مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400R

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

خوشبختانه شرکت وطنی پارس خزر به عنوان شرکتی ایرانی که محصولاتی با کیفیت تولید می‌کند به خوبی در میان مردم جا افتاده است. اگر از آن دسته افراد هستید که هنوز با عینک بدبینی به تولیدات داخل کشور نگاه می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم یکی از محصولات پارس خزر را استفاده نمایید تا دیدتان نسبت به محصولات ساخت ایران به کلی تغییر کند. MG-1400R یکی از انواع چرخ گوشت پارس خزر است که به موتوری 700 واتی مجهز شده است. این موتور خروجی 1.2 کیلوگرم گوشت در دقیقه را برای این مدل امکان پذیر کرده است. طبق اطلاعاتی که در صفحه این محصول در سایت رسمی این شرکت موجود است به همراه این مدل ظرف جمع آوری گوشت، دو شبکه با سایزهای متفاوت و همچنین سری سوسیس ساز نیز به خریدار عرضه می‌شود. این مدل در رنگ‌های سفید، طوسی، مشکی و نقره ای به بازار عرضه شده است.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

چرخ گوشت پارس خزر 1400 پارس خزر

با این که این روزها خیلی از افراد گوشت را به صورت چرخ شده خریداری می‌کنند، اما باز هم کسانی هستند که ترجیح می‌دهند گوشت را خودشان چرخ کنند یا سوسیس را در خانه درست کنند که از بهداشت آن مطمئن باشند. چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400R یک چرخ گوشت با کیفیت و خوش ساخت است که به شما امکان آماده کردن گوشت چرخ کرده در خانه، و همینطور در زمانی کوتاه را می‌دهد.

مشخصات چرخ گوشت پارس خزر 1400

چرخ گوشت پارس خزر مدل mg 1400r دارای ابعاد ۳۷۲ در ۱۶۰ در ۳۵۰ میلی متر است و ۴.۳ کیلوگرم وزن دارد. بدنه‌ی محصول از پلاستیک، و تیغه‌های آن از فولاد ساخته شده و تیزی و بُرندگی خوبی دارد؛ البته بهتر است پیاز را در داخل آن نیندازید تا تیغه‌ها کند نشوند. پارس خزر جهت ایمنی و جلوگیری از فرسایش قطعات آن، این محصول را به عایق کاری دوبل در بخش قطعات الکتریکی تجهیز کرده است. برای این که بتوانید با توجه به نیاز و سلیقه‌ی خود گوشت را چرخ کنید، این چرخ گوشت به دو شبکه با اندازه‌های مختلف مجهز شده. اگر هم مصرف سوسیس در خانه‌ی شما بالاست، می‌توانید از قابلیت سوسیس ساز این دستگاه استفاده کنید و در زمان کوتاهی، سوسیس را آماده کنید. چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400R به جهت افزایش راندمان کاری و سرعت عمل بالا در آماده کردن گوشت، دارای توان ۷۰۰ وات بوده و قادر است در دقیقه ۱۲۰۰ گرم گوشت چرخ کند. البته، پارس خزر توصیه کرده که اگر قرار است مدت زیادی آن را استفاده کنید، بعد از هر ۱۰ دقیقه آن را برای دقایقی خاموش کنید تا به موتور چرخ گوشت فشار نیاید. به منظور بهبود عملکرد چرخ گوشت و افزایش طول عمر آن نیز بهتر است پس از اتمام کار کمی نان خشک در داخل آن چرخ کنید و بعد از آن قطعات را با مایع ظرفشویی بشویید. 

قیمت چرخ گوشت پارس خزر مدل ام جی ۱۴۰۰

قیمت چرخ گوشت پارس خزر۱۴۰۰ با توجه به این که از برند خوش نام پارس خزر تولید شده و همینطور در مقایسه با قیمت اکثر چرخ گوشت‌ها، قیمتی متناسب به شمار می‌آید. این محصول از نظر قیمتی همرده‌ی چرخ گوشت تولیپس مدل MK-2000 و ویداس مدل VIR-3508 است.

برند
پارس خزر
جنس
جنس کالا: پلاستيک
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
جنس تیغه
فولاد ضد زنگ
قطع کن خودکار
دارد
چرخش معکوس
دارد
محفظه نگهداری سیم
دارد
محفظه نگهداری متعلقات
دارد
توان مصرفی
700 وات
شناسه کالا
6260455710228

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...