مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

سرخ کن پارس خزر مدل FR-2012

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

پارس خزر، یک شرکت بزرگی ایرانی است که از سال 1347 با همکاری شرکت توشیبا ژاپن، آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌های ساخت لوازم‌خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای را در کشور انجام می‌دهد. سرخ‌کن پارس خزر مدل FR-2012، یک محصول با طراحی بسیار ساده و درعین‌حال کاربردی است. این سرخ‌کن 2.5 لیتری، توان برق مصرفی‌اش به 1800 وات می‌رسد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به تایمر دیجیتالی قابل تنظیم با قطع کن خودکار و آلارم پایان زمان پخت تا 99 دقیقه، ترموستات قابل تنظیم از 150 تا 190 درجه سانتی‌گراد، فیلتر قابل تعویض و ضد بو و پنجره دید مواد غذایی در حین پخت اشاره کرد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

سرخ کن از لوازم آشپزخانه است که امروزه در انواع و ظرفیت‌ های مختلفی تولید می‌شود. یکی از بهترین نوع سرخ کن ها بدون شک همین مدل پارس خزر می باشد که برای جلوگیری از چاقی، چربی خون، افزایش تری‌ گلیسیرید و کلسترول خون مناسب است. سرخ کن پارس خزر مدل FR-2012 محصولی ساده در عین حال کار آمد از برند پارس خزر می باشد. این مدل سرخ کن از ظرفیت 2.5 لیتر برخوردار می باشد و دارای توان مصرفی 1800 وات به همراه قابلیت تفکیک قطعات است. از دیگر قابلیت های سرخ کن پارس خزر می توان به سیستم قطع خودکار اشاره کرد با این قابلیت با خیالی راحت می توان از دستگاه استفاده کرد چرا که در زمان پایان سرخ شدن مواد غذایی دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود و از بروز مشکل جلوگیری می کند.

مشخصات کلی سرخ کن پارس خزر

از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات سرخ کن پارس خزر می توان به مواردی همچون:محفظه‌ ی جمع‌ آوری سیم،قطعات قابل‌ تفکیک جهت شست‌ و شوی آسان،تایمر دیجیتالی قابل تنظیم و زنگ هشدار پایان زمان پخت تا 99 دقیقه،ترموستات قابل تنظیم از 150 تا 190 درجه‌ ی سانتی‌ گراد،فیلتر ( filter ) قابل تعویض و ضد بو،پنجره‌ ی دید مواد غذایی در حین پخت،داشتن ضمیمه‌ ی بخار پاک‌ کن پنجره‌ ی دید و... اشاره کرد.

تایمر دیجیتالی قابل تنظیم با قطع کن خودکار

قطعات قابل تفکیک جهت شستشوی آسان

ترموستات قابل تنظیم از 150 تا 190 درجه سانتی‌گراد

دارای پنجره دید مواد غذایی در حین پخت

دارای چراغ سلامتی

نشانگر رسیدن روغن به دمای مطلوب

فیلتر قابل تعویض ضد بو و قابل شستشو

برند
پارس خزر
جنس
جنس کالا:‌ پلاستيک
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
ظرفیت
2.5 لیتر
جنس سبد
فلز
طول سیم
1 متر
صفحه نمایش
ندارد
تایمر
دارد
توان مصرفی
1800 وات
شناسه کالا
2901295900571

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...