مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

پنکه پارس خزر مدل 4010R

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

پنکه پارس خزر مدل 4010R محصولی با بدنه‌ای زیبا و مستحکم از برند خوش نام پارس خزر است و از قابلیت‌هایی همچون تغییر سرعت، تغییر ارتفاع، ریموت کنترل، تایمر و کلیدهای لمسی به منظور کنترل دستگاه بهره برده است. این نوع پنکه‌ی ایستاده حجم باددهی بالایی به اندازه‌ی 56 مترمکعب در دقیقه دارد و می‌تواند پره‌های پلاستیکی خود را با سرعت 1250 دور در دقیقه بچرخاند. ابعاد 46x24x58 سانتی‌متری و وزن 7.5 کیلوگرمی این پنکه امکان استفاده از آن در محیط‌هایی با اندازه‌ی زیر 100 متر را مهیا کرده است و در کنار آن امکان چرخش گردنی به شکل افقی، عملکردی بدون لرزش و با ثبات بالا حتی در حالت تند را به کاربر ارائه می‌کند.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

پنکه پارس خزر مدل 4010R

پنکه پارس خزر مدل 4010R محصولی با بدنه‌ای زیبا و مستحکم است که از قابلیت‌هایی همچون تغییر سرعت، تغییر ارتفاع، ریموت کنترل، تایمر و کلیدهای لمسی به منظور کنترل دستگاه بهره برده است. این نوع پنکه‌ی ایستاده حجم باددهی بالایی به اندازه‌ی 56 متر مکعب در دقیقه دارد و می‌تواند پره‌های پلاستیکی خود را با سرعت 1250 دور در دقیقه بچرخاند. ابعاد ۴۶x۲۴x۵۸ سانتی‌متری و وزن 7.5 کیلوگرمی این پنکه امکان استفاده از آن در محیط‌هایی با اندازه‌ی زیر 100 متر را مهیا کرده است و در کنار آن امکان چرخش گردنی به شکل افقی، عملکردی بدون لرزش و با ثبات بالا حتی در حالت تند را به کاربر هدیه می‌کند. پنکه پارس خزر مدل 4010R جزو نمونه‌های کم صدا و برقی است و از چهار پره‌ی پلاستیکی با ضخامتی متناسب برخوردار است. لازم به تاکید است که این دستگاه هم همچون سایر رقبای خود به شکل غیر مونتاژ به بازار عرضه شده است و فرد باید خود اقدام به نصب و راه‌اندازی آن کند.

امکاناتی متعدد با موتوری قدرتمند

بر روی این پنکه‌ی ایستاده موتوری با توان 60 وات نصب شده است که امکان باددهی به اندازه‌ی 56 متر مکعب در دقیقه را به همراه قابلیت چرخش پروانه‌ها تا 1250 دور در دقیقه به کاربر می‌دهد. به همین دلیل هم قدرت پرتاب باد آن در کنار سایز سیستم این نوع پنکه را به گزینه‌ای کارا برای محیط‌هایی با ابعاد زیر صد متر تبدیل کرده است. همچنین نوع عملکرد این محصول کم صدا حتی در حالت تند است. یکی از ویژگی‌های مهم پنکه پارس خزر مدل 4010R قابلیت تغییر ارتفاع کالا با استفاده از لوله‌ی تلسکوپی و استیل آن است. در چنین حالتی شما می‌توانید ارتفاع این پنکه را تا 90 سانتی‌متر بالا ببرید. همچنین قابلیت تغییر سرعت دستگاه در سه حالت کند، متوسط و تند از دیگر مشخصات آن است که امکان تنظیم با ریموت کنترل را دارد. همانطور که قبلا هم اشاره شد این نوع پنکه‌ی ایستاده قابلیت پشتیبانی از تایمری دقیق را دارد و در کنار آن به منظور راحتی در استفاده از یک ریموت کنترل با امکان کار تا محدوده‌ی پنج متری از کالا و حالت ریتمیک به منظور باددهی بهینه‌تر بهره برده است. در ساختار این نوع دستگاه سرمایشی از شبکه‌ای فشرده با گیره‌های حرفه‌ای به منظور عدم باز شدن محافظ استفاده شده است که امنیت محیط را به منظور عدم دسترسی به پره‌ها در زمان چرخش سیستم فراهم می‌کند. موتور آن به منظور جلوگیری از داغ شدن تا حد خطرناک دارای فیوز حرارتی به منظور خاموشی خودکار است و در کنار آن بهره‌مندی از گواهینامه استاندارد ایمنی و نشان استاندارد اروپایی CE از دیگر مواردی است که نشان از کیفیت و ایمنی این پنکه دارد.

سخن آخر

پنکه پارس خزر مدل 4010R محصولی استاندارد با امکان تنظیم ارتفاع تا 90 سانتی‌متر و تغییر سرعت در سه حالت است که در ساختار خود از ریموت کنترل، تایمر و امکان حرکت ریتمیک بهره برده است. این مدل کالای خانگی جزو محصولاتی با عملکرد کم صدا از چرخش سری به شکل افقی پشتیبانی می‌کند. نوع عملکرد این سیستم با وجود وزن 7.5 کیلوگرمی و پایه‌ی محکم آن کاملا بدون لرزش و استیبل است و با حجم باددهی‌ای تا 56 متر مکعب در دقیقه و قدرت پرتاب باد بالا یکی از مدل‌های میان رده و محبوب در بازار ایران است. لازم به تاکید است که نصب و راه‌اندازی این پنکه‌ی ایستاده راحت و سریع دنبال می‌شود و دردسر خاصی ندارد.

نگاه کلی

برند
پارس خزر
جنس
جنس بدنه پلاستيک
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
اتصال به مخزن آب
ندارد
تعداد پره
3
جنس پره
پلاستیک
حالت خواب
ندارد
ریموت کنترل
دارد
قابلیت نصب
زمین
نوع پنکه
ایستاده
شناسه کالا
6260455730912

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...