مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

غذاساز نینجا مدل BN801

از {{model.count}}
0
14,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

مخلوط کن و غذاساز نینجا مدل Ninja BN801 نیاز های آشپزی و آشپزخانه شما را با کمترین زحمت ممکن ساخته است. این محصول دارای یک موتور قدرتمند ۱۲۰۰ واتی است که به شما در بسیاری از موارد آشپزی کمک میکند. این موتور قدرتمند و توانمند با توان بسیار بالای خود امکان ۲۱۰۰۰ هزار دور در دقیقه را به تیغه های دستگاه می دهد و شما از منوی کاربری توانایی انتخاب سرعت های مختلف دستگاه شامل کم، متوسط و زیاد را دارید.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

از سرعت کم آن برای مواد غذایی با باغت نرم و معمولی و از سرعت متوسط و زیاد دستگاه برای خرد و ریز کردن مواد غذایی با بافت سخت تر استفاده می شود. طراحی این مدل دستگاه به گونه ای است که در هر نقطه ای از آشپزخانه قرار میگیرد و بسیار جمع و جور است. ظاهر محصول با ترکیب رنگ مشکی و خاکستری جذابیت آن را افزایش داده و زیبایی دوچندانی به محیط اطراف خود می بخشد.
بکارگیری از پایه ضدلغزش و نگهدارنده دیسک موجب تسلط بیشتر شما روی دستگاه می شود. نکته قابل توجه این محصول زمانی شروع به فعالیت می کند که قطعات آن به درستی وصل شده باشد و این موارد برای حفظ ایمنی هر چه بیشتر شما در حین فعالیت به کار گرفته شده و از بروز هرگونه حادثه ای جلوگیری میکند.

 

 

قابلیت های BN801

برنامه های AUTO-IQ به صورت هوشمندانه و موثر تیغه ها را به حرکت در می آورد و با الگوی خاص گردش تیغه ها را چند بار متوقف می کند تا تمام مواد غذایی را به صورت یک دست برای شما آماده کند. این غذاساز یک محصول با قابلیت های گوناگون است که توانایی خرد و ریز کردن مواد غذایی ، درست کردن انواع اسموتی و آبمیوه ، سس های گوناگون و … از این قبیل را دارد. برنامه های این دستگاه شامل BLEND یا مخلوط کردن با قابلیت خرد کردن یخ ، MAC BLEND یا مخلوط کردن با حداکثر قدرت ، PUREE یا پوره ساز ، CHOP یا خردکردن و MIX یا میکس کردن است.

برند
نينجا
جنس
جنس کالا: پلاستيک
گارانتی
18 ماهه آریا کیش
نوع غذاساز
4 کاره
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
موتور
3 سرعته
ظرفیت پارچ
2.1 لیتر
ظرفیت مخزن
7.6 لیتر
طول سیم
1 متر
توان مصرفی
1200 وات
شناسه کالا
2800001885747

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...