پنکه تولیپس مدل SF-405R

از {{model.count}}
دسته : پنکه
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: توليپس
  • جنس: جنس بدنه پلاستيک
  • گارانتی: 18 ماهه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران
  • اتصال به مخزن آب: ندارد
گارانتی توليپس
آماده ارسال ناموجود
2,350,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پنکه تولیپس SF-405R از نوع پنکه پایه بلند بوده که علاوه بر امکاناتی همچون نمایشگر LED ، پایه قابل تنظیم و دارای کنترل بوده تا استفاده از آن راحت‌تر باشد . پنکه تولیپس SF-405R قابلیت تنظیم تایمر برای بازه‌های زمانی 30 دقیقه تا 10 ساعت را دارد که یکی از مشخصات کاربردی و قابل‌توجه پنکه‌ها به شمار می‌رود. همچنین ، قابلیت گردش افقی هم به کارایی و عملکرد این محصول می‌افزاید. پنکه تولیپس SF-405R دارای پنج پره پلاستیکی شفاف بوده و با توجه به قابلیت تنظیم سرعت، در صورت نیاز قادر خواهید بود سرعت آن را کاهش یا افزایش دهید. پایه قابل تنظیم این مدل توانایی افزایش ارتفاع تا 40 سانتی‌متر را دارد. همانطور که در توضیحات گفته شد شرکت تولیپس در تولیدات سال 1401 در این محصول از پنج پره استفاده کرده و از موتوری با توان 60 وات بهره گرفته که با محصولی که در سال‌های گذشته تولید می‌کرد تفاوت بسزایی دارد.

پنکه‌های پایه بلند تولیپس

پنکه تولیپس مدل SF-405R کالایی پایه بلند و خوش ساخت است که علاوه بر امکاناتی همچون نمایشگر دیجیتال LED، لوله‌ی تلسکوپی به منظور تنظیم ارتفاع و کنترل از راه دور قابلیت تنظیم تایمر برای بازه‌های زمانی 30 دقیقه تا 10 ساعت را هم دارد. این مدل پنکه‌ی ایستاده دارای پنج پره‌ی پلاستیکی با سیم برقی بلند در ساختار خود است و در کنار آن امکان تنظیم سرعت گردش پره‌ها را در سه حالت کند، تند و متوسط به شما می‌دهد. نوع گردش سری این محصول به شکل افقی و 180 درجه است و با وجود پشتیبانی از حالت شب می‌تواند عملکردی با کمترین میزان صدا را برای شما فراهم کند.

امکان تنظیم سرعت

این مدل پنکه‌ی تولیپس امکان پشتیبانی و کنترل سرعت چرخش پره‌ها در سه حالت کند، متوسط و تند را دارد و در کنار آن با وجود موتور پرقدرت می‌تواند حجم باددهی‌ای تا 60 متر مکعب بر دقیقه با پرتاب باد بسیار قوی را ارائه دهد.  پنکه تولیپس مدل SF-405R هم مانند سایر پنکه‌های مشابه در رنج قیمتی پیش رو تنها از گردش افقی با زاویه‌ی 180 درجه پشتیبانی می‌کند و عملا قابلیت گردش به شکل عمودی و سینوسی را ندارد. به طور کلی پنکه‌های ایستاده با امکان گردش سینوسی می‌توانند به شکلی بهینه‌تر گردش و جریان هوای لازم را در محیط ایجاد کنند.

حالت شب

اگرچه در توضیحات این محصول اشاره شد که پنکه از حالت شب پشتیبانی می‌کند، اما این ویژگی‌ به بهترین شکل ممکن در این دستگاه پیاده‌سازی نشده است و پنکه در حالتی کم صدا کار می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که فرآیند نصب و راه‌اندازی این مدل کمی پیچیدگی دارد که با وجود دفترچه‌ی راهنمای فارسی آن و کمی دقت نظر قابل انجام است.

جمع‌بندی

پنکه تولیپس مدل SF-405R محصولی خوش قیمت با امکان تغییر سرعت و ارتفاع است که می‌توان از آن در محیط‌هایی با ابعاد 15 الی 25 متر مربع استفاده کرد. این نوع پنکه‌ی ایستاده جزو گزینه‌های کم صدا دسته‌بندی نمی‌شود و متاسفانه حتی با وجود حالت شب، کارکردی آرام و بی‌صدا ندارد. موتور این کالا جزو نمونه‌های قدرتمند بازار به شمار می‌رود و با باددهی‌ای به حجم 60 متر مکعب در دقیقه می‌تواند در زمان کوتاهی محیط را خنک‌ کند. البته در نظر داشته باشید که این محصول هم به طور مشابه با دیگر پنکه‌های ایستاده به شکل غیر اسمبل به مشتری تحویل داده می‌شود و نیاز به راه‌اندازی و نصب توسط خود فرد دارد.



برند
توليپس
جنس
جنس بدنه پلاستيک
گارانتی
18 ماهه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران
اتصال به مخزن آب
ندارد
تعداد پره
5
جنس پره
پلاستیک
حالت خواب
دارد
ریموت کنترل
دارد
قابلیت نصب
زمین
نوع پنکه
ایستاده
شناسه کالا
2901278800164

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202