پنکه پارس خزر مدل RIMA-FDS

از {{model.count}}
دسته : پنکه
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: پارس خزر
  • جنس: جنس بدنه پلاستيک
  • گارانتی: 24 ماهه پارس خزر
  • اتصال به مخزن آب: ندارد
گارانتی پارس خزر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پنکه «پارس‌خزر» مدل «RIMA-FDS» از پنکه‌های طرح رومیزی است ‌که توسط این‌شرکت تولید و‌ به‌بازار عرضه شده است. پنکه‌ها همچنان از دستگاه‌های سرمایشی محبوب هستند که در خانه و ادارات کاربرد فراوانی دارند. از مزایای پنکه‌ها نسبت‌به دیگر دستگاه‌های سرمایشی می‌توان به امکان جابجایی آسان، قابلیت تنظیم زاویه وزش باد، و همچنین وزش باد با گردش افقی اشاره کرد. این مدل دارای چهار پره است که بین دو صفحه محافظ مشبک قرار گرفته است. کاربر از‌طریق کلیدهای تعبیه‌شده روی پایه، قادر به خاموش و روشن کردن و تغییر تنظیمات دستگاه است. کلیدهای تنظیم سرعت در سه حالت بوده و به‌صورت لمسی است و نشانگر LED نیز دارد. قابلیت تنظیم گردش افقی نیز از دیگر مشخصاتی است که می‌تواند به کارایی این دستگاه برای خنک‌کردن محیط مورد‌نظر اضافه ‌کند. این دستگاه به‌راحتی به‌محل موردنظر جابه‌جا می‌شود.

پنکه پارس خزر مدل RIMA-FDS

پنکه پارس خزر مدل RIMA-FDS کالایی با امکان جابه‌جایی راحت است که از وزن 5.8 کیلوگرمی برخوردار است. این نوع پنکه‌ی رومیزی حجم باددهی و پرتاب باد بالایی در حدود 56 متر مکعب در دقیقه دارد و با وجود چهار پره که بین دو صفحه محافظ مشبک قرار گرفته است امنیت و کارایی مناسبی را به کاربر هدیه می‌کند. کلیدهای تنظیم سرعت این سیستم در سه حالت و به‌صورت لمسی قابل برنامه‌ریزی است و قابلیت تنظیم گردش افقی هم از دیگر مشخصاتی است که می‌تواند به کارایی این دستگاه برای خنک‌کردن محیط‌هایی با ابعاد زیر 100 متر اضافه ‌کند. نوع عملکرد این دستگاه بدون لرزش همراه با تولید صدای کم است و این قابلیت را دارد تا به شکل افقی گردش و محیط را خنک کند. با این حال در کنار تمام این مزایا باید بدانید که پنکه‌ی مدنظر از ریموت کنترل و تایمر برخوردار نیست به همین دلیل هم در مقایسه با رقبای هم تراز خود یک قدم عقب‌تر ایستاده است. این مدل پنکه‌ی خانگی به موتور مجهز به فیوز حرارتی مجهز است و از گواهینامه استاندارد ایمنی محصول و همچنین نشان استاندارد اروپایی CE نیز بهره می‌برد.

باددهی‌ و قدرت پرتاب باد بالا

این نوع کالای سرمایشی قابلیت قرار گیری در اتاق‌های متوسط با ابعاد زیر صد متر را دارد و حجم باددهی بالا تا 56 متر مکعب در دقیقه می‌تواند خنکی ایده‌آلی را در محیط ایجاد کند. با این حال لازم است بدانید که سری این کالا تنها به چپ و راست به شکل افقی می‌چرخد و امکان گردش عمودی و تناوبی را ندارد. یکی از مزایای قابل توجه این محصول عملکرد کم صدا و بدون لرزش آن همراه با امکان تغییر سرعت پنکه در سه حالت تند، متوسط و کند است. این پنکه‌ی چهار پره از جمله میان‌رده‌های پرفروش بازار است که از ریموت کنترل و تایمر بهره‌ای نبرده است. بنابراین می‌توان آن را یک پنکه‌ی رومیزی سنتی نامید. استفاده از پلاستیک فشرده و باکیفیت در ساخت بدنه‌ی این وسیله‌ی سرمایشی یکی از مزایای قابل توجه در آن به شمار می‌رود که همراه با پایه‌ای محکم و حرفه‌ای از لرزش آن در زمان کار یا افتادن پنکه بر روی زمین جلوگیری می‌کند. پنکه پارس خزر مدل RIMA-FDS کالایی با بدنه‌ی بادوام و پایه‌دار است که وزنی سبک دارد و با ایتفاده از برق شهری کار می‌کند. حجم باددهی و قدرت گردش هوای این محصول بسیار ایدئال است و می‌تواند تا 56 متر مکعب در دقیقه باددهی داشته باشد، البته تمام این مزایا در کنار عملکرد کم صدای پنکه از ارزش چند برابری برخوردار می‌شود. با این حال کالای پیش روی شما ریموت کنترل و تایمر ندارد و سری آن تنها به شکل افقی به چپ و راست می‌چرخد و امکان پشتیبانی از حالت سینوسی را ندارد.

برند
پارس خزر
جنس
جنس بدنه پلاستيک
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
اتصال به مخزن آب
ندارد
تعداد پره
4
جنس پره
پلاستیک
حالت خواب
ندارد
ریموت کنترل
ندارد
قابلیت نصب
زمین، رومیزی
نوع پنکه
رومیزی
شناسه کالا
2900016000125

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202