مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

تلوزیون ال ای دی نکسارمدلC412سایز32اینچ

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

تلویزیون ها از جمله اجزای حیاتی هر خانه به شمار می‌روند و انتخاب یک تلویزیون با کیفیت و عملکرد عالی می‌تواند تجربه تماشای تلویزیون را بهبود بخشد. تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-D32C412N با سایز 32 اینچ یکی از محصولات برجسته‌ی شرکت نکسار است که با توجه به ویژگی‌های برتر خود، انتخابی عالی برای هر خانواده و کاربری‌های متنوع می‌باشد. یکی از ویژگی‌های برجسته این تلویزیون، تصویر با کیفیت و وضوح بالا است. با رزولوشن 1366x768 و صفحه نمایش 32 اینچی، این تلویزیون تصاویر را با جزئیات دقیق و رنگ‌های زنده به نمایش می‌گذارد. تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها با این تلویزیون به تجربه‌ای جذاب و شگفت‌انگیز تبدیل می‌شود. تلویزیون NTV-D32C412N دارای دو درگاه HDMI و یک درگاه USB است که این امکان را فراهم می‌کند تا فایل‌های صوتی و تصویری را از طریق این درگاه‌ها پخش کنید.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

معرفی تلویزیون ال ای دی نکسار مدل ان تی وی-دی 32 سی 412 ان | Nexar NTV-D32C412N LED TV 32 Inch

در میان تلویزیون‌هایی که توسط برند نکسار تولید شده، تلویزیون ال ای دی نکسار مدل ntv-d32c412n سایز 32 اینچ، یکی از پرفروش‌ترین‌هاست. این محصول از نوع ال ای دی و صفحه تخت بوده و با اندازه صفحه نمایش 32 اینچی وارد بازار شده است. کیفیت تصاویری که در صفحه نمایش آن دیده می‌شود، به صورت HD است و تصاویر را با بالاترین کیفیت و تفکیک رنگی در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. تلویزیون‌های نکسار، ساخت شرکت گلدیران هستند که سال‌ها در زمینه تولید لوازم خانگی فعال بوده است.

تلویزیون ال ای دی نکسار مدل ntv-d32c412n سایز 32 اینچ

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون ال ای دی نکسار مدل ntv-d32c412n

تلویزیون ntv-d32c412n، دارای یک صفحه نمایش مستطیلی با حاشیه‌ نازک و باریک است که پایه‌هایی در زیر آن قرار گرفته و با همین طراحی ساده می‌تواند به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ شود. این محصول با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و محکم ساخته شده و همین ویژگی باعث طول عمر بالاترش شده است. در قاب آن دو درگاه برای ورودی HDMI، یک پورت ورودی USB، یک ورودی آنتن و همچنین یک خروجی هدفون دیده می‌شود که امکان اتصال دستگاه‌های مختلف مانند گوشی، تبلت، اسپیکر، سینمای خانگی و ... را به کاربرانش می‌دهد.

مشخصات فنی تلویزیون ال ای دی نکسار مدل ntv-d32c412n سایز 32 اینچ

برای مشخصات فنی این محصول در وهله اول می‌خواهیم به رزولوشن 1366*768 اشاره کنیم که تصاویر را با نسبت 16:9 و با بالاترین میزان تفکیک رنگ و کیفیت به نمایش در می‌آورد. همچنین در آن قابلیت‌های دیگری مانند Digital Recording و سیستم صوتی ARC- Audio Return Channel که اغلب در تلویزیون‌های مدرن قرار می‌گیرد، دیده می‌شود. این محصول دارای پنل A+ بوده و از این نظر باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی خواهد شد.

پنل IPS، یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که در میان مشخصات تلویزیون ntv-d32c412n به آن اشاره شده‌ است. این پنل، می‌تواند تصاویر پخش شده در تلویزیون را با محدوده گسترده‌تری از رنگ‌ها و با روشنایی بیشتر و زاویه دید بهتر، به نمایش بگذارد.

تلویزیون ال ای دی نکسار مدل ntv-d32c412n سایز 32 اینچ

منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر: HD

رزولوشن: ۱۳۶۶ × ۷۶۸ پیکسل

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۳۲ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: دو عدد

تعداد درگاه‌های USB: یک عدد

رابط هوشمند: ندارد

امکانات و قابلیت‌ها: امکان پخش عکس و ویدیو و موزیک از گوشی روی تلویزیون - امکان پخش شبکه های دیجیتال DVBT۲ HEVC - خروجی صوتی دیجیتال Optical و HDMI ARC - امکان ضبط روی حافظه خارجی Digital Recording - قابلیت کنترل تطبیقی صدا Adaptive Sound Control - گيرنده ديجيتالي، - گريد انرژي A - پنل IPS - قابليت اتصال به اينترنت ندارد - پشتیبانی از طیف رنگی میلیاردی Bilion Rich Color

برند
نکسار
جنس
ال اي دي
گارانتی
24 ماهه گلدیران
نوع صفحه
تخت
تعداد بلندگوها
2 عدد
سیستم گیرنده تلویزیون
DVBT2 HEVC
کیفیت تصویر
HD
سایز صفحه
32 اینچ
قابلیت نصب
دیوار، رومیزی
تکنولوژی صفحه
LED
نوع پنل
IPS
شناسه کالا
2902096601544

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...