مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

کولر گازی جنرال گلد 9000BTU (410)

GG-TS9000 Platinum

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

یکی دیگر از کولر گازی‌های جدید شرکت جنرال گلد که در سال 2022 وارد بازار کرد، کولر گازی جنرال گلد 9000 مدل پلاتینیوم با گاز R410a است. مشخصات و بررسی کولر پلاتینیوم جنرال گلد 9000 پس از موفقیت‌هایی که پلاتینیوم R410a به همراه داشت، GENERAL GOLD به نام Platinum را در آپریل 21 سال 2022 به بازار عرضه کرد. این کولر گازی جنرال گلد جدید مناسب برای کاربرانی است که به اغلب امکانات و سرمایش و گرمایش فوق العاده در اتاق خواب‌ها و فضای کوچک پاسخگو باشد. 9000 پلاتینیوم محصولی با سخت افزاری رده متوسط، اما قیمتی مناسب است که می‌تواند از پس فضای تا 25 متری برآید.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

کولر 9000 جنرال گلد ماننده اکثر محصولات موجود در بازار از بدنه‌ای یکپارچه برخوردار است و 6.5 کیلو گرم وزن دارد. ابعاد محصولات به 63 سانتی متر می‌رسد که یعنی از 12000 تقریبا 8 سانتی کوچک تر است. در واقع چنین ابعادی سبب می‌شود خیلی کوچک و زیبا در اتاق شما خودش را نشان دهد.

اغلب کاربران از کولر 9 هزار جنرال گلد در ماشین سنگین استفاده می‌کنند چون از مصرف برق خیلی پایینی برخوردار است و بهترین انتخاب و پیشنهاد برای آن دسته کاربرانی است که می‌خواهند دستگاهی با مصرف برق پایین و سایز کوچک خرید کنند. وزن کمپرسور هم حدود 26 کیلو گرم است که وزن خیلی خوبی دارد.

در قسمت پرتاب باد پنل، کاربر می‌تواند پرتاب آن را مدیریت کند. روی لبه‌ی پایینی و دریچه پرتاب باد، دریچه‌ها به سمت بالا پایین و چپ راست طراحی شدند که تمام زوایای اتاق شما را در بر بگیرد. کاربر می‌تواند با استفاده از ریموت کنترل، قسمت Swing و به صورت دستی از قسمت دریچه‌های کولر گازی پرتاب باد را به هر زاویه ای که مدنظر دارد، تنظیم کند. طراحی ظاهری ساده کولر 9000 جنرال گلد شاید از نقاط قوت آن نباشد، اما حس خوبی که بعد از نصب به کاربر منتقل می‌کند. با این وجود باید گفت که احتمالا خرید کولر گازی جنرال گلد 9000 گزینه مناسبی برای افرادی که خیلی به طراحی حساس هستند را جلب کند.

عملکرد: سرمایشی و گرمایشی

نوع کمپرسور: روتاری

گاز مصرفی: R410A

شرایط آب و هوایی: گرمسیری

متراژ مناسب: تا 25 متر مربع

گرید انرژی: A

اقلام همراه: کابل، لوله مسی، کنترل و دفترچه راهنما

گارانتی
نصب رایگان و خدمات رادین سرویس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...