تلوزیون ال ای دی بست مدلBN3080سایز40اینچ

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: بست
  • جنس: ال اي دي
  • گارانتی: 24 ماهه انتخاب سرویس
  • نوع صفحه: تخت
گارانتی بست
آماده ارسال ناموجود
0
7,800,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تلویزیون ال ای دی بست 40 اینچ مدل 40BN3080KM یکی از محصولات باکیفیت و نام آشنای برند BOST است که با کیفیت FULL HD به فروش می‌رسد. از این‌رو تصاویری واضح و شفاف را به نمایش می‌گذارد. به‌طورکلی از ویژگی‌های تلویزیون بست BN3080KM40 می‌توان به صدای دیجیتال optical، نرخ به‌روزرسانی تصویر 60 هرتز، رزولوشن 2 میلیون پیکسل، زمان پاسخ‌دهی 5 میلی‌ثانیه و قابلیت ضبط روی حافظه خارجی (pvr) اشاره کرد. در طراحی مدل 40BN3080KM ضخامت slim od35 در نظر گرفته شده است که به طراحی اسلیم شهرت دارد. این قابلیت در کنار پایه‌های V شکل به جذابیت دکوراسیون tv room کمک می‌کند. همچنین زاویه دیدی 178 درجه در این تلویزیون طراحی شده است که امکان مشاهده صفحه نمایشگر از همه زوایا را ممکن می‌سازد. از ویژگی‌های دیگر تلویزیون 40 اینچ بست باید به گیرنده دیجیتال داخلی (DVBT2) اشاره کنیم.

آشنایی با تلویزیون ال ای دی بست 40 اینچ مدل 40BN3080KM

تلویزیون LED بست مدل BN3080KM40 یکی از برترین تلویزیون‌های بازار است که برای خانه و محل کار کاربرد دارد. این تلویزیون با کیفیت FULL HD و پنل VA بالاترین وضوح تصویر را ایجاد می‌کند. VA PANNEL از جدیدترین پنل‌های تلویزیون ال ای دی شناخته می‌شود که با نمایش جزییات بیشتر صفحه نمایش، وسعت دید بیشتری برای تماشاگران ایجاد می‌کند. علاوه‌براین با کمک VA تصاویر در یک نقطه تمرکز پیدا نکرده و به‌صورت پراکنده منتشر می‌شوند. این تلویزیون در همه بخش‌ها بالاترین کیفیت را به کار برده است، ازاین‌رو بهترین تلویزیون در رده اقتصادی شناخته می‌شود.

طراحی ظاهری تلویزیون بست BN3080KM40

برند بست با طراحی باریک فریم برای تلویزیون BN3080KM40 سعی کرده است که بیشترین فضا را برای نمایش تصویر پدید آورد. فریم تلویزیون در همه بخش‌ها ضخامت یکسانی دارد و به مقدار استاندارد slim od35 می‌رسد. از سوی دیگر پایه‌های وی شکل دستگاه با دو پیچ به صفحه نمایش متصل شده اند و بخشی از فریم به‌شمار می‌روند. بست این تلویزیون خود را با زاویه دید 178 درجه عرضه می‌کند تا افراد از همه زوایا امکان مشاهده تصویر با وضوح بالا را داشته باشند. تلویزیون ال ای دی 40 اینچ بست تنها با رنگ مشکی عرضه می‌شود. ازاین‌رو آن را می‌توان با‌ترکیب رنگی دکوراسیون‌های مختلف هماهنگ کرد.

بررسی صفحه نمایش ال ای دی بست مدل BN3080KM40

این تلویزیون با استفاده از قابلیت full hd تصاویری واضح را به نمایش می‌گذارد. فرمت فول اچ دی دارای 1920 خط افقی و 1080 خط عمودی است. محل تقاطع خطوط پیکسل‌ها را می‌سازد. هرچه تعداد پیکسل‌ها بیشتر باشد، نمایانگر توجه بالاتر به جزییات است. در تلویزیون‌های FULL HD پیکسل‌های تصاویر بسیار متراکم هستند و جزیی‌ترین نقاط تصویر با وضوح نمایش داده می‌شوند. ازاین‌رو مشاهده فیلم و سریال در آن‌ها بسیار لذت‌بخش خواهد بود. بست تنها به این ویژگی بسنده نکرده و برای ایجاد تصویری باکیفیت‌تر از یک پنل va نیز در تلویزیون bn3080km40 استفاده کرده است.  

