مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

زودپز تولیپس مدل PC-A443

از {{model.count}}
0
3,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

دستگاه چند کاره با توان 900 وات و گنجایش 5 لیتر است که با کمک آن می توانید تمام کارهای آشپزخانه خود را به آسانی و با صرف مدت زمان کمتری انجام دهید . به وسیله این دستگاه و امکانات آن نظیر سرخ کن به همراه سبد 12 برنامه پیش تنظیم می توانید از آن جهت پخت انواع خورشت ها , برنج ( با سه نوع ته دیگ ) , سوپ , گوشت , مرغ , حلیم , فرنی , گرم نگه دارید ... استفاده کنید . ظرف داخلی این مولتی کوکر از جنس تفلون نچسب بوده و باعث می شود مواد غذای به ظرف نچسبند . به کمک امکانات زیاد این مولتی کوکر می توانید پخت تمام غذاها را انجام دهید .

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

زودپز از کار آمد ترین لوازم پخت و پز به شمار می آید که از آن برای تهیه پخت برنج، سرخ کردن، گرم نگه داشتن مواد غذایی، سوپ و غیره استفاده می شود. برند تولیپس در زمینه ی تولید لوازم پخت و پز یکی از بهترین ها در بازار به حساب می آید این بار محصول زودپز تولیپس مدل PC-A443F را وارد بازار کرده است. این محصول بر خلاف محصولات موجود در بازار از طراحی مدرن و جدید برخوردار است. بدنه دستگاه ترکیبی از استیل ضد زنگ و پلاستیک (plastic) مقاوم در برابر حرارت می باشد. بر روی بدنه زودپز صفحه نمایش لمسی تعبیه شده که قابلیت تنظیم کردن زمان و دما را دارد. زودپز تولیپس 12 برنامه پخت و قابلیت پیش تنظیم پخت را دارد که با استفاده از آن می توان سه نوع ته دیگ زرد، نارنجی و قهوه ای را تهیه کرد.

 

دارای سنسور آلارم لمسی

 

سایر مشخصات زودپز تولیپس مدل PC-A443F

کاربر با استفاده از این مدل از زودپز تولیپس به راحتی می تواند پختی سریع داشته باشد و همچنین انرژی کمتری مصرف کند. دیگ محصول قابل جدا شدنه و به راحتی می توان آن را درون ماشین ظرفشویی شستشو داد. تایمر طراحی شده بر روی بدنه محصول امکان زمان بندی و پخت مواد غذایی را به ما می دهد. از دیگر امکانات زود پز می توان به توان مصرفی 900 وات، ظرفیت 5 لیتری، قابلیت پیش تنظیم ، دیگ قابل جداسازی اشاره کرد. همراه دستگاه اقلامی همچون کف گیر ، پیمانه ، سبد سرخ کن، مخزن جمع آوری میعانات و سیم برق ارائه می شود. زودپز تولیپس مدل PC-A443F دارای آلارم سنسور لمسی نیز بوده و این موضوع به جذابیت محصول می افزاید.

 

بدنهABS
محفظه‌ی جمع‌آوری سیم برق ندارد
پایه ضدلغزشدارد
طول سیم 1.3 متر 
جنس ظرفتفلون نچسب
ظرفیت (به نفر)4 نفر
سایر ویژگی هادارای تایمر
 قابلیت سرخ کن
 آلارم سنسور لمسی  
برند
توليپس
جنس
جنس کالا: استيل
گارانتی
18 ماهه صنایع الکترونیک ایران
ظرفیت به نفر
5
ظرفیت به لیتر
5
نوع ظرف
جداشونده
جنس ظرف
پلاستیک
تایمر
دارد
توان مصرفی
900
صفحه نمایش
دارد
شناسه کالا
2901278800263

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...