مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

غذاساز تولیپس مدل FP-A460

از {{model.count}}
0
3,250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

غذاساز تولیپس مدل FP-A460 یکی از دستگاه‌هایی است که آقایان یا بانوان آشپز در منزل به آن حتما احتیاج پیدا می‌کنند. این غذا ساز دارای طراحی ساده‌ و بسیار کارآمد است. این دستگاه دارای یک موتور است که توان مناسبی معادل 750 وات برای خرد و مخلوط کردن مواد دارد و پارچ مخلوط کن با ظرفیتی که دارد امکان تهیه مواد مخلوط مختلفی را می‌دهد و به این ترتیب می‌توان انواع سس‌ها، مایه‌ها و حتی اسموتی‌ها را تهیه کرد. موتور قدرت‌مند آن می‌تواند امکان تنظیم سرعت در 5 سطح را به شما بدهد. تولیپس مدل FP-A460 دارای تیغه‌هایی با کیفیت و تیز است تا بتواند بالاترین کارایی را برای ما به ارمغان بیاورد. از دیگر ویژگی‌های این غذاساز این است که می‌توان با آن انواع آبمیوه‌ها و اسموتی‌ها را هم تهیه کرد. غذاساز تولیپس مدل FP-A460 دارای بدنه‌ای پلاستیکی و مقاوم است. بدنه ظروف تمامی تیغه‌های آن شفاف بوده و می‌توان درون آن را به‌راحتی مشاهده کرد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

غذاساز تولیپس FP-A460

غذاسازها بهترین ابزار برای خرد کردن، چرخ کردن و تکه تکه کردن هستند. این دستگاها‌ اصولا به عنوان دستگاه‌های چندکاره شناخته می‌شود. پایه پهن این دستگاه به آن اجازه می‌دهد با یک بار خرد کردن مقدار بیشتری از مواد را خرد کند، بنابراین می‌توانید مواد را سریع و یکنواخت درشت خرد کنید. بیشتر غذاسازهای سایز کامل دارای تیغه‌هایی برای برش و رنده کردن هستند که مخلوط کن نمی‌تواند این کار را انجام دهد. غذاساز تولیپس مدل FP-A460 یک خردکن کامل و با ویژگی‌های کاملا مدرن است که خریداران را راضی می‌کند. برای خرید لوازم آشپزخانه با قیمت مناسب، از محصولات فروشگاه آنلاین تکنولایف دیدن کنید.

ویژگی‌های کلی غذا ساز تولیپس مدل FP-A460

غذاساز تولیپس مدل FP-A460 یک دستگاه 12 کاره است که با تیغه‌های متفاوت خود می‌تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند. به طوری که برای درست کردن غذا نیاز به دستگاه دیگری نداشته باشید. این دستگاه با توجه به نیازهای روز طراحی شده و می‌تواند با مخزن بزرگ و سرعت بالا با مدل‌های خارجی رقابت کند.

طراحی ظاهری غذاساز fp_a460 تولیپس

طراحی غذاساز تولیپس مدل fp_a460 کاملا ساده و کاربر پسند است. تنها یک ولوم روی دستگاه است که سرعت آن را تغییر می‌دهد. بقیه عملکرد دستگاه بسته به تیغه‌های آن تغییر می‌کند. طراحی آن به صورت نقره‌ای و مشکلی است. موتور دستگاه در قسمت پایینی قرار دارد. محفظه اصلی دستگاه در قسمت بالایی آن با ظرفیت دو لیتر قرار گرفته است.

غذاساز تولیپس مدل fp-a460

مشخصات کلی غذاساز تولیپس مدل fp_a460

غذاساز تولیپس مدل FP-A460 دارای تیغه‌های 12 کاره است. موتور دستگاه نیز 5 سرعت متفاوت دارد تا بسته به نیاز شما بتواند کند و یا تند باشد. موتور نیز طوری طراحی شده تا دارای یک محافظ حرارتی باشد. به این ترتیب داغ شدن زیاد موتور به آن آسیبی نخواهد رساند. همچنین یک پارچ جداگانه به گنجایش 1.5 لیتری نیز وجود دارد که می‌توان به راحتی از آن برای مخلوط کردن استفاده کرد. جنس تیغه‌های دستگاه از استیل ضد زنگ است تا با خیال راحت از آن استفاده کنید. جنس پارچ‌های دستگاه نیز از پلاستیک با کیفیت است تا در مقابل فشار دوام زیادی داشته باشد.

غذاساز تولیپس مدل fp-a460

غذاساز تولیپس مدل FP-A460 یک دستگاه کاربردی و مورد نیاز برای هر آشپزخانه‌ای است. اگر کارهایی مانند خرد کردن مغزیجات، برش دادن سبزیجات و خرد کردن مواد غذایی را خیلی خسته‌کننده و زمان‌بر می‌دانید و نمی‌توانید آن را با دست انجام دهید، باید به فکر تهیه غذاساز باشید. این ابزار آشپزخانه همچنین برای مخلوط کردن دیپ‌هایی مانند هوموس، تهیه سس مایونز خانگی و مخلوط کردن خمیر پای یا نان مفید است. وجود یک غذاساز همه کاره در خانه برای کسانی که می‌خواهند از زمان خود بیشترین استفاده را ببرند، کاملا ضروری است.  

برند
توليپس
جنس
جنس کالا: استيل و پلاستيک
گارانتی
18 ماهه نگین تک پرشیا
نوع غذاساز
12 کاره
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
موتور
5 سرعته
ظرفیت پارچ
1.5 لیتر
ظرفیت مخزن
2 لیتر
طول سیم
85 سانتی متر
توان مصرفی
750 وات
شناسه کالا
2901278800454

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...