مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202
زمان خرید محصول به پایان رسیده و امکان ثبت سفارش آن وجود ندارد.

تلوزیون ال ای دی ایکس ویژن مدلXCU745سایز55اینچ

تلویزیون ایکس ویژن مدل XCU745

از {{model.count}}
0
25,000,000 تومن
آخرین بروزرسانی قیمت: 28 شهریور 1402
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

تلویزیون هوشمند ال ای دی ایکس‌ ویژن مدل 55XTU745 با اندازه 55 اینچی خود، تلویزیونی مستحکم، بادوام و بسیار خوش‌ ساخت از برند X-vision است. این تلویزیون از کمپانی ایکس ویژن امکانات متعدد و کاربردی را در اختیار خریدارانش می‌گذارد. کیفیت‌ صفحه نمایشگر این تلویزیون 4K میباشد، در نتیجه تصاویر در این دستگاه با وضوح و شفافیت بسیار بالایی نمایش داده میشوند. کاربران این تلویزیون ایکس ویژن، به لطف زاویه‌ دید وسیعی که دارد،  امکان تماشای صفحه‌ نمایش را از محدوده‌ وسیعی دارند. این تلویزیون X-vision مجهز به دو درگاه USB است، که کاربر را قادر میسازد با اتصال فلش‌مموری و هارد اکسترنال به تلویزیون از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کند. درگاه HDMI نیز این امکان را به خریداران میدهد که تصاویر را با کیفیت 4K به صفحه‌نمایش منتقل نمایند. از دیگر امکانات تلویزیون مدل 55XTU745 از شرکت ایکس ویژن، قابلیت ماشین زمان (Time Shift) است؛ این قابلیت این امکان را به خریداران میدهد که برنامه‌ مورد علاقه در حال‌ پخش را ضبط نمایند، و بتوانند به لحظات قبلی بازگردند.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تلویزیون‌ ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XTU745، یکی از محصولات شرکت مادیران است که در دو سایز 55 و 49 اینچی به بازار معرفی شده‌اند. امکانات و قابلیت های کاربردی این محصول، آن را به یک از محصولات پر طرفدار شرکت ایکس ویژن تبدیل نموده است.

تلویزیون LED هوشمند ایکس ویژن مدل XCU745 با کیفیت وضوح تصویر ULTRA HD 4K (3840x2160) و با پشتیبانی از تکنولوژی HDR 10 بر روی پورت USB، تصویری با کیفیت بسیار بالا و رنگ هایی زنده و واقعی را به نمایش می‌گذارد. در این تلویزیون، سیستم عامل اندروید (TV android) به خریداران این امکان را می دهد تا به سادگی به تنوعی از سرگرمی ها و اطلاعات به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند. برنامه های پیش فرض در این تلویزیون X-vision نیز برای کاربران جذاب و کاربردی خواهند بود. این محصول همچنین به سیستم صوتی قدرتمند PureSound  مجهز است که صدایی کاملا رسا و شفاف را به گوش میرساند.


کیفیت تصویر تلویزیون ایکس ویژن مدل XCU745

تلویزیون ال ای دی 55 اینچ ایکس ویژن مدل 55XTU745، مجهز به صفحه نمایش LED با درجه کیفی  A+ می باشد که یکی از بالاترین استانداردهای صفحه نمایش در جهان است. وضوح تصاویر در این تلویزیون (فورکی) ULTRA HD 4K (3840x2160) میباشد، در واقع این بدان معناست که این مدل از تلویزیون های ایکس ویژن، وضوح تصویری 4 برابر تلویزیون‌های FULL HD را ارائه میدهد. برای تماشای محتواهای تلویزیونی، وضوح تصویر HD و FULL HD  کافی است، اما برای لذت بردن بیشتر از محتواهای تصویری و ویدئویی تولید شده با کیفیت 4K، این دستگاه فرای انتظارات شما عمل خواهد کرد، زیرا این تلویزیون X-vision با بهره بردن از تکنولوژی HDR10 علاوه بر وضوح تصویر بالا، رنگ ها را با غنای بالاتر و واقعی تر به نمایش درمی آورد. تکنولوژی HDR با تاثیر بر کنتراست (تفکیک رنگ) قادر است عمق رنگ را بالاتر ببرد، در این حالت نقاط روشن ، روشن تر و نقاط تیره، تیره تر نمایش داده می شوند و کاربر شاهد رنگ هایی واقعی تر و واضح تر خواهد بود.

