مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

تلوزیون ال ای دی سام مدلTU6500سایز55اینچ

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

تلویزیون ۵۵ اینچ سام الکترونیک مدل ۵۵TU6500 یک تلویزیون هوشمند با رابط اندروید می باشد که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده است. با استفاده از قابلیت Smart View در این تلویزیون به راحتی می توانید به تلفن همراه هوشمند به صورت بی سیم متصل شوید و فایل های صوتی، ویدئویی و عکس را با تلویزیون به اشتراک بگذارید.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

صفحه نمایش تلویزیون ۵۵TU6500 سام الکترونیک

تلویزیون سام الکترونیک مدل ۵۵TU6500 با فناوری LED دارای کیفیت بالای ۴K و رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ می باشد. این دستگاه، تصاویر را با کیفیتی فوق العاده عالی و همچنین رنگی کاملاً طبیعی نمایش می‌دهد. پنل به‌کار رفته در این تلویزیون هوشمند از نوع تخت بوده که به شما کمک می‌کند جزئیات را بهتر ببینید. قابلیت HDR در این LED روشنایی را گیراتر و سایه‌ها را با جزئیات کامل نشان می‌دهد.

درگاه های ورودی تلویزیون ۵۵TU6500 سام الکترونیک

در این تلویزیون ۵۵ اینچی دو عدد پورت USB، سه عدد پورت HDMI  و یک ورودی کامپوننت تعبیه شده است.

سیستم صوتی تلویزیون TU6500

این تلویزیون دارای دو عدد بلندگو می باشد که توان خروجی صدای هر یک از بلندگو ها برابر با ۱۰ وات است در نتیجه مجموع توان خروجی صدا در این دو بلندگو به ۲۰ وات می رسد. برای افزایش کیفیت صدا در این تلویزیون ۴K از فناوری دالبی استفاده شده است تا بیننده از تماشای تصاویر با صدایی کاملا زنده و طبیعی لذت ببرد. خروجی اپتیکال در این محصول، امکان اتصال به سیستم صوتی خانگی شما را فراهم می‌سازد.

قابلیت های تلویزیون سام مدل ۵۵TU6500

  • فناوری ماشین زمان

در ال ای دی هوشمند ۵۵ اینچ فناوری Timeshift به کار گرفته شده است. با این فناوری می توانید برنامه مورد نظر را در زمان خود ضبط کنید و در زمان فراغت آن را مشاهده کنید و لذت ببرید.

  • گیرنده دیجیتال DVB-T2

یکی از امکانات بسیار کاربردی در تلویزیون ۵۵ اینچ سام مدل TU6500، گیرنده دیجیتال داخلی آن است. این گیرنده که از نوع DVB-T2 است، با کیفیت بالایی شبکه های تلویزیون را دریافت می کند و با کیفیت بالاتر انها را به نمایش می گذارد.

  • اتصال به وای فای

این تلویزیون دارای قابلیت اتصال به وای فای و مرور گر وب می باشد. شما می توانید با اتصال به وای فای هم به وب گردی بپردازید و هم اتصال بی سیم با دستگاه های مختلف برقرار کنید.

  • رابط هوشمند اندروید

با استفاده از سیستم عامل اندروید شما می‌توانید به راحتی هر نوع اپلیکیشن و برنامه‌ اندرویدی را روی تلویزیون خود نصب نمایید و لذت ببرید.

منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر:  Ultra HD - ۴K

رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۵۵ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: سه عدد

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

رابط هوشمند: Android

امکانات و قابلیت‌ها: ارتقاء کیفیت تصویر از FHD به UHD- انعکاس هوشمند صدا- بلندگوهای قدرتمند با چیدمان ترکیبی- قابلیت اتصال بی سیم به موبایل Smart View

برند
سام
جنس
ال اي دي
گارانتی
24 ماهه سام سرویس
نوع صفحه
تخت
تعداد بلندگوها
2 عدد
سیستم گیرنده تلویزیون
DVB-T2
کیفیت تصویر
4K Ultra HD
سایز صفحه
55 اینچ
قابلیت نصب
دیوار، رومیزی
تکنولوژی صفحه
LED
نوع پنل
IPS
شناسه کالا
2900039000164

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...