سرخ کن پارس خزر مدل FR-2014

از {{model.count}}
دسته : سرخ کن
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: پارس خزر
  • جنس: جنس کالا:‌ پلاستيک
  • گارانتی: 24 ماهه پارس خزر
  • ظرفیت: 2 لیتر
گارانتی پارس خزر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سرخ‌کن «پارس خزر» (Pars Khazar) مدل «FR-2014»، ساده اما کاربردی، ارزان اما پرقدرت و به همراه قابلیت‌های فراوانی طراحی‌ شده است. این محصول که ظرفیتش به 2 لیتر می‌رسد؛ با توان مصرفی 1800 وات به همراه قابلیت تفکیک قطعات تولید شده است؛ همچنین این محصول مجهز به سیستم قطع‌کن خودکار، محفظه‌ی جمع‌آوری سیم و قابلیت فیلتر قابل تعویض است. از دیگر مشخصات کلی FR-2014 می‌توان به قطعات قابل‌تفکیک جهت شست‌وشوی آسان (در و ظرف داخلی)، تایمر دیجیتالی قابل تنظیم با قطع‌کن خودکار و زنگ هشدار پایان زمان پخت تا 99 دقیقه، ترموستات قابل تنظیم از 150 تا 190 درجه‌ی سانتی‌گراد، فیلتر قابل تعویض ضدبو و قابل شست‌وشو، پنجره‌ی دید موادغذایی در حین پخت و داشتن ضمیمه‌ی بخار پاک‌کن پنجره‌ی دید و چراغ سلامتی و نشانگر رسیدن روغن به دمای مطلوب اشاره کرد. در نظر داشته باشید که پارس خزر، یک شرکت بزرگی ایرانی است که از سال 1347 با همکاری شرکت توشیبای ژاپن، آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌های ساخت لوازم‌خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای را در کشور انجام می‌دهد.

سرخ کن از جمله محصولاتی است که می تواند کمک دست بزرگی در آشپرخانه برای شما باشد. سرخ کن پارس خزر مدل FR-2014 هم یکی از بهترین محصولاتی است که می توانید آن را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. یکسری ویژگی جذاب را روی این محصول مشاهده می کنید که باعث شده از آن به عنوان یکی از بهترین سرخ کن های بازار نام ببریم. قیمت سرخ کن پارس خزر مدل fr-2014 را در بالا مشاهده کردید، برای خرید انواع سرخ کن می‌توانید از سایر محصولات این دسته بندی هم در فروشگاه تکنولایف دیدن کنید.

ظرفیت سرخ کن پارس خزر FR-2014 به ۲.۵ لیتر می رسد و با یک سرخ کن ۱۸۰۰ وات سر و کار خواهید داشت. موضوعی باید به آن اشاره کنیم این است که شست و شوی سرخ کن بسیار مهم است و این محصول باید به شکلی ساخته شود که خیلی راحت بتوان آن را شست. خوشبختانه سرخ کن FR-2014  پارس خزر به گونه ای ساخته شده که می توانید به راحتی تمام قطعات آن را جدا کنید و بشورید. در و ظرف داخلی این سرخ کن پارس خزر به راحتی قابل جدا شدن هستند و می توانید آن ها را خیلی راحت تمیز کنید.

عکس سرخ کن پارس خزر مدل fr-2014

برای سرخ کن پارس خزر مدل FR-2014 از تامیر دیجیتالی قابل تنظیم استفاده شده و روی آن قطع کن اتوماتیک هم قرار گرفته است. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که روی این محصول زنگ هشدار پایان کار هم قرار گرفته است. سرخ کن پارس خزر مدل FR-2014 داری زمان پخت تا ۹۹ دقیقه هم است و ترموستات قابل تنظیمی دارد که می تواند دمای سرخ کردن را بین ۱۵۰ تا ۱۹۰ درجه سانتی گراد قرار دهد. همان طور که گفتیم تمیز کردن این محصول فوق العاده راحت است. این محصول از فیلتر قابل شست و شو برخوردار است. همچنین باید بگوییم که پنجربه ای شیشه ای دارد که باعث می شود بتوانید روند سرخ شدن مواد را به خوبی داخل این محصول مشاهده کنید. برای سلامتی بیشتر هم روی این محصول چراغ سلامتی روغن و چراع رسیدن به مادی مناسب برای سرخ کردن دیده می شود.

برند
پارس خزر
جنس
جنس کالا:‌ پلاستيک
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
ظرفیت
2 لیتر
جنس سبد
فلز
طول سیم
1 متر
صفحه نمایش
ندارد
تایمر
دارد
توان مصرفی
1800 وات
شناسه کالا
2901295900564

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202