مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

تلوزیون ال ای دی ایکس ویژن مدلXCU735سایز55اینچ

تلویزیون LED X-Vision مدل XCU735 - سایز 55 اینچ

از {{model.count}}
0
21,500,000 تومن
آخرین بروزرسانی قیمت: 13 مهر 1402
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

تلویزیون ای ای دی ایکس ویژن مدل 55XCU735 گزینه ای عالی است، که به شما کمک می‌کند تا بتوانید با استفاده از صفحه نمایشی 55 اینچی آن، هر محتوایی را با کیفیت Full HD تماشا کرده و لذت ببرید. چنانچه قصد خرید تلویزیونی بزرگ با طراحی زیبا و کاربردهای فراوان هستید، به شما توصیه میکنیم به خرید تلویزیون LED ایکس ویژن مدل 55XCU735 فکر کنید.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

  • طراحی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XCU735

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XCU735 دارای لبه‌های باریک و زیبا با پایه‌های رومیزی جذاب است، این دستگاه دارای ضخامتی کمتر از 10 میلی‌متر است که زیبایی آن را دوچندان میکند.

اگر شما هم از داشتن یکی از باریک‌ترین تلویزیون‌های به روز دنیا لذت می‌برید، تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XCU735 با ضخامتی کم تر از 10 میلی‌متر کاملا مناسب شماست. ترکیبی از گوشه‌های تیز با یک صفحه نمایش تخت و پایه‌های رومیزی سوزنی هشتی، یکی از جذاب ترین ترکیب‌هایی است که یک تلویزیون میتواند داشته باشد. شرکت ایکس ویژن در طراحی تلویزیون مدل 55XCU735 خود از مدل‌های ترند سال استفاده نموده تا بتواند این تلویزیون ایکس ویژن را در میان تلویزیون های جذاب قرار دهد.


  • کیفیت تصویر در تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XCU735

برخی ویژگی های تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XCU735 :

  • پنل IPS
  • کیفیت تصویر 4K Ultra HD
  • پشتیبانی از فناوری HDR10
  • رزولوشن ۲۱۶۰x۳۸۴۰

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XCU735، دارای صفحه نمایش 55 اینچی تخت است و داخل آن از پنل IPS استفاده شده است. پنل IPS، قابلیت نمایش تصویر با کیفیت فوق‌العاده 4K و رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل بر هر اینچ را دارد. به کمک این پنل، تلویزیون ایکس ویژن، تنها با 9 میلی‌ثانیه تاخیر انواع محتوای تصویری و ویدیویی به شما نشان می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه این مدل از تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XCU735 عدم بازتاب نور از صفحه نمایش است، بنابراین می‌توانید آن را در هرجایی از دکور منزل خود قرار دهید. این تلویزیون ایکس ویژن، با صفحه نمایش تخت و باریک کیفیت بالا با پشتیبانی از فناوری HDR10، در کنار میزان قابل قبول وضوح تصویر و کیفیت Ultra HD باعث می‌شود تا شما از تماشا کردن برنامه های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرد، و همچنین وطیف بالاتری از رنگ‌ها و جزئیات بیشتری از تصاویر را مشاهده کنید.


  • رابط ها در تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XCU735

تلویزیون ال ای دی مدل 55XCU735 ایکس ویژن، از رابطی هوشمند استفاده می‌کند، این رابط هوشمند این قابلیت را به شما میدهد تا با استفاده از اندروید نسخه 11 به بسیاری از برنامه‌های آنلاین اندرویدی دست پیدا کنید. این تلویزیون X-Vision دارای قابلیت WIFI Screen Mirror  است. با استفاده از این تکنولوژی شما قادر هستید به آسانی گوشی موبایل خود را به تلویزیون متصل نمایید و صفحه گوشی را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنید. تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XCU735 دارای دو پورت USB و دو پورت HDMI و Bluetooth است و قابلیت اتصال انواع دستگاه‌های خارجی همچون فلش، هارد اکسترنال ، کنسول‌های بازی و موبایل به تلویزیون را به شما می‌دهد.


  • قیمت تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل XCU735

کمپانی ایکس ویژن، تلویزیون هوشمند مدل XCU735 را با امکانات و قابلیت های بسیار به بازار معرفی کرده است تا خیال شما سال‌ها از خریدش راحت باشد. شما قادرید با پرداخت هزینه ای معقول، تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XCU735 به تلویزیونی با امکانات و قابلیت‌های عالی دست پیدا کنید. مناسب بودن قیمت این تلویزیون از کمپانی ایکس ویژن یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت و تاثیرگذار این محصول به شمار می‌آید.

منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر: 4K Ultra HD

رزولوشن: ۲۱۶۰x۳۸۴۰ پیکسل

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۵۵ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: 2 عدد HDMI 2.0

توان هر بلندگو: ۸ وات

توضیحات درگاه‌های USB: دو عدد

توان خروجی کلی صدا: ۱۶

استانداردهای صوتی: صدای استریو دالبی

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

امکانات و قابلیت‌ها: گريد انرژي B - پنل IPS - سیستم عامل: اندروید ۱۱ - پردازشگر: ARM CA۵۳x۴ - پردازشگر گرافیکی: Mali-G۵۲ - مقدار رم: ۱.۵ گیگابایت - حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت

سایر توضیحات تصویر: روشنایی: ۳۳۰ نیت زاویه دید: Typ(H:۱۷۸°,V:۱۷۸°) - نسبت کنتراست: ۱۳۰۰ - خروجی هدفون - فرمتهای پشتیبانی ویدئو: H.۲۶۴/H.۲۶۵/MPEG۲/MPEG۴/Motion JPEG/VC۱/AV۱ فرمتهای پشتیبانی عکس: JPEG / PNG / BMP

برند
ايکس ويژن
جنس
ال اي دي
گارانتی
24 ماهه مادیران
نوع صفحه
تخت
تعداد بلندگوها
2 عدد
سیستم گیرنده تلویزیون
PAL I ،PAL B/G ،PAL D/K ،SECAM I ،SECAM B/G ،SECAM D/K
کیفیت تصویر
4K Ultra HD
سایز صفحه
55 اینچ
قابلیت نصب
دیوار، رومیزی
تکنولوژی صفحه
LED
نوع پنل
IPS
شناسه کالا
2904203400668

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...