مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

تلوزیون ال ای دی جی پلاس مدلRU722سایز55اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس (G Plus) مدل RU722 سایز 55 اینچ

از {{model.count}}
0
19,600,000 تومن
آخرین بروزرسانی قیمت: 13 مهر 1402
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

تلویزیون ال ای دی (LED) هوشمند جی پلاس (G Plus) مدل GTV-55RU722N، یکی از پرطرفدارترین محصولات برند جی پلاس است. این دستگاه با قابلیت هایی که دارد، گزینه‌ای ایده‌آل برای خرید است. این تلویزیون G Plus با کیفیت تصویر 4K Ultra HD، میتواند تجربه‌ای ایده آل از تماشای انواع برنامه ها را ارائه دهد. تلویزیون جی پلاس مدل RU722، مجهز به سیستم عامل اندروید 11 است و این امکان را به کاربر میدهد تا با نصب و اجرای طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها از تلویزیون خود نهایت استفاده را ببرد. دیگر قابلیت این تلویزیون جی پلاس امکان مرور وب و تماشای محتوای آنلاین است. همچنین از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون از شرکت جی پلاس می‌توان به وجود انواع پورت‌ها از قبیل HDMI، USB، و همچنین قابلیت ارتباط بی‌سیم (Wifi) و بلوتوث برای اتصال به انواع دستگاه‌های جانبی اشاره کرد. در مجموع میتوان گفت تلویزیون جی پلاس مدل GTV-55RU722N با توجه به امکانات متنوع و قابل توجهی که دارد می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها در این بازه قیمتی تلقی شود.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر: Ultra HD - 4K

رزولوشن: 3840x2160 پیکسل

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۵۵ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: سه عدد

توان هر بلندگو: ۱۰ وات

توضیحات درگاه‌های USB: دو عدد

توان خروجی کلی صدا: ۲۰

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

رابط هوشمند: Android 11

امکانات و قابلیت‌ها: سیستم عامل: اندروید ۱۱ / گیرنده دیجیتال / پردازنده چهار هسته‌ای / نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون- Mirroring / قابلیت Live Play Back- بر روی حافظه خارجی / حالت صرفه‌جویی انرژی / قابلیت Time Shift / گريد انرژي A / پنل IPS / قابليت اتصال به اينترنت دارد / دارای قابلیت ARC / قابلیت Digital Recording / تکنولوژی صفحه نمایش Direct LED / شبکه بی‌سیم (Wi-Fi) دارد / مجهز به پنل IPS LED با درجه كیفی +A / زاویه دید گسترده / سیستم Simplink- HDMI CEC

برند
جي پلاس
جنس
ال اي دي
گارانتی
24 ماهه گلدیران
نوع صفحه
تخت
تعداد بلندگوها
2 عدد
سیستم گیرنده تلویزیون
DVB-T2
کیفیت تصویر
4K Ultra HD
سایز صفحه
55 اینچ
قابلیت نصب
دیوار، رومیزی
تکنولوژی صفحه
LED
نوع پنل
VA
شناسه کالا
2902096601780

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...