پنل va یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های صفحه نمایش است که در آن از کریستال‌های مایع برای نمایش تصاویر استفاده می‌شود. این پنل می‌تواند جزییات بهتری از تصاویر را به نمایش بگذارد و همه سایه‌ها و‌هایلایت‌های تصاویر را به وضوح نشان دهد. با وجود این پنل نقاط مشکی تیره‌تر و نقاط سفید روشن‌تر نشان داده می‌شوند و عمق تصاویر کاملا شبیه به واقعیت هستند. همچنین در این تلویزیون از پنل دیگری به نام A+ استفاده شده است که کیفیت تصاویر را به بهترین سطح و کنتراست رنگ‌ها را به بیشترین حد می‌رساند. همچنین از پخش شدن رنگ و نور جلوگیری می‌کند.

بررسی ویژگی‌های صوتی تلویزیون بست 40 اینچ

در تلویزیون بست مدل BN3080KM40 از استاندارد دالبی دیجیتال و صدای فراگیر سوراند پشتیبانی می‌شود. ایجاد صدای دالبی به دلیل وجود دو کانال صوتی برای پخش صدا است. هرکدام از بلندگوهای تلویزیون خروجی 8 وات دارند که مجموعا صدایی 16 وات را به گوش شما می‌رسانند. این قابلیت تماشای ویدیوها را بسیار جذاب می‌کند؛ چون تماشاگران حتی کوچک‌ترین صداهای محیطی فیلم‌ها را می‌شوند. بلندگوهای این تلویزیون در بخش پایینی قاب قرار دارند به همین دلیل صدا با وضوح بیشتری به گوش می‌رسد.

درگاه‌های متنوع تلویزیون بست BN3080KM40

در ال ای دی بست یک درگاه HDMI و یک درگاه USB قرار گرفته است. بهره‌مندی از پورت‌های متنوع برای شما این امکان را فراهم می‌کند که انواع دستگاه‌ها مانند لپ تاپ و دوربین را به تلویزیون متصل کنید. در این تلویزیون قابلیت ضبط تصاویر روی حافظه خارجی فراهم شده است. به این‌ترتیب شما با اتصال USB می‌توانید تصاویر و ویدیوهای ضبط شده را به کارت حافظه انتقال دهید. در کنار این قابلیت‌ها آپشن فعال‌سازی ماشین زمان وجود دارد که امکان تنظیم زمان شروع و پایان ضبط به‌صورت خودکار فراهم می‌کند. به این‌ترتیب فقط کافی است که یک فلش مموری به تلویزیون متصل کرده باشید. تلویزیون به صورت خودکار هر برنامه‌ای که دوست دارید را ضبط خواهد کرد.

جمع بندی

تلویزیون BN3080KM40 با صفحه نمایش LED و سایز 40 اینچ یکی از پرطرفدارترین تلویزیون‌های ال ای دی بازار است. این محصول با پنل باریک اسلیم و پایه وی شکل ساخته شده می‌شود که با انواع دکوراسیون منزل هماهنگی پیدا می‌کند. در این تلویزیون نمایشگر FULL HD و پنل VA برای نمایش بهتر تصاویر قرار دارد. از درگاه‌های ارتباطی ال ای دی 40 اینچ بست می‌توانیم به درگاه HDMI و USB اشاره کنیم. همچنین از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون باید به 2 بلندگو با توان خروجی 8 وات، وجود تایم شیفت برای ضبط خودکار تصاویر، زاویه دید گسترده 178 درجه، قابلیت ضبط روی حافظه خارجی و خاموش شدن خودکار تلویزیون اشاره کنیم.

منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر:  Full HD

رزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۴۰ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: دو عدد

تعداد درگاه‌های USB: یک عدد

رابط هوشمند: ندارد

امکانات و قابلیت‌ها: دارای تلتکست، جستجو خودکار کانال، خاموش شدن خودکار، دارای قفل کودک، دارای ماشین زمان

برند
بست
جنس
ال اي دي
گارانتی
24 ماهه انتخاب سرویس
نوع صفحه
تخت
تعداد بلندگوها
2 عدد
سیستم گیرنده تلویزیون
DVB-T2
کیفیت تصویر
Full HD
سایز صفحه
40 اینچ
قابلیت نصب
دیوار، رومیزی
تکنولوژی صفحه
LED
نوع پنل
IPS
شناسه کالا
2900294202167

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202