مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

پنکه تولیپس مدل SF-404R

از {{model.count}}
2,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

پنکه تولیپس مدل SF-404R در گروه پنکه‌های پایه‌دار و ایستاده عرضه شده است. این محصول ظاهری زیبا و کارآیی بالایی دارد. توان بالای موتور باعث راندمان کاری بالای دستگاه شده است. این پنکه قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. حجم باددهی بالای دستگاه باعث می‌شود تا هوا در فضای بزرگی به جریان درآید. پنکه تولیپس مدل SF-404R از تایمر هم بهره می‌برد. این مدل دارای گارد محافظ میله‌ای است تا از برخورد احتمالی با پره‌ها جلوگیری شود و خطری برای کسی ایجاد نشود. ریموت کنترل دستگاه امکانی بسیار مهم در این محصول است که باعث راحتی بیشتر کاربر می‌شود. طراحی دستگاه طوری است که ایستایی خوبی داشته و پایه طراحی شده برای آن مانع از افتادن در اثر برخورد یا تکان‌های کوچک می‌شود. این دستگاه قابلیت تنظیم سرعت، قابلیت چرخش به سمت چپ و راست، را دارد. گفتنی است که پنکه تولیپس مدل SF-404R مجهز به نمایشگر دیجیتال هم است.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

پنکه‌های ایستاده تولیپس

پنکه تولیپس مدل SF-404R گزینه‌ای مجهز به نمایشگر دیجیتال به منظور کنترل بهتر دستگاه همراه با تایمر و قابلیت چرخش به چپ و راست است که از امکان تنظیم ارتفاع تا ۴۰ سانتی‌متر هم برخوردار است. این نوع پنکه‌ برقی ایستاده با کمک ریموت کنترل در چهار سرعت متفاوت قابل تنظیم است و می‌تواند حجم باددهی قابل قبولی را در فضاهای حدودا ۱۲۰ متری ایجاد کند. صدای نه‌چندان کم و بدنه‌ای نه‌چندان محکم از جمله نقاط ضعف SF-404R است. با این حال لازم است بدانید که طراحی دستگاه به شکلی انجام شده است که ایستایی خوبی داشته باشد و پایه‌ی سنگین آن مانع از افتادن در اثر برخورد یا تکان‌های کوچک شود. نوع چرخش این سیستم از نوع افقی به چپ و راست است و لازم است بدانید که دستگاه به شکل غیر مونتاژ به خریدار تحویل داده می‌شود. بنابراین شما خود باید به نصب و راه‌اندازی آن پس از خرید بپردازید.

زیبا با قابلیت تنظیم ارتفاع و سرعت

پنکه‌ی پیش رو این امکان را به شما می‌دهد که سرعت چرخش پروانه‌های آن را در ۴ حالت مختلف تنظیم کنید. همچنین بدنه‌ی این محصول امکان تغییر ارتفاع با توجه به لوله‌‌ی تلسکوپی‌ای که روی آن سوار است را دارد و می‌تواند آن را تا ۱۴۰ سانتی‌متر تغییر داد. کالای پیش روی شما دارای موتوری با توان مصرفی ۴۵ وات است به همین دلیل هم می‌تواند باد را تا حدود ۱۰ متری محیط پرتاب کند. حجم باددهی قابل تولید در این مدل پنکه‌ی خانگی چیزی در حدود ۴۶ متر مکعب در دقیقه است به همین دلیل هم برای استفاده در فضاهای زیر ۱۲۰ متر کاملا کاربردی به نظر می‌رسد. پنکه تولیپس مدل SF-404R گزینه‌ای با عملکرد برقی است اما از سیم بلندی برای وصل به پریز برخوردار نیست. بنابراین ممکن است که لحاظ جابه‌جایی آن در خانه با وجود وزن ۷ کیلوگرمی و سیم کوتاهی که دارد برای شما کمی مشکل‌ساز باشد. همچنین بدنه‌ی این نوع پنکه از پلاستیک معمولی ولی نشکن ساخته شده است. به همین دلیل هم بدنه‌ی این کالا در مقایسه با مدل‌های بالارده کمی عقب است.

دارای نمایشگر دیجیتال، با قابلیت گردش افقی

اگرچه به منظور راحتی در کارکرد و خاموشی خودکار سیستم پنکه تولیپس مدل SF-404R دارای کنترل از راه دور و تایمر است ولی این نوع پنکه جزو گزینه‌های کم صدای بازار به شمار نمی‌رود و ممکن است برای برخی از افراد حساس قرار دادن آن در اتاق خواب کار چندان بهینه‌ای نباشد. لازم به ذکر است که به‌منظور دسترسی به اطلاعات بیشتر و تنظیم راحت‌تر پنکه، این کالای سرمایشی مجهز به نمایشگر دیجیتال است. پنکه‌ی پیش رو از حالت گردش سینوسی برخوردار نیست و عملکرد آن تنها با حالت افقی یعنی چرخش به راست و چپ همراه است. با این حال در طراحی آن از چهار پره‌ی پلاستیک خوش ساخت و ضخیم استفاده شده است که همین موضوع هم عملکرد کالا را بالا برده است، چرا که پره‌های ضخیم به گردش هوای بهتر محیط کمک شایانی می‌کنند.

جمع‌بندی

به طور کلی پنکه تولیپس مدل SF-404R کالایی با قابلیت تنظیم ارتفاع و سرعت است که از ریموت کنترل و تایمر در ساختار خود بهره برده است. این نوع محصول سرمایشی برای محیط‌هایی با متراژ زیر ۱۲۰ متر کاربردی است هر چند که از عملکرد آن چندان کم صدا نیست. گفتنی است که پنکه تولیپس مدل SF-404R مجهز به نمایشگر دیجیتال هم هست و محصول به شکل غیر مونتاژ شده به خریدار تحویل داده می‌شود.

برند
توليپس
جنس
جنس بدنه پلاستيک
گارانتی
18 ماهه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران
اتصال به مخزن آب
ندارد
تعداد پره
4
جنس پره
پلاستیک
حالت خواب
دارد
ریموت کنترل
دارد
قابلیت نصب
زمین
نوع پنکه
ایستاده
شناسه کالا
2901278800560

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...