مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

تلوزیون ال ای دی نکسارمدلC614سایز50اینچ

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

برند نکسار به عنوان یکی از برترین برندهای مطرح در صنعت ساخت تلویزیون‌های ال‌ای دی، با ارائه محصولاتی که همواره در راس جدیدترین فناوری‌ها قرار دارند، به خود نامی برتر برای کیفیت و دقت در کار ساخت ارائه داده است. نکسار با مدل NTV-U50C614S خود که یک تلویزیون هوشمند با سایز 50 اینچ است، دوباره نشان داده است که چرا این برند به عنوان یکی از برترین‌ها شناخته می‌شود. این تلویزیون با داشتن تکنولوژی نمایشگر 4K Ultra HD ، تصاویری با وضوح فوق‌العاده را به نمایش می‌گذارد. این وضوح تصویر، باعث می‌شود تا تصاویر با جزئیات بیشتری نمایش داده شوند و این امر، تجربه تماشای بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین، با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ، امکان استفاده از برنامه‌ها و بازی‌های متنوعی را فراهم می‌کند.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر:  Ultra HD - ۴K

رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۵۰ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: سه عدد

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

رابط هوشمند: Android

امکانات و قابلیت‌ها: سیستم عامل: اندروید ۱۱ - حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت - قابلیت Quick Mirror گوشی های هوشمند روی تلویزیون - امکان پخش عکس و ویدیو و موزیک از گوشی روی تلویزیون - امکان پخش شبکه های دیجیتال DVBT۲ HEVC - خروجی صوتی دیجیتال Optical و HDMI ARC - گيرنده ديجيتالي، - گريد انرژي A - پنل VA - قابليت اتصال به اينترنت دارد - پشتیبانی از طیف رنگی میلیاردی Bilion Rich Color - HDR۱۰ جهت تولید تصاویر با وضوح و جزییات بیشتر  

برند
نکسار
جنس
ال اي دي
گارانتی
24 ماهه گلدیران
نوع صفحه
تخت
تعداد بلندگوها
2 عدد
سیستم گیرنده تلویزیون
DVBT2 HEVC
کیفیت تصویر
4K Ultra HD
سایز صفحه
50 اینچ
قابلیت نصب
دیوار، رومیزی
تکنولوژی صفحه
LED
نوع پنل
IPS
شناسه کالا
2902096601513

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...