پنکه پارس خزر مدل 4070R

از {{model.count}}
دسته : پنکه
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: پارس خزر
  • جنس: جنس بدنه پلاستيک
  • گارانتی: 24 ماهه پارس خزر
  • اتصال به مخزن آب: ندارد
گارانتی پارس خزر
آماده ارسال ناموجود
2,800,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پنکه پارس خزر مدل 4070R از محصولات شرکت پارس‌خزر است که در ردیف پنکه‌های ایستاده قرارگرفته و از طراحی زیبا، و امکانات متعددی بهره می‌برد. پنکه‌های ایستاده از حیث جابجایی و استفاده آسان در نقاط مختلفی از اتاق یا سالن، از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند. اما آنچه در مقایسه با دیگر پنکه‌ها، به کارایی و عملکرد مؤثر آن برای خنک کردن محیط می‌افزاید، قدرت بالاتر و قابل تنظیم، امکان تعیین مسیر و گردش آسان‌تر هوا در مدل‌های متنوع است. پنکه پارس‌خزر مدل 4070R از پره‌های پلاستیکی برخوردار بوده و علاوه بر کیفیت مطلوب، به لطف قابلیت‌های کنترلی خود و سهولت استفاده می‌تواند توجه سلیقه‌های مختلف را به خود جلب نماید و در سالن‌ها یا اتاق‌های مختلف مورداستفاده قرار گیرد.

پنکه پارس خزر مدل 4070R

یکی از نومنه‌های مدرن پنکه ایستاده در بین کالاهای برند پارس خزر پنکه پارس خزر مدل 4070R است که علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد از وزن بسیار کمی در حدود 2.2 کیلوگرم برخوردار است. این کالای سرمایشی با وجود موتوری 60 وات می‌تواند پروانه‌های خود را با 1400 دور در دقیقه بچرخاند و در کنار آن سرعت و ارتفاعی قابل تنظیم را پشتیبانی کند. این نوع پنکه‌ی بی‌صدا گردش سری‌ای به شکل افقی دارد و با توجه به کارکرد بی‌صدایی که دارد برای اتاق‌های خوابی با متراژ حدودی 80 متر کاملا ایدئال است. قابلیت پشتیبانی از تایمر و ریموت کنترل از جمله دیگر مشخصات پنکه پارس خزر مدل 4070R است که با ابعادی به اندازه‌ی ۴۰x۴۰x۱۰ سانتی‌متر به بازار ارائه شده است. لازم به تاکید است که کلیه‌ی قطعات این پنکه‌ی ایستاده به شمل جدا جدا به بازار عرضه شده است و فرد باید کلیه‌ی مراحل مونتاژ و نصب آن را خود انجام دهد. البته این کار ساده و سریع است.

قابلیت ها

این کالای سرمایشی از برند معتبر پارسی خزر ابعادی به اندازه‌ی ۴۰x۴۰x۱۰ سانتی‌متر دارد و با توجه به قدرت پرتاب باد آن می‌توان از آن در اتاق خواب‌هایی با ابعاد زیر 80 متر استفاده کرد. حجم باددهی‌ای که این نوع پنکه‌ی خانگی کم صدا می‌تواند ارائه دهد چیزی در حدود 56 متر مکعب در دقیقه است. از طرفی چهار پره‌ی پلاستیکی و ضخیم آن امکان پرتاب باد به شکل قدرتمند به فضا را مهیا می‌سازند. امکان تغییر سرعت در سه حالت تند، متوسط و کند از دیگر ویژگی‌های این کالای کم مصرف و به‌صرفه است. وجود کنترل از راه دور یکی از مهم‌ترین فاکتورها به منظور راحتی در استفاده از پنکه است. در کنار آن بهره‌مندی از تایمری دقیق هم می‌تواند مزیتی ارزشمند در یک محصول سرمایشی مانند پنکه‌ی ایستاده باشد. وزن این محصول کم و در حدود 2.2 کیلوگرم است. همچنین بدنه‌ی این کالا از پلاستیک باکیفیت و نشکن ساخته شده است که ثبات بالایی در زمان کار به‌ویژه در دور تند دارد. محصول پیش رو در طراحی خود از حفاظ حرفه‌ای برای عدم آسیب به کودکان و حیوانات خانگی استفاده کرده است. گیره‌هایی کاملا محکم بر روی آن نصب است و با وجود فیوز حرارتی در ساختار موتور، نگرانی‌ای از بابت داغ شدن بیش از حد موتور وجود ندارد چرا که در این حالت سیستم به شکل خودکار می‌تواند خاموش می‌شود. پنکه پارس خزر مدل 4070R کالایی بیصدا و قدرتمند با حجم باددهی 56 متر مکعب در دقیقه است که از قابلیت تغییر ارتفاع تا 100 متر به همراه تغییر سرعت در سه حالت بهره برده است. این مدل سیستم خانگی برای اتاق‌هایی با ابعاد زیر 80 متر کاربردی است و حتی در حالتی با دور تند هم از عدم لرزش و ثبات بالایی برخوردار است. پنکه‌ی پیش رو دارای تایمر و کنترل از راه دور است و از منظر نصب و راه‌اندازی جزو ساده‌ترین و سریع‌ترین مدل‌ها به حساب می‌آید.

نگاه کلی

برند
پارس خزر
جنس
جنس بدنه پلاستيک
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
اتصال به مخزن آب
ندارد
تعداد پره
4
جنس پره
پلاستیک
حالت خواب
ندارد
ریموت کنترل
دارد
قابلیت نصب
زمین
نوع پنکه
ایستاده
شناسه کالا
2900016000453

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202