مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

تلوزیون ال ای دی نکسارمدلC414سایز50اینچ

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-H50C414N سایز 50 اینچ که یکی از تلویزیون¬های با قیمت مناسب برند نکسار است که می تواند گزینه مناسبی برای طرفداران این برند باشد. صفحه ال ای دی آن، باعث شفافیت بیشتر و کیفیت بالا‌تر تصاویر می‌شود. در نتیجه، تجربه‌ای لذتبخش را از تماشای فیلم و سریال با این تلویزیون برای مخاطب رقم می‌خورد. تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-H50C414N با داشتن گیرنده دیجیتالی ، امکان دریافت سیگنال‌های دیجیتال و پخش تصویری با کیفیت بالا را برای شما فراهم می‌کند. بر روی این ال ای دی، دو درگاه USB قرار دارد که امکان اتصال فلش مموری و هارد دیسک را نیز فراهم می‌کند. اگر هم تمایل دارید کنسول‌های بازی به دستگاه متصل کرده و تجربه‌ای ناب از انجام بازی‌های مختلف در صفحه‌نمایشی بزرگ را داشته باشید، با استفاده از پورت‌های HDMI، می‌توانید کنسول‌های بازی را به تلویزیون متصل کنید.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

معرفی تلویزیون نکسار ان تی وی – اچ 50 سی 414 ان | Nexar NTV-H50C414N TV

تلویزیون ال ای دی نکسار مدل ntv-h50c414n سایز 50 اینچ، یکی از جدیدترین محصولات گلدیران با ویژگی‌های بسیار خوب است. این تلویزیون به پنل IPS مجهز شده و با پشتیبانی از طیف رنگی میلیاردی، تصاویر غنی و باکیفیت را پیش روی چشمان شما قرار می‌دهد.

طراحی و کیفیت ساخت

همانند دیگر محصولاتی که توسط گلدیران به بازار عرضه می‌شود، تلویزیون ال ای دی نکسار 50 اینچ مدل NTV-H50C414N هم نمایشگری با حاشیه‌های باریک در طرفین داشته و رنگ مشکی آن، سازگاری کامل با هر نوع دکوراسیونی را ممکن خواهد کرد. پایه‌ها طراحی مهندسی و زیبایی دارند و خیلی خوب می‌توانند وزن تلویزیون را تحمل کنند. اگر قصد نصب تلویزیون روی دیوار را دارید هم انجام این کار به وسیله پایه‌های استاندارد، امکان‌پذیر خواهد بود.

مشخصات Nexar NTV-H50C414N 50 inch LED TV

نکسار در تولید تلویزیون 50 اینچی خود سراغ پنل IPS با درجه کیفی A+ رفته است تا محتوا به‌شکلی شفاف و درخشان با وضوح بالا نمایش داده شود. رزولوشن این مانیتور، 1080×1920 است و پشتیبانی از بیش از یک میلیارد رنگ کمک می‌کند تا تصاویر، ترکیب رنگی بسیار دقیق و جذابی داشته باشند. همچنین بلندگوهای این تلویزیون توان خروجی بالایی داشته و از قابلیت کنترل تطبیقی صدا هم پشتیبانی می‌کنند تا بهترین تجربه از تماشای تصاویر مختلف برای کاربران رقم بخورد.

برای اتصال دستگاه‌های مختلف هم سه پورت HDMI و دو پورت USB در نظر گرفته شده است تا در هر لحظه بتوانید وسایل مختلف را به تلویزیون خود وصل کنید.

سایر ویژگی‌های این تلویزیون

اگرچه ما با یک تلویزیون هوشمند از سوی نکسار روبه‌رو نیستیم، ولی این مسئله به معنی ضعف در عملکرد یا امکانات جانبی نیست و کاربران می‌توانند قابلیت‌های مختلفی مانند امکان ضبط برنامه‌ها، پشتیبانی از کانال‌های HD صداوسیما به واسطه گیرنده دیجیتال DVB/T2، ضبط برنامه‌های تلویزیونی روی حافظه خارجی و ... را روی تلویزیون 50 اینچ نکسار پیدا کنند.

قیمت تلویزیون ال ای دی نکسار مدل ntv-h50c414n سایز 50 اینچ

تلویزیون های 50 اینچی معمولا قیمت بالایی در بازار دارند و به‌سختی می‌توان یکی از آنها را با برچسب قیمتی مناسب، پیدا کرد. هرچند، نکسار با تلویزیون 50 اینچ NTV-H50C414N، بسیاری از این معادله‌ها را به هم زده و محصولی خوش‌قیمت با ارزش خرید بسیار بالا را پیش روی کاربران قرار داده است تا همه، امکان تهیه دستگاه‌های بزرگتر را داشته باشند. افزون بر این، طراحی مدرن کمک می‌کند تا خریداران، در مورد دکوراسیون خانه خود نگران نباشند.

منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر: Full HD

رزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۵۰ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: سه عدد

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

رابط هوشمند: ندارد

امکانات و قابلیت‌ها: سیستم عامل: گيرنده ديجيتالي، - گريد انرژي A - پنل VA - قابليت اتصال به اينترنت ندارد - پشتیبانی از طیف رنگی میلیاردی Bilion Rich Color

برند
نکسار
جنس
ال اي دي
گارانتی
24 ماهه گلدیران
نوع صفحه
تخت
تعداد بلندگوها
2 عدد
سیستم گیرنده تلویزیون
DVB-T2
کیفیت تصویر
Full HD
سایز صفحه
50 اینچ
قابلیت نصب
دیوار، رومیزی
تکنولوژی صفحه
LED
نوع پنل
IPS
شناسه کالا
2902096601537

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...