مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500

از {{model.count}}
3,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

چرخ‌گوشت پاناسونیک مدل MK- 2500 از جدیدترین محصولات عرضه‌شده توسط پاناسونیک است. این محصول ظاهری کلاسیک و در واقع مشابه نسل قدیمی تر خود یعنی MK-GN1760 دارد و شامل بدنه پلاستیکی مشکی رنگ بعلاوه قطعات فلزی و متعلقات است. کیفیت ساخت بدنه بالا بوده و از مواد مرغوب استفاده‌شده است تا علاوه بر زیبایی ظاهر، از موتور جدید با حداکثر قدرت 2500 وات، محافظت کند. زیربدنه اصلی پایه‌های ضد لغزش در نظر گرفته‌شده است تا با حرکت موتور لرزش و لغزشی ایجاد نشده و خطری بروز نکند. گلویی دستگاه در جلو با پیچ محکم شده و سینی فلزی روی آن قرار می‌گیرد. مارپیچ فلزی چرخ‌گوشت پاناسونیک مدل MK- 2500 داخل لوله، تیغه و شبکه بر روی آن نصب‌شده و با پیچ نهایی محکم می‌شوند. نصب قطعات بسیار راحت بوده و سریع انجام می‌شود. سیم برق در پشت دستگاه است و از طول مناسبی برخوردار است که پس از اتمام کار می‌تواند در محفظه مربوطه قرار گیرد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

چرخ گوشت پاناسونیک  MK-2500

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500 محصولی کاربردی برای افرادی است که تمایل دارند در منزل به چرخ کردن گوشت بپردازند. این محصول بسیار کاربردی است و تنها برای چرخ کردن گوشت استفاده نمی‌شود. همراه محصول یک عدد پنجره مخصوص چرخ کردن گوشت، یک عدد پنجره مخصوص خرد کردن سبزی و قطعه‌ای برای ساختن سوسیس و کباب دریافت خواهید کرد. 

 

مشخصات چرخ گوشت پاناسونیک 2500

چرخ گوشت پاناسونیک 2500 سینی از جنس پلاستیک دارد و به راحتی تمیز می‌شود و قابل شست و شو است. این محصول می‌تواند در یک ساعت 65 کیلوگرم گوشت را بچرخاند و چرخ کند. این محصول دارای سیستم قطع کننده خودکار مدار الکتریکی است و در صورت بروز مشکل یا اتفاقی برق آن قطع می‌شود.
سه خروجی مختلف برای کارهای متفاوت برای این محصول در نظر گرفته شده است. با استفاده از این خروجی و سری‌ها می‌توانید علاوه بر گوشت اقدام به خرد کردن سبزی و درست کردن سوسیس و کباب نیز بکنید. توان در نظر گرفته شده برای موتور آن 2500 وات است و به راحتی می‌تواند از پس خرد کردن مواد گوناگون برآید.
تیغه فولادی به کار برده شده برای خرد کردن این دستگاه از جنس فولاد ضد زنگ است و به راحتی آسیب نمی‌بیند؛ همچنین دو نوع عملکرد چرخشی دارد. تیغه این محصول علاوه بر کارکرد معمولی می‌تواند به صورت وارونه نیز کار کند. برای فعال کردن کارکرد تیغه به صورت معکوس یا دور برگردان روی بدنه آن کلیدی در نظر گرفته شده است. برای رهایی از سیم‌های دست و پاگیر نیز روی بدنه آن محفظه‌ای برای جمع‌آوری سیم برق آن قرار گرفته است. گلویی محصول نیز از فلزی با کیفیت تولید شده و دوام و عمر بالایی نیز دارد.

قیمت چرخ گوشت پاناسونیک mk2500

پاناسونیک در کنار کیفیت و کارایی سعی کرده برای چرخ گوشت قیمتی معمولی نیز در نظر بگیرد. این محصول قیمت متوسطی دارد و با توجه به سه کاره بودن آن خرید آن منطقی محسوب می‌شود. چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500 نسبت به چرخ گوشت هاردستون مدل MGP1510 توان موتوری 500 وات بیشتر دارد و از کارایی و قیمت بهتری برخوردار شده است.

ارزش خرید چرخ گوشت پاناسونیک 2500

چرخ گوشت پاناسونیک محصولی با کیفیت است که نسبت به قیمت و کارایی که ارائه می‌دهد ارزش خرید بالایی نیز دارد. درصورتی که نیاز به خرید چرخ گوشت کاربردی دارید که مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید چرخ گوشت پاناسونیک انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

برند
پاناسونيک
جنس
جنس کالا: پلاستيک
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
جنس تیغه
فولاد ضد زنگ
قطع کن خودکار
دارد
چرخش معکوس
دارد
محفظه نگهداری سیم
دارد
محفظه نگهداری متعلقات
دارد
توان مصرفی
2500 وات
شناسه کالا
2901278800294

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...