مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

تلوزیون ال ای دی جی پلاس مدلPU722 سایز55 اینچ

تلویزیون Gplus PU722 سایز 55 اینچ

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

​​تلویزیون هوشمند ال ای دی جی پلاس مدل GTV-55PU722CN، یکی از محصولات پرطرفدار برند Gplus میباشد، این محصول با ویژگی‌های خوبی که دارد می‌تواند یک گزینه‌ مناسب برای خرید باشد. این تلویزیون با داشتن کیفیت و وضوح تصویر 4K Ultra HD، تجربه‌ای شگفت انگیز از تماشای فیلم را به شما ارائه میدهد. تلویزیون Gplus PU722، به سیستم عامل اندروید 11 مجهز میباشد و به مخاطب امکان نصب و اجرای اتنوعی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را میدهد. همچنین، قابلیت مرور وبسایت ها و تماشای محتواهای آنلاین را هم خواهید داشت. این تلویزیون با وجود پورت‌های HDMI، USB، قابلیت ارتباط بی‌سیم (وای فای) و بلوتوث قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌های جانبی را دارد. به طور کلی میتوان