مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

تلوزیون ال ای دی جی پلاس مدلPU726سایز58اینچ

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-58PU726N، با ابعاد بزرگ 58 اینچ، یک جواهر نمایشی در دنیای تکنولوژی است. این تلویزیون از جدیدترین فناوری‌های تصویری بهره می‌برد و با کیفیت 4K Ultra HD، تصاویری شفاف و جزئیات دقیق را به استفاده‌کنندگان ارائه می‌دهد. صفحه نمایش فوق‌العاده این تلویزیون با وضوح بالا، تجربه دیدن فیلم و برنامه‌های تلویزیونی را به یک سطح جدید ارتقاء می‌دهد. با توان خروجی کلی 20 وات، صدای آن نیز بسیار واضح و قوی است، به طوری که شما از صدای فراگیر و عمیقی در طول تماشا لذت خواهید برد. تلویزیون GTV-58PU726N دارای گیرنده دیجیتال داخلی است، این به این معناست که شما نیازی به خرید یک گیرنده جداگانه برای دسترسی به شبکه‌های دیجیتالی ندارید. این امکان به شما می‌دهد که به راحتی از شبکه‌های محبوب صدا و سیما و برنامه‌های مورد علاقه‌تان لذت ببرید. از مزایای دیگر این تلویزیون می‌توان به اتصال آسان به شبکه بی‌سیم Wi-Fi اشاره کرد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر: Ultra HD - ۴K

رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۵۸ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: سه عدد

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

رابط هوشمند: Android

امکانات و قابلیت‌ها: گريد انرژي B پنل VA مرورگر اینترنت هوشمندي دارد قابليت اتصال به اينترنت دارد ماشین زمان (Time Shift) امکان ضبط برنامه‌های تلویزیونی (PVR) نمایش راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها EPG امکان اطلاع از برنامه‌های آینده هر شبکه (در صورت پشتیبانی شبکه تلویزیونی) - سیستم عامل اندروید ۱۱ - حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت مقدار رم: ۲ گیگابایت

برند
جي پلاس
جنس
ال اي دي
گارانتی
24 ماهه گلدیران
نوع صفحه
تخت
تعداد بلندگوها
2 عدد
سیستم گیرنده تلویزیون
DVBT2 HEVC
کیفیت تصویر
4K Ultra HD
سایز صفحه
58 اینچ
قابلیت نصب
دیوار، رومیزی
تکنولوژی صفحه
LED
نوع پنل
VA
شناسه کالا
2902096601520

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...