پنکه پارس خزر مدل 4060R

از {{model.count}}
دسته : پنکه
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: پارس خزر
  • جنس: جنس بدنه پلاستيک
  • گارانتی: 24 ماهه پارس خزر
  • اتصال به مخزن آب: ندارد
گارانتی پارس خزر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پنکه پارس خزر مدل 4060R از محصولات شرکت پارس‌خزر است که با طراحی زیبا و یک ریموت کنترل تولید و عرضه شده است.4060r pars قابلیت تنظیم تایمر برای بازه‌های زمانی متنوع را دارد که یکی از مشخصات کاربردی و قابل‌توجه پنکه‌ها به شمار می‌رود. علاوه بر این، قابلیت گردش افقی به کارایی و عملکرد این محصول می‌افزاید. پنکه پارس خزر مدل 4010r دارای سه پره پلاستیکی شفاف بوده و با توجه به قابلیت تنظیم سرعت، در صورت نیاز قادر خواهید بود سرعت آن را کاهش یا افزایش دهید. لازم به ذکر است ریموت کنترل پنکه 4060 این امکان را برای شما میسر می‌سازد تا علاوه بر خاموش و روشن نمودن دستگاه، تمامی قابلیت‌ها یا تنظیمات ذکرشده یعنی تایمر، گردش افقی، و سرعت عملکرد پنکه را کنترل کنید. علاوه بر این نشانگرهای روی پایه شما را از تنظیمات فعلی دستگاه مطلع می‌سازد تا بتوانید از راه دور هم تنظیمات را ببینید و در صورت نیاز تغییر دهید.

پنکه پارس خزر مدل 4060R

یکی دیگر از محصولات مطمئن در بازار ایران پنکه پارس خزر مدل 4060R است که قابلیت‌های آن شامل حجم باددهی‌ای به اندازه‌ی 56 متر مکعب در دقیقه، امکان تغییر ارتفاع تا 130 سانتی‌متر، امکان تغییر سرعت آن در سه حالت و پشتیبانی از ریموت کنترل و تایمر می‌شود. این کالای سرمایشی با وجود موتوری قدرتمند و 60 وات، می‌تواند پروانه‌های پنکه را با سرعت 1250 دور در دقیقه بچرخاند و در کنار آن عملکردی کاملا کم صدا را به کاربر هدیه کند. ابعاد این سیستم چیزی در حدود ۴۶x۲۴x۱۰۵ سانتی‌متر است از این روی برای محیط‌هایی با متراژ زیر صد متر کاملا کارا است. ظاهر این محصول زیبا و نصب قطعات آن به یکدیگر ساده و راحت است. بنابراین این محصول پارس خزر یکی از نمونه‌های میان‌رده‌ و مناسب برای اغلب اقشار جامعه است.

قابلیت‌ها

محصول پیش رو جزو گزینه‌هایی با حجم باددهی بالا و در حدود 56 متر مکعب بر دقیقه است که از گردش پروانه‌ها با سرعت 1250 دور در دقیقه پشتیبانی می‌کند. با توجه به همین حجم باددهی‌ هم مدل 4060R انتخابی مناسب برای متراژ زیر صد متر است. لوله‌ی تلسکوپی و استیل این سیستم اکمکان تغییر ارتفاع پنکه تا 130 سانتی‌متر ا به کاربر می‌دهد. همچنین سرعت آن در سه حالت تند، متوسط و کند قابل تنظیم است. وجود ریموت کنترل بر روی پنکه‌ی ایستاده از آن مزایایی است که می‌تواند تاثیر مستقیمی بر روی تصمیم خریدار برای خرید کالا داشته باشد. در این میان پنکه پارس خزر مدل 4060R از این ویژگی برخوردار است و با وجود کنترل از راه دور به ‌خوبی قابل تنظیم است. همچنین این محصول از یک تایمر دقیق برای خاموشی اتوماتیک سیستم استفاده می‌کند. متاسفانه علارقم تمام ویژگی‌های مثبتی که ای پنکه‌ی پارس خزر دارد، بدنه‌ی آن از پلاستیک مستحکم و بادوامی ساخته نشده است. از این رو چنین پنکه‌ای در مقایسه با سایر رقبای بالارده‌ی خود از نظر بدنه ضعیف‌تر عمل کرده است. با این حال این کالای خانکی از عملکرد ضد لرزش و باثباتی در زمان کار بهره‌مند است. پنکه پارس خزر مدل 4060R محصولی برقی و کم صدا است که امکان تغییر سرعت و ارتفاع را به کاربر می‌دهد. همچنین در ساختار خود کنترل از راه دور و تایمر دارد تا راحتی بیشتری را در زمان کار با محصول برای شما رقم بزند. این نوع پنکه‌ی خانگی حجم باددهی‌ای به اندازه‌ی 56 متر مکعب در دقیقه دارد و می‌تواند پره‌ها را به سرعت 1250 دور در دقیقه بچرخاند. لازم به تاکید است که عملیات نصب و راه‌اندازی این دستگاه پیچیده نیست و به شکلی راحت و سریع قابل انجام است.

برند
پارس خزر
جنس
جنس بدنه پلاستيک
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
اتصال به مخزن آب
ندارد
تعداد پره
4
جنس پره
پلاستیک
حالت خواب
ندارد
ریموت کنترل
دارد
قابلیت نصب
زمین
نوع پنکه
ایستاده
شناسه کالا
2900016000248

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202