مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

کولر گازی جنرال گلد 24000 اینورتر مدل GG-MS24000

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

کولر گازی جنرال گلد 24000 اینورتر مدل GG-MS24000 TITaNIUM inverter plus یا به انگلیسی General Gold TITaNIUM یکی از برند های چینی می باشد . که با کمپرسور توشیبا چین که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهیوه مطبوع فعالیت می کند وارد بازار شده است . کولر گازی جنرال گلد 24000 اینورتر سرد و گرم مدل تیتانیوم R410 از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. کولر گازی های جنرال گلد در ظرفیت های مختلفی تولید می شود .

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

نقد و بررسی کولر گازی جنرال گلد 24000 اینورتر

هر کدام از کولرهای موجود در بازار از هر برندی دارای ویژگی‌ها و مزایای منحصر به‌ فردی هستند اما انتخاب بهترین و مناسب‌ترین کولر باید بر اساس فاکتورهایی مانند شرایط جغرافیایی منطقه، گارانتی کولر، طراحی و ظاهر آن، قیمت، تکنولوژی‌های آن، میزان مصرف و طول عمر صورت می‌گیرد. طراحی و ظاهر کولر گازی جنرال گلد 24000 اینورتر با مدل GG-MS24000 TITaNIUM inverter plus را می‌توان از ویژگی‌ها بارز آن دانست زیرا در طرح‌بندی و رنگ‌بندی‌های مختلفی در دسترس هستند و می‌توان از آن‌ها به عنوان لوازم دکوری برای تزئین منازل هم استفاده کرد.

همچنین کیفیت قطعات سازنده این کولرها به گونه‌ای است که شرکت جنرال گلد برای آن‌ها گارانتی ۵ ساله در نظر گرفته است که به معنی مرغوبیت بالای آن است. با توجه نوع طراحی، قطعات استفاده شده در آن، موتور و کمپرسور و نوع گاز مبرد مصرف انرژی بسیار مناسبی دارند و دارای برچسب انرژی B هستند و برای مناطق معتدل بسیار مناسب هستند.

قبل از خرید یک کولر گازی باید تعدادی از شرایط را در نظر بگیرید تا با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشد. شرط خرید کولر گازی در چه منطقه ای زندگی می کنید؟ شرایط اقلیمی منطقه باید در نظر گرفته شود. همچنین به اندازه خانه و محل توجه کنید. با توجه به این شرایط می توانید کولر گازی ایده آل را از نظر مصرف و کارایی انتخاب کنید.

در زمستان می توانید از کولر گازی جنرال گلد 24000 اینورتر مدل GG-MS24000 TITaNIUM inverter plus General Gold TITaNIUM به عنوان بخاری استفاده کنید. پانل های داخل موتور این  کولر گازی در ابعاد 750 × 285 × 200 میلی متر طراحی شده اند، وزن آن 7 کیلوگرم است. این کولر گازی بسیار سبک و بسیار آسان برای حرکت است. این کولر گازی در اندازه های ۱۲، ۱۸، ۲۴ و ۳۰ هزار تولید می شود که با توجه به شرایط و مساحت محیط خود قادر به انتخاب بهترین اندازه است.

ویژگی منحصر به فرد کولر گازی جنرال گلد 24000 اینورتر سرد و گرم مدل تیتانیوم R410  مصرف پایین آن است که این موضوع در فرایندهایی که در عملکرد رادیاتور انجام می شود به وجود می آید استفاده از فین های طلایی که انرژی خورشید را ذخیره می کند و در مصرف برق صرفه جویی می شود به همین دلیل General Gold TITaNIUM جزو کولرهای کم مصرف شناخته شده است. بدنه رادیاتور از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که این امر در محیط های دارای رطوبت بالا بیشتر قابل توجه است. فیلتری که برای کولر گازی جنرال گلد ۲۴۰۰۰ تیتانیوم  R410  طراحی شده است جدیدترین نوع فیلتر است که خاصیت آن قابل شستشو بودن و ضد قارچ و باکتری می باشد.

استفاده از فین های طلایی پیشرفته برای ذخیره انرژی و جلوگیری از خوردگی پره ها ، دارای پوشش ضد خوردگی کندانسور و فین ها برای مناطق مربوط کم صدا ،مجهز به فیلتر قابل شستشو و فیلتر ضد قارچ ،سرعت فن سه حالته و زیبایی منحصر به فرد پنل این کولر گازی از ویژگی های بارز آن می باشد . در ضمن حداکثر طول لوله کشی برای این کولر گازی جنرال گلد 24000 اینورتر سرد و گرم مدل تیتانیوم R410  20 متر می باشد .

 این کولرگازی جنرال گلد 24000 اینورتر یکی از تولید کنندگان مورد اعتماد در زمینه ساخت انواع کولرگازی است که با امکاناتی همچون وجود انواع فیلترها برای از میان بردن انواع آلاینده ها و همچنین ذرات گرد و غباری که در هوا وجود دارد؛ بیشترین میزان کیفیت و بازدهی را به ارمغان می آورد، علاوه بر این قادر است ذرات یون منفی را حذف کند تا با ایجاد هوایی سالم و بهداشتی، سلامت زندگی تان را تضمین کنید.

گفتنی است که ظرافت و دقت زیادی که در طراحی قسمت های ظاهری کولر به کار رفته، جلوه ای لوکس و خواستنی را در ایجاد می کند. این کولر گازی با گاز R410 کار می کند و مخصوص مناطق گرمسیر با +۵۵ درجه سانتی گراد است. با اینکه گاز R22 قدرت خنک کنندگی بیشتری دارد ولی به دلیل آسیب رساندن به لایه اوزن، ممنوع بوده و ممکن است زمان گازگیری کولر با مشکل مواجه شوید.

عملکرد: سرمایشی و گرمایشی

نوع کمپرسور: روتاری

گار مصرفی: R410A

گرید انرژی: A

صفحه نمایش: دارد

مترتژ مناسب: تا 90 متر مربع

شرایط آب و هوایی: حاره ای

اقلام همراه: کابل، لوله مسی، کنترل و دفترچه راهنما

برند
جنرال گلد
جنس
جنس کالا: پلاستيک
گارانتی
نصب رایگان و خدمات رادین سرویس
اقلام اضافه (لوله مسی و کابل فرمان)
دارد
بار سرمایشی دستگاه
24000
نوع موتور
روتاری
کیت اینورتر
ندارد
قابلیت نصب
دیوار
کارایی
سرمایش و گرمایش
گاز مبرد
R410A
شناسه کالا
2800002888914

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...