارد. این ساندویچ ساز نه تنها قیمت بسیار مناسبی دارد، بلکه در حالت های مختلف می تواند برای شما ساندویچ درست کند.

توان مصرفی ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P به ۸۵۰ وات می رسد. یکی از ویژگی های دوست داشتنی این محصول برخورداری از دو سینی برای پخت ساندویچ ها و خوراکی های مختلف است. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که سینی ساندویچ این محصول از ۲ خانه تشکیل شده است و می تواند چهار ساندویچ مثلثی شکل را در اختیار شما قرار دهد.

ساندویچ ساز پارس خزر SM-850P

ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P از سینی مخصوص گریل با روکش تفلن بهره می برد و به همین دلیل می توانید غذاهای دیگری هم روی آن درست کنید.

در زمان خرید ساندویچ ساز باید به لولای ان هم توجه کنید. اگر قسمت لولا کیفیت مناسبی نداشته باشد، دستگاه آسیب خواهد دید و ساندویچ های شما هم کیفیت بالایی نخواهد داشت. در لولایی ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P واقعا کیفیت قابل قبولی دارد و حتی از قفل هم بهره می برد. این محصول از سیستم قطع خودکار استفاده می کند تا غذاهای شما نسوزد. برای این که بتوانید از این محصول بیشتر استفاده کنید، از سیم نسوز استفاده شده است. همچنین تمام قطعات به کار رفته در ساخت این محصول در برابر گرما  و حرارت مقاوم هستند.

برند
پارس خزر
جنس
جنس کالا: پلاستيک
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
جنس صفحه
تابه نچسب
تعداد خانه
2 خانه
صفحه جدا شونده
دارد
چراغ نشانگر
دارد
دستگیره عایق حرارت
دارد
توان مصرفی
850
طول سیم
80 سانتی متر
سیستم ایمنی
قطع خودکار
شناسه کالا
2901295900373

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...