سیستم صوتی تلویزیون ایکس ویژن مدل XCU745

تلویزیون X-vision مدل XCU745، مجهز به سیستم صوتی با قدرت و با کیفیت Pure Sound  میباشد، این دستگاه با دو بلند گوی 15 واتی، تجربه ای لذت بخش از شنیدن صدای با کیفیت را به خریدارن هدیه می‌کند. در حالی که اغلب تلویزیون های موجود در بازار دارای بلندگوهایی با توان خروجی 10 وات هستند، این تلویزیون ایکس ویژن با استفاده از بلندگوهای پرقدرت 15 واتی و قرارگیری اسپیکرها در جلوی تلویزیون، صدایی رسا و پرقدرت را به خریداران ارائه می‌نماید.


سیستم عامل اندروید تلویزیون X-vision مدل XCU745

تلویزیون XCU745 ایکس ویژن، با مجهز بودن به سیستم عامل اندروید و اپلیکشن های کاربردی، به خریداراناین امکان تماشای آنلاین فیلم و سریال مورد علاقه خود را میدهد، کاربران همچنین امکان وب گردی دارند و قادرند بازی های گوناگونی را نصب و اجرا کنند. در این تلویزیون هوشمند ایکس ویژن، اپلیکیشن‌های پر کاربرد به صورت پیش فرض نصب هستند، به عنوان مثال، اپلیکیشن پر طرفدار فیلیمو که تماشای هزاران فیلم و سریال را برای کاربران امکان پذیر نموده است.


طراحی تلویزیون XCU745 ایکس ویژن

طراحی تلویزیون مدل 55XTU745 از کمپانی ایکس ویژن، کاملا ظریف و زیبا است. بدنه این دستگاه فلزی است و قاب بسیار باریکی دارد که این تلویزیون را بسیار شیک و مدرن نشان می‌دهد. طراحی بلندگو در قسمت جلویی تلویزیون علاوه بر زیبایی باعث انتقال بهتر صدا میشود و صدا دقیق تر و رساتر به گوش کاربران می‌رسد.


درگاه های تلویزیون ایکس ویژن مدل XCU745

این تلویزیون دارای دو درگاه USB2.0 و 3 درگاه HDMI است که امکان اتصال هر دستگاهی مانند هارد و فلش و کنسول های بازی به راحتی فراهم می‌کند.


اتصال بی سیم در تلویزیون XCU745 از برند X-vision

قابلیت WIFI Screen Mirror در این تلویزیون، به کاربران این امکان را میدهد که به آسانی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم، به تلویزیون متصل نموده و صفحه گوشی خود را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده نمایند. این قابلیت برای تماشای عکس ها و فیلم های موبایل بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بسیار کاربردی است.


جمع بندی

تلویزیون ایکس ویژن سری XTU745 علاوه بر امکانات هوشمند، به کمک وضوح تصویر UHD 4K و تکنولوژی HDR کیفیت تصویر فوق العاده ای را به خریداران خود ارائه می‌‌دهد. این تلویزیون از طراحی زیبا و مدرن برخوردار است و به زیبایی محیط خانه می‌افزاید. مانی هوم خرید این تلویزیون را به شدت پیشنهاد مینماید.

منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر: Ultra HD - 4K

رزولوشن: 2160 × 3840 پیکسل

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۵۵ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: سه عدد

توان هر بلندگو: ۱۰ وات

توان خروجی کلی صدا: ۲۰

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

رابط هوشمند: Android

امکانات و قابلیت‌ها: مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه ۶ دارای پردازنده مرکزی ۴ هسته ای CA۵۳ ۶۴bit فرکانس پردازنده مرکزی برابر با ۱.۶ گیگاهرتز دارای پردازنده گرافیکی Mali T۷۲۰ MP۲ دارای حافظه رم با ظرفیت ۱.۵ گیگابایت دارای حافظه داخلی ۸ گیگابایت راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG) دارای ماشین زمان (Time Shift) قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی (PVR) پشتیبانی از فرمت های ویدیویی VC۱ /Motion JPEG / MPEG۲ / H.۲۵۶ / H.۲۶۴ ( FHD ) / MPEG۴ پشتیبانی از فرمت های صوتی WMA / LPCM / AC۳ / HE-AAC / MP۳ قابلیت نمایش عکس با فرمت های GIF / BMP / PNG / JPEG پشتیبانی از سیستم های PAL و NTSC

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...