مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

پنکه پارس خزر مدل 4030

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

پنکه پارس خزر مدل 4030 از دستگاه‌های محبوب عرضه‌شده در بازار است. این مدل جزو بلندترین پنکه‌های موجود در بازار دسته‌بندی می‌شود و با استفاده از لوله استیل تعبیه شده در آن می‌توان ارتفاع آن را به 145 سانتی‌متر رساند. این مدل هم از پایه فلزی مستحکم با پوشش رنگ اپوکسی استفاده می‌کند و روی آن کلیدهای تنظیم سرعت در سه حالت کند، متوسط و تند تعبیه‌شده‌اند. بر روی بدنه 4 دکمه قرارگرفته که می‌تواند دستگاه را در سه سرعت روشن نماید و با دکمه خاموش از کار بیندازد. پایه پنکه طوری طراحی‌شده است تا در حداکثر ارتفاع پنکه نیز مانع از واژگونی آن شود. ترکیب رنگ‌های سفید و آبی در بدنه پنکه القا کننده خنکی است. گارد محافظ این پنکه طراحی خوبی دارد و مانع از بروز خطر برای کودکان کنجکاو یا نزدیک شدن سهوی به پره‌ها توسط افراد می‌شود. این مدل دارای فیوز حرارتی نیز است که مانع از داغ شدن دستگاه و سوختن موتور می‌شود.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

پنکه پارس خزر مدل 4030

پنکه پارس خزر مدل 4030 محصولی زیبا و از نوع ایستاده است که بدنه‌ای مستحکم با لوله‌ی تلسکوپی استیل به منظور تغییر ارتفاع پنکه تا 100 سانتی‌متر را دارد. این مدل کالای خانگی حجم باددهی‌ای به اندازه‌ی 56 متر مکعب در دقیقه را همراه با موتوری 60 وات مهیا می‌کند و در عین حال از عملکردی کم صدا به مننظور قرارگیری در اتاق خواب برخوردار است. این دستگاه سرعت گردش پروانه‌هایی به اندازه‌ی 1250 دور در دقیقه دارد و برای فضاهایی با ابعاد متوسط و در حدود 80 متر کاملا ایدئال است. همچنین وزن این پنکه در حدود 7.3 کیلوگرم است و با وجود پایه‌ای از جنس فلز عملکردی کاملا باثبات و در تعادل را به کاربر هدیه می‌کند. با این حال در کنار تمام این مزایا، پنکه پارس خزر مدل 4030 مجهز به گردش سینوسی نیست و تنها می‌تواند به چپ و راست به شکل افقی حرکت کند. همچنین این کالا فاقد کنترل از راه دور و تایمر است.

حجم باددهی بالا با موتور قدرتمند

پنکه پارس خزر مدل 4030 می‌تواند حجم باددهی‌ای به اندازه‌ی 56 متر مکعب در دقیقه را همراه با پرتاب باد قوی با وجود موتور قدرتمند 60 وات در محیط‌هایی با ابعاد متوسط مهیا کند و در کنار آن پروانه‌ها را با سرعت 1250 دور در دقیقه بچرخاند. از این رو این محصول ایستاده یکی از بهترین نمونه‌های بازار از نظر حجم باددهی است. این نوع پنکه‌ی ایستاده امکان تغییر سرعت دستگاه را در سه حالت کند، متوسط و تند مهیا کرده است و جالب است بدانید که حتی در حالت گردش تند هم عملکردی پر سر و صدا ندارد. بنابراین برای قرارگیری در اتاق خواب کاملا ایده‌آل است.

امکان چرخش سری به شکل افقی و بدون پشتیبانی از حالت سینوسی

این نوع کالای سرمایشی از برند معتبر پارس خزر تنها امکان چرخش گردن پنکه به شکل افقی و 180 درجه را دارد و از قابلیت چرخش سینوسی پشتیبانی نمی‌کند. لازم به ذکر است که امکان چرخش تناوبی یا سینوسی در پنکه‌های ایستاده یکی از مهم‌ترین فاکتورها در ایجاد جریان و گردش هوای بهینه است. یکی دیگر از مزایای پنکه پارس خزر مدل 4030 قابلیت مونتاژ راحت و سریع آن در حدود 10 دقیقه است.

جمع‌بندی

پنکه پارس خزر مدل 4030 محصولی شکیل و مستحکم با پایه‌ای فلزی و بدنه‌ای از پلاستیک فشرده است که در زمان کار حتی در دور تند هیچ نوع لرزش و صدایی ایجاد نمی‌کند. این کالای سرمایشی حجم باددهی‌ بالایی داراد و با وجود پرتاب باد و عملکرد عالی در چرخاندن پره‌ها تا 1250 دو در دقیقه یکی از نمونه‌های مناسب برای منازلی با متراژ حدود 80 متر در فصول گرم است. قابلیت تغییر سرعت در سه حالت و تغییر ارتفاع تا 100 سانتی‌متر از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است که با ساختاری ایمن و محکم همراه شده است. لازم به ذکر است که این نوع پنکه‌ی ایستاده ریموت کنترل و تایمر ندارد و شما باید با استفاده از پنل روی پنکه آن را تنظیم و کنترل کنید. همچینن عملیات نصب و مونتاز قطعات این پنکه‌ی پارس خزر بر عهده‌‌ی مشتری است و کارخانه کالا را به شکل غیر اسمبل شده به خریداران تحویل می‌دهد.

نگاه کلی

برند
پارس خزر
جنس
جنس بدنه پلاستيک
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
اتصال به مخزن آب
ندارد
تعداد پره
4
جنس پره
پلاستیک
حالت خواب
ندارد
ریموت کنترل
ندارد
قابلیت نصب
زمین
نوع پنکه
ایستاده
شناسه کالا
6260455730875

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...