مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

تلوزیون ال ای دی بست مدلBN3080سایز32اینچ

تلوزیون بست مدل BN3080

از {{model.count}}
0
5,600,000 تومن
آخرین بروزرسانی قیمت: 28 شهریور 1402
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

شرکت بست یکی از کمپانی های تولید کننده‌ی تلویزیون است، با نگاهی به محصولات این شرکت می‌توان تنوعی از تلویزیون‌ها از جهات مختلف نظیر طراحی ظاهری و مشخصات سخت‌افزاری را شاهد بود. تلویزیون ال ای دی بست مدل 32BN3080KM از جمله محصولات پرفروش این شرکت است که با توجه به اندازه 32 اینچی آن، می‌توان از آن در اتاق‌های کوچک یا فروشگاه‌ها و ادارات استفاده کرد. این تلویزیون علاوه بر گیرنده‌ی دیجیتال داخلی و وضوح تصویر HD یا 1366 در 768، به 2 درگاه HDMI و یک درگاه USB مجهز شده است.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

معرفی تلویزیون ال ای دی 32BN3080KM بست، تلویزیون ایرانی باکیفیت

تلویزیون جز پرمخاطب‌ترین رسانه‌ها است که در همه‌ خانه‌ها و فضاهای کار دیده می‌شود و زندگی کردن بدون آن برای عده‌ای محال است. با توجه به اهمیت این وسیله به‌عنوان یکی از اثاث های مهم در خانه، کمپانی های مختلفی اقدام به تولید این محصول با ویژگی‌های مختلف کرده‌اند. گاهی این تنوع ممکن است هنگام خرید تلویزیون، باعث سردرگمی خریدارن شود. این روزها با توجه به افزایش قیمت در بازار لوازم‌خانگی، خصوصا لوازم‌خانگی برقی، صوتی و تصویری، شاهد قیمت‌های بسیار بالایی هستیم. بهترین راه حل این مشکل، استفاده از یرندها و محصولات باکیفیت ایرانی است که علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی، هزینه‌های کمتری را نیز برای خانواده‌های ایرانی به همراه دارد. یکی از برندهای ایرانی که اخیرا در زمینه محصولات صوتی و تصویری طرفداران خود را پیدا کرده است، برند بست است که با قیمت‌های منطقی و منصفانه خود، توانسته کیفیت بسیار مطلوبی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

شرکت بست نسل تازه ای از تلویزیون 32 اینچی را به بازار معرفی کرده است، در این سری جدید، برترین تکنولوژی‌های روز دنیا را شاهد هستیم؛ بنابراین اگر به یک تلویزیون با سایز متوسط، قیمت مناسب و درعین‌ حال با کاربری ساده و راحت نیاز دارید، تلویزیون ال ای دی بست مدل "32BN3080KM" بهترین گزینه برای شما است.


تلویزیون ال ای دی 32BN3080KM بست - هر آنچه شما می‌خواهید

تلویزیون ال ای دی بست مدل 32BN3080KM، تمام انتظارات شما، از نظر صفحه نمایشگر و سیستم صوتی را برطرف می‌کند. این تلویزیون مجهز به صفحه نمایشی فوق‌العاده و سیستم صوتی فراگیر و شفاف میباشد، که کارایی بسیار قابل توجهی را برای شما فراهم کرده و شما را از خرید خود راضی میکند. صفحه نمایش این تلویزیون LED است. کنتراست تصاویر در تلویزیون‌های ال ای دی بسیار بهتر است، و تا حدود زیادی تابش نور به صفحه که سبب تیرگی می‌شود را خنثی می‌کند. همچنین دقت تشخیص و نمایش رنگ در صفحه‌نمایش‌های ال ای دی بالاتر است و همین موضوع باعث می‌شود تا تصاویری که رنگ‌های زیادی دارد را به‌ صورت دقیق و شفاف نمایش دهد. صفحه نمایش این دستگاه تخت است که همین ویژگی باعث می‌شود تا در مورد نصب آن راحت‌تر تصمیم بگیرید چرا که هم می‌توانید آن را روی میز قرار دهید یا به وسیله پایه‌های قوی به دیوار متصل کنید.

تلویزیون 32BN3080KM بست از پنل با کیفیت A+ استفاده می‌کند و پنل IPS آن در برابر ضربه مقاوم خواهد بود. خرید این تلویزیون به خانواده هایی که دارای کودکان خردسال هستند، پیشنهاد می‌شود؛ زیرا اغلب کودکان به صورت ناگهانی اسباب‌بازی یا اشیا خود را پرتاب می‌کنند که در اثر ضربه با صفحه تلویزیون، باعث شکستن صفحه یا سوختن پیکسل‌های آن می‌شوند.

تلوزیون بست مدل BN3080، مجهز به قابلیت ماشین زمان است. ماشین زمان قابلیتی شگفت انگیز در تلویزیون‌ها است که امکانات فراوانی را به کاربر می‌دهد. با استفاده از ماشین زمان کاربر قادر است به دستگاه، این اطلاعات را وارد کند که برنامه موردعلاقه او را ضبط کند تا در زمان دلخواه آن را تماشا کند. حتی او می‌تواند با آن آگهی‌های خسته‌کننده برنامه‌ها را رد کرده و مجدد به تماشای برنامه موردعلاقه خود بنشیند.

اگر به دنبال خرید یک تلویزیون جدید هستید و برای شما کیفیت صفحه نمایش و کیفیت سیستم‌های صوتی آن در اولویت اول قرار دارد، مانی هوم تلویزیون بست مدل 32BN3080KM را به شما پیشنهاد میکند.

منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر:  HD

رزولوشن: ۱۳۶۶x۷۶۸ پیکسل

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۳۲ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: دو عدد

توان هر بلندگو: ۷.۵ وات

توان خروجی کلی صدا: ۱۵

تعداد درگاه‌های USB: یک عدد

رابط هوشمند: ندارد

امکانات و قابلیت‌ها: ماشین زمان (Time Shift) ضبط برنامه های تلویزیونی PVR پنل با کیفیت +A پنل IPS زاویه دید گسترده قابلیت اتصال موبایل و تبلت از طریق کابل MHL راهنمای اکترونیکی برنامه های تلوزیونی EPG

برند
بست
جنس
ال اي دي
گارانتی
24 ماهه انتخاب سرویس
نوع صفحه
تخت
تعداد بلندگوها
2 عدد
سیستم گیرنده تلویزیون
DVB-T2
کیفیت تصویر
HD
سایز صفحه
32 اینچ
قابلیت نصب
دیوار، رومیزی
تکنولوژی صفحه
LED
نوع پنل
IPS
شناسه کالا
2900294202150

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...