مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

پنکه تولیپس مدل SF-401

از {{model.count}}
1,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

پنکه تولیپس SF-401 از پنکه‌های ایستاده شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران است. این پنکه از چهار پره و پایه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع بهره می‌برد. تغییر ارتفاع دستگاه به‌سادگی از طریق پیچ تنظیم و بالا و پایین بردن میله استیل پایه میسر می‌شود. کلیدهای تنظیم سرعت تعبیه‌شده روی پایه امکان تنظیم سرعت بر حسب نیاز را به کاربر می‌دهد. سرعت عملکرد این مدل هم قابل‌تغییر است تا با توجه به شرایط محیط سرعت آن را کاهش و یا افزایش دهید. قابلیت گردش افقی از دیگر امکاناتی است که به کارایی این دستگاه می‌افزاید. بی‌شک پنکه‌ها همچنان از دستگاه‌های سرمایشی کاربردی و محبوب برای مصرف‌کنندگان مختلف به شمار می‌روند که از مهم‌ترین دلایل آن می‌توان به قابلیت جابجایی آسان و خنک نمودن یک منطقه خاص، و همچنین امکان تنظیم درجه عمودی وزش باد و گردش افقی دستگاه برای بهره‌مندی از برترین عملکرد اشاره کرد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

پنکه تولیپس مدل SF-401

پنکه تولیپس مدل SF-401 کالایی خوش قیمت با قابلیت جابه‌جایی آسان و خنک نمودن یک منطقه خاص است که امکان تنظیم درجه عمودی وزش باد و تغییر سرعت در سه حالت را به کاربر می‌دهد. این مدل پنکه قابلیت تغییر ارتفاع تا 100 سانتی‌متر را با استفاده از لوله‌ی تلسکوپی را دارد و در کنار آن تایمری دقیق بر روی آن نصب شده است تا در صورت نیاز بتوانید پنکه را برای خاموشی در ساعتی معین تنظیم کنید. با وجود این مزیت‌ها باید در نظر داشته باشید که این کالا تنها از گردش افقی پشتیبانی می‌کند و حرکت‌های تناوبی را ساپورت نمی‌کند. عملکرد کم صدا و حجم باددهی بالا یکی دیگر از مشخصات قابل توجه‌ این دستگاه میان‌رده است که در کنار بدنه‌ای معمولی و با ثبات در زمان کار برای اغلب محیط‌های زیر 80 متر کاربردی است. لازم به ذکر است که این مدل دارای کنترل از راه دور نیست از این رو ممکن است برای برخی از افراد گزینه‌ای مناسب نباشد.

قابلیت ها

بدنه‌ی این مدل کالای خانگی از پلاستیک سبک و نشکن است، ولی تفاوت چندانی در مقایسه با بدنه‌هایی از پلاستیک درجه‌ی یک ندارد. وزن آن 6 کیلوگرم است و برای محیط‌های زیر 80 متر کارایی کافی را دارد. لازم به ذکر است که با وجود بدنه‌ای معمولی در ساختار پنکه تولیپس، این محصول همچنان از ثبات خوبی در زمان کار به‌ویژه در حالت تند برخوردار است. پنکه تولیپس مدل SF-401 گزینه‌ای است که تنها قابلیت چرخش 180 درجه به شکل افقی را دارد و نمی‌تواند حرکت عمودی و سینوسی سری را پشتیبانی کند. قابلیت تنظیم سرعت در سه حالت از دیگر مشخصه‌های این کالا است. همچنین ارتفاع این پنکه‌ی ایستاده امکان تغییر تا 100 سانتی‌متر را دارد. حداکثر توان این دستگاه سرمایشی 45 وات است و می‌تواند حجم باددهی‌ای به اندازه‌ی 56 متر مکعب در دقیقه را ارائه کند. همچنین چهار پره‌ی پلاستیکی سوار شده بر این پنکه‌ی ایستاده از ضخامت کافی برای ایجاد گردش هوا به شکلی بهینه‌تر برخوردار هستند. دستگاه پیش رو یکی از محصولات میان‌رده و خوش‌ساخت با تایمر قابل تنظیم به شکل 7.5 ساعته است که از قیمت بسیار خوبی هم برخوردار است. اما از کنترل از راه دور پشتیبانی نمی‌کند که همین مساله هم می‌تواند جزو معایب آن محسوب شود. پنکه تولیپس مدل SF-401 کالایی با قابلیت تغییر سرعت و ارتفاع است که در ساختار خود از تایمر بهره برده است، با این حال ریموت کنترل ندارد. این پنکه برای محیط‌هایی با ابعاد زیر 80 متر مناسب است و عملکرد آن حتی در حالت تند کم صدا است. همچنین سری این محصول تنها به شکل افقی می‌چرخد و امکان پشتیبانی از چرخش سینوسی را ندارد. لازم به ذکر است که پنکه تولیپس مدل SF-401 همچون دیگر محصولات مشابه به شکل غیر اسمبل به مشتری تحویل داده می‌شود اما شما می‌توانید به شکلی سریع و راحت خود آن را مونتاژ کنید.

برند
توليپس
جنس
جنس بدنه پلاستيک
گارانتی
18 ماهه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران
اتصال به مخزن آب
ندارد
تعداد پره
4
جنس پره
پلاستیک
حالت خواب
ندارد
ریموت کنترل
ندارد
قابلیت نصب
زمین
نوع پنکه
ایستاده
شناسه کالا
2901278800393

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...