مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

تلوزیون ال ای دی ایکس ویژن مدلXCU735سایز55اینچ

از {{model.count}}
0
21,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

یکی از بهترین روش‌های استراحت تماشا فیلم و سریال با تلویزیون است که شرکت ایکس ویژن با تولید تلویزیون ال ای دی مدل 55XCU735 به شما کمک می‌کند تا بتوانید با استفاده از صفحه نمایشی 55 اینچی هرگونه محتوایی را با کیفیت Full HD تماشا کنید و از این کار لذت ببرید. در صورتیکه در فکر خرید یک تلویزیون بزرگ با طراحی زیبا و قابلیت‌های فراوان هستید، بهتر است به خرید تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XCU735 فکر کنید.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

طراحی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XCU735

  • لبه‌های باریک و زیبا
  • پایه‌های رومیزی
  • ضخامت کمتر از 10 میلی‌متر

اگر از داشتن یکی از باریک‌ترین تلویزیون‌های روز دنیا برای دکور خانه لذت می‌برید، تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XCU735 با داشتن ضخامت 10 میلی‌متری می‌تواند جلوه دیگری به خانه‌های شما ببخشد. ترکیب گوشه‌های تیز با صفحه نمایش تخت و پایه‌های سوزنی هشتی شکل یکی از بهترین ترکیب‌هایی است که می‌تواند برای یک تلویزیون به کار برود. کمپانی ایکس ویژن برای طراحی تلویزیون 55 اینچی ال ای دی مدل 55XCU735 از مدل‌های ترند سال استفاده کرده تا بتواند این تلویزیون را در میان طراحی‌های جذاب قرار دهد.

مشخصات تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XCU735

  • پنل IPS
  • کیفیت تصویر 4K Ultra HD
  • پشتیبانی از فناوری HDR10
  • رزولوشن ۲۱۶۰x۳۸۴۰

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XCU735 از صفحه نمایشی 55 اینچی به حالت تخت بهره می‌برد که داخل آن از پنل IPS استفاده شده است. این پنل توانایی نمایش محتوا را با کیفیت فوق‌العاده 4K با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل بر هر اینچ را دارد و تنها با 9 میلی‌ثانیه تاخیر انواع محتوای تصویری و ویدیویی را به شما نشان می‌دهد. یکی از بهترین ویژگی‌های تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XCU735 عدم بازتاب نور از سطح صفحه نمایش است به همین دلیل می‌توانید آن را مطابق با سلیقه دکورچینی در هرجایی قرار دهید. از دیگر ویژگی‌های قابل اهمیت صفحه نمایش تخت و با کیفیت این تلویزیون باریک از کمپانی ایکس ویژن پشتیبانی از فناوری HDR10 است که در کنار میزان قابل قبول وضوح تصویر و کیفیت Ultra HD باعث می‌شود تا شما از تماشا کردن سیر نشوید وطیف وسیع‌تری از رنگ‌ها و جزئیات بیشتری از تصاویر را مشاهده کنید و تا روز آخر از خرید خود راضی باشید. تلویزیون ال ای دی مدل 55XCU735 ایکس ویژن از رابط هوشمند پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از اندروید نسخه 11 به بسیاری از برنامه‌های آنلاین اندرویدی دست پیدا کنید. همچنین این تلویزیون به قابلیت WIFI Screen Mirror مجهز شده است. شما می‌توانید با استفاده از این تکنولوژی به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنید و صفحه گوشی را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنید. در طراحی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU735 دو پورت USB و دو پورت HDMI و Bluetooth قرار داده شده است و امکان اتصال انواع دستگاه‌های خارجی همچون فلش، هارد اکسترنال ، کنسول‌های بازی و موبایل به تلویزیون را به شما می‌دهد.

قیمت تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل XCU735

شرکت ایکس ویژن تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل XCU735 را با قابلیت‌ها و امکانات فراوانی روانه بازار کرد تا بتواند خیال شما را تا سال‌ها از خرید آن راحت کند. در همین راستا لازم به ذکر است که شما می‌توانید با پرداخت پولی کمتر از تلویزیون ال ای دی هوشمند فیلیپس مدل 55PUT8516 به تلویزیونی با همان امکانات و قابلیت‌ها دست پیدا کنید به همین دلیل مناسب بودن قیمت تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل XCU735 یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت و تاثیرگذار این محصول به شمار می‌آید.

منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر: 4K Ultra HD

رزولوشن: ۲۱۶۰x۳۸۴۰ پیکسل

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۵۵ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: 2 عدد HDMI 2.0

توان هر بلندگو: ۸ وات

توضیحات درگاه‌های USB: دو عدد

توان خروجی کلی صدا: ۱۶

استانداردهای صوتی: صدای استریو دالبی

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

امکانات و قابلیت‌ها: گريد انرژي B - پنل IPS - سیستم عامل: اندروید ۱۱ - پردازشگر: ARM CA۵۳x۴ - پردازشگر گرافیکی: Mali-G۵۲ - مقدار رم: ۱.۵ گیگابایت - حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت

سایر توضیحات تصویر: روشنایی: ۳۳۰ نیت زاویه دید: Typ(H:۱۷۸°,V:۱۷۸°) - نسبت کنتراست: ۱۳۰۰ - خروجی هدفون - فرمتهای پشتیبانی ویدئو: H.۲۶۴/H.۲۶۵/MPEG۲/MPEG۴/Motion JPEG/VC۱/AV۱ فرمتهای پشتیبانی عکس: JPEG / PNG / BMP

برند
ايکس ويژن
جنس
ال اي دي
گارانتی
24 ماهه مادیران
نوع صفحه
تخت
تعداد بلندگوها
2 عدد
سیستم گیرنده تلویزیون
PAL I ،PAL B/G ،PAL D/K ،SECAM I ،SECAM B/G ،SECAM D/K
کیفیت تصویر
4K Ultra HD
سایز صفحه
55 اینچ
قابلیت نصب
دیوار، رومیزی
تکنولوژی صفحه
LED
نوع پنل
IPS
شناسه کالا
2904203400668

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...