سرخ کن پارس خزر مدلNuget ZG10A

از {{model.count}}
دسته : سرخ کن
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: پارس خزر
  • جنس: جنس کالا:‌ پلاستيک
  • گارانتی: 24 ماهه پارس خزر
  • ظرفیت: 1 لیتر
گارانتی پارس خزر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سرخ‌کن‌ها از جمله محصولاتی هستند که جای خود را در آشپزخانه‌های ایرانی باز کرده‌اند و در تهیه‌ی بسیاری از غذاهای ایرانی از سیب‌زمینی سرخ‌کرده گرفته تا مرغ کاربرد دارند؛ ازاین‌رو نیاز به تولید مدل‌های کوچک‌تر با مصرف روغن کمتر برای خانواده‌های کم‌جمعیت احساس می‌شده است. شرکت پارس خزر مینی‌سرخ‌کن ناگت خود را برای پاسخگویی به نیاز بازار طراحی و عرضه کرده است. این مدل یک‌لیتری است و نسبت به دیگر سرخ‌کن‌های مشابه، به روغن کمتری نیاز دارد. همان‌طور که از اسم این مدل پیداست، مناسب سرخ‌کردن ناگت است؛ اما از طراحی مشابه سرخ‌کن‌های دیگر استفاده می‌کند و می‌توان تمامی مواد غذایی از جمله ماهی و میگو را البته در حجمی کمتر در آن سرخ کرد. سرخ‌کن «پارس خزر» سری ناگت مدل «ZG10A» در رنگ‌های متنوع آبی، طوسی، زرد و سفید موجود است.

بررسی اجمالی سرخ کن پارس خزر مدل Naget

شرکت پارس خزر سرخ کن های مختلفی راهی بازار کرده که هر کدام از آن‌ ها از ظاهر و ویژگی های خاصی بخوردار هستند. در بین سرخ کن های پارس خزر اگر به دنبال محصولی می گردید که قیمت مناسبی داشته باشد، سرخ کن پارس خزر مدل Naget گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. قیمت سرخ کن ناگت پارس خزر را در بالا مشاهده میکنید؛ شما می‌توانید صفحه قیمت سرخ کن را برای مشاهده سایر محصولات بررسی کنید.

باید به این موضوع اشاره کنیم که توان این سرخ کن به ۱۱۰۰ وات می رسد و ظرفیت سرخ کن پارس خزر مدل Naget هم به ۱ لیتر می رسد. خوشبختانه این محصول به شکلی ساخته شده که می توانید داخل آن را به خوبی بشورید. از دیگ جدا شونده برای این محصول استفاده شده که روند تمیز کردن را بسیار راحت تر کرده است.

سرخ کن پارس خزر مدل Naget

این محصول پارس خزر از نشانگر زمان پخت برخوردار است و پنجره ای روی آن قرار گرفته که باعث می شود بتوانید روند پخت خوراکی های مختلف را به راحتی داخل این محصول تماشا کنید.

در زمان استفاده از سرخ کن پارس خزر مدل Naget به این موضوع توجه داشته باشید که باید مواد غذایی را به مقدار لازم پاک کنید و به اندازه ای در بیاورید که به راحتی داخل سبد قرار می گیرند. همچنین سعی کنید مواد غذایی که استفاده می کنید تا جایی که می شود خشک باشد. اگر ماده غذایی خیس داخل سرخ کن قرار دهید، باعث میشود که روغن بیرون بپاشد و حتی روغن سر ریز می شود.

پارس خزر به این موضوع اشاره کرده که برای استفاده از سرخ کن پارس خزر مدل Naget باید نزدیک ۲ لیتر روغن داخل آن موجود داشته باشد. التبه علامتی روی این محصول قرار گرفته که نشان می دهد حداکثر روغن باید چقدر باشد. همچنین گفته شده در زمان استفاده مجدد از روغن باید آن را قبل از استفاده صاف کنید تا مواد غذایی قبلی در ان وجود نداشته باشند.

برند
پارس خزر
جنس
جنس کالا:‌ پلاستيک
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
ظرفیت
1 لیتر
جنس سبد
فلز
طول سیم
1 متر
صفحه نمایش
ندارد
تایمر
دارد
توان مصرفی
1100 وات
شناسه کالا
2901295900533

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202