مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020

از {{model.count}}
4,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 از محصولات با کیفیت و محبوب این شرکت است که وارد بازار شده است. این چرخ گوشت از اسمی بهره می برد که یادآور قدرت است البته توان دستگاه در مقایسه با دستگاه های دیگر موجود در بازار کم به نظر می آید ولی راندمان کاری آن مناسب است. این محصول طراحی کوچک و سبکی هم دارد تا حمل و جابجایی آن آسان شود. چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 بدنه پلاستیکی و تیغه های فولادی دارد. ترکیب فلز و پلاستیک در این محصول کارآیی آن را حقیقتا افزایش داده است. ناودانی فلزی با پیچ تنظیم به بدنه فیکس می شود. سینی گوشت در بالا ی ناودانی ظرفیت مناسبی داشته و از همه مهمتر اینکه درپوشی هم دارد تا در صورتی که کاربر دستگاه را برای استفاده های بعدی روی میز باقی می گذارد، سینی خاک نگیرد و مواد کثیف و آلوده نشوند. این محصول دارای نمایشگر هم هست که به کمک کاربر می آید. سیم برق در محفظه مربوطه روی بدنه قرار می گیرد تا هم ظاهر دستگاه بهتر شود هم سیم برق دچار قطعی نشود. پایه های ضدلغزش زیر دستگاه مانع از حرکت و جابجایی چرخ گوشت حین فعالیت می شوند

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چرخ گوشت پارس خزر بوفالو

یکی از لوازم آشپزخانه که به آسان‌تر شدن آشپزی کمک می‌کند، چرخ گوشت است که توسط برندهای مختلفی مانند برند پارس خزر تولید می‌شود. چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 یکی از بهترین تولیدات شرکت پارس خزر است که با توجه به امکانات و ویژگی‌هایی که دارد، گزینه مناسبی برای خرید محسوب می‌شود.

  

ویژگی‌‌های ظاهری چرخ گوشت پارس خزر بوفالو 2020

  • وزن 7 کیلوگرم
  • بدنه پلاستیکی
  • صفحه نمایش LCD

چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک با مقاومت بالا است به همین دلیل جابه‌جا کردن آن کار آنچنان سختی نیست. این چرخ گوشت وزنی معادل 7 کیلوگرم دارد و در ابعاد 450 در200 در380 میلی‌متر روانه بازار شده است. برند پارس خزر هنگام ساخت این چرخ گوشت از فولاد و آلیاژ آهن برای ساخت تیغه و قطعات درونی استفاده کرده تا  دستگاه بتواند سال‌ها به کار کردن ادامه دهد. همچنین روی بدنه چرخ گوشت صفحه نمایش LCD، دکمه خاموش و روشن و دکمه چرخان قفل گلویی قرار دارند و در ادامه می‌توان گفت که کمپانی پارس خزر برای تثبیت دستگاه هنگام روشن بودن از پایه‌های ضد لغزش استفاده کرده تا دستگاه تعادل خود را از دست ندهد. درب پلاستیکی که پارس خزر برای قسمت ورودی گوشت چرخ گوشت پارس خزر بوفالو قرار گرفته از ورود گرد و غبار و کثیف شدن دستگاه هنگام خاموشی تا حد امکان جلوگیری می‌کند. علاوه‌بر ویژگی‌های ظاهری گفته شده باید به محفظه نگهداری سیم هم اشاره کرد. در قسمتی از بدنه دستگاه محفظه‌ای برای جمع آوری سیم قرار داده شده است که از خراب شدن سیم جلوگیری می‌کند و دوام سیم را تأمین می‌کند؛ همچنین به نگهداری راحت‌تر و جمع‌وجورتر بودن دستگاه هم کمک می‌کند.

 چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو

ویژگی‌های فنی و مشخصات چرخ گوشت بوفالو پارس خزر

  • مجهز به سوسیس ساز
  • توان 1000 وات
  • خروج 1200 گرم در دقیقه گوشت از خروجی دستگاه
  • مجهز به کلید دور برگردان موتور (Revers)
  • مجهز به عایق کاری دوبل قطعات الکتریکی جهت ايمني بيشتر

چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو 2020 دارای موتوری قدرتمند از نوع گیربکسی با توان 1000 وات است که با توجه به توان مناسبی که دارد، این چرخ گوشت گزینه قابل قبولی برای مصارف خانگی به حساب می‌آید. همچنین لازم به ذکر است که موتور توانمند چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 می‌تواند در هر دقیقه حدودا 1200 گرم گوشت را چرخ کرده و درون ظرف مخصوص همراه دستگاه بریزد. علاوه‌بر چرخ کردن گوشت این دستگاه به دلیل پشتیبانی از سیستم تهیه سوسیس ساز قادر به تهیه سوسیس هم است به همین دلیل شما با خرید یک دستگاه می‌توانید از دو قابلیت بهره‌مند شوید.

شرکت پارس خزر علاوه‌بر اینکه از تیغه و شانه‌های فولادی ضد زنگ برای چرخ گوشت پارس خزر بوفالو 2020 استفاده کرده از یک سیستم گلویی به جنس آلومینیوم هم استفاده کرده تا بتواند به دوام و کارایی بیشتر محصول کمک کند. 

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های چرخ گوشت بوفالو پارس خزر بهره‌مندی آن از سیستم چرخش معکوس است. سیستم ریورس یا همان بازگشت وظیفه دارد تا در زمانی که دستگاه برای اولین بار گوشت را به خوبی چرخ نکرد، گوشت را دوباره به درون دستگاه بازگرداند و پروسه چرخ کردن گوشت را دوباره تکرار کند تا گوشت‌ها در اندازه‌ای که باید چرخ شوند.
از سایر قابلیت‌های  چرخ گوشت بوفالو پارس خزر می‌توان به مواردی مانند ظرف مخصوص و با دوام جمع آوری گوشت، سینی بزرگ و جادار و تیغه‌های تیز اشاره کرد که در کنار مقاومت و استحکام بالا از قابلیت شستشو هم برخوردارند.

قیمت چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو

اگر تا به حال به دنبال خرید دستگاهی جهت آماده سازی سوسیس و چرخ کردن گوشت بودید، می‌توانید با توجه به مناسب بودن قیمت چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو روی این محصول به طور کامل حساب باز کنید.

برند
پارس خزر
جنس
جنس کالا: پلاستيک
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
جنس تیغه
فولاد ضد زنگ
قطع کن خودکار
دارد
چرخش معکوس
دارد
محفظه نگهداری سیم
دارد
محفظه نگهداری متعلقات
ندارد
توان مصرفی
1000 وات
شناسه کالا
2900016000484

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...