تلوزیون ال ای دی جی پلاس مدلPU750سایز65اینچ

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: جي پلاس
  • جنس: ال اي دي
  • گارانتی: 24 ماهه گلدیران
  • نوع صفحه: تخت
گارانتی جي پلاس
آماده ارسال ناموجود
0
29,100,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU750CN سایز 65 اینچ یک تلویزیون بسیار قدرتمند و با کیفیت است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش 4K با پنل IPS وضوح 3840x2160 پیکسل و نسبت تصویر 16:9 است.که به مراتب تصویر بهتری به نصبت تلویزیون های Ultra HD ارائه می‌دهد. همچنین این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB است که به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی دستگاه‌های دیگری مانند کنسول بازی، لپ تاپ، دستگاه پخش DVD و غیره را به آن متصل کنید.این تلویزیون همچنین دارای سیستم عامل اندروید است که به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی به برنامه‌های معروف دسترسی پیدا کنید. این تلویزیون هوشمند 65 اینچ همچنین دارای Wi-Fi و بلوتوث بوده که به شما امکان ارتباط با دستگاه‌های بی‌سیمی مانند تلفن همراه و تبلت را می‌دهد. دیگر ویژگی های این تلویزیون شامل پردازشگر چهار هسته ای، پشتیبانی از HDR و Dolby ، دارای گیرنده دیجیتال، قابلیت اتصال به شبکه اینترنتی و صدای بی نظیر دالبی است.

معرفی تلویزیون هوشمند جی پلاس GTV-65PU750CN

برای افرادی که می‌خواهند سینما را به داخل خانه آورده و تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای تصاویر برای آنها رقم بخورد، تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU750CN سایز 65 اینچ بهترین انتخاب خواهد بود. این تلویزیون پرفروش با ظاهری بسیار مدرن طراحی شده و ویژگی‌های فنی بسیار خوب، آن را به محصولی تمام‌عیار از برند ایرانی جی پلاس تبدیل می‌کنند.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU750CN سایز 65 اینچطراحی و کیفیت ساخت تلویزیون جی پلاس مدل GTV-65PU750CN

تلویزیون 65 اینچ جی پلاس مدل 65PU750CN مطابق با استانداردهای روز طراحی شده و ظاهری کاملا مدرن دارد. صفحه این تلویزیون، حاشیه‌های بسیار باریکی داشته و ضخامت پایین فریم می‌تواند جلوه بسیار خوبی را به محیط خانه شما ببخشد. ضخامت تلویزیون در حدود 78 میلی‌متر است و کاربران می‌توانند با جدا کردن پایه‌ها، آن را روی دیوار نصب کنند.

جی پلاس با در نظر گرفتن کنترل جادویی برای این تلویزیون، تلاش کرده تا تجربه‌ای عالی از کار با تلویزیون را برای کاربران رقم بزند و باید بگوییم که در انجام این کار نیز بسیار موفق بوده است.

مشخصات Gplus GTV-65PU750CN 65 inch Smart TV

یکی از نقاط قوت تلویزیون هوشمند 65 اینچی جی پلاس، بهره‌گیری از پنل IPS با نور پس‌زمینه Direct-LED و رزولوشن 4K است؛ این ترکیب کمک می‌کند تا تصاویر با وضوحی بسیار عالی به نمایش در آیند. به لطف پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 نیز تلویزیون 65PU750CN جی پلاس از طیف رنگی میلیاردی پشتیبانی کرده و می‌تواند تصاویر را با رنگ‌های زنده و بسیار جذاب نمایش دهد.

ویژگی مثبت بعدی، رابط هوشمندی است که مهندسان گلدیران به تلویزیون خود اضافه کرده‌اند؛ دستگاه پیش رو از اندروید 11 استفاده کرده و به کاربران اجازه می‌دهد که اپلیکیشن‌های مختلف را روی آن نصب کنند. تلویزیون هوشمند جی پلاس همچنین پردازنده‌ای 4 هسته‌ای با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU750CN سایز 65 اینچ

سایر ویژگی‌ها تلویزیون LED هوشمند جی‌پلاس مدل 65PU750CN سایز 65 اینچ

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-65PU750CN از لحاظ اتصالات و پورت‌های ارتباطی هم چیزی از رقبا کم ندارد و روی آن می‌توان 3 درگاه HDMI، دو درگاه USB و پورت شبکه را پیدا کرد. از طریق خروجی صدای اپتیکال هم می‌توانید تلویزیون را به انواع دستگاه‌های صوتی متصل کنید.

قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU750CN سایز 65 اینچ

قیمت تلویزیون جی پلاس به واسطه تولید در داخل کشور، پایین‌تر از برندهای خارجی است و خوشبختانه در آن می‌توان سطح بالایی از امکانات را پیدا کرد. تلویزیون LED هوشمند جی‌پلاس مدل 65PU750CN سایز 65 اینچ، نمایشگری 4K از نوع IPS دارد و با پشتیبانی از فناوری HDR10، تصاویری غنی و بسیار باکیفیت را پیش روی شما قرار می‌دهد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU750CN سایز 65 اینچ

منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر: Ultra HD - 4K

رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۶۵ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: سه عدد

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

رابط هوشمند: Android

امکانات و قابلیت‌ها: پشتیبانی از طیف رنگی میلیاردی Billion Rich Colors - HDR۱۰ جهت تولید تصاویر با وضوح و جزییات بیشتر - سیستم عامل: اندروید ۱۱ - حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت - قابلیت Quick Mirror های هوشمند بر روی تلویزیونگوشی

برند
جي پلاس
جنس
ال اي دي
گارانتی
24 ماهه گلدیران
نوع صفحه
تخت
تعداد بلندگوها
2 عدد
سیستم گیرنده تلویزیون
گیرنده دیجیتال داخلی
کیفیت تصویر
4K Ultra HD
سایز صفحه
65 اینچ
قابلیت نصب
دیوار، رومیزی
تکنولوژی صفحه
LED
نوع پنل
IPS
شناسه کالا
2902096601773

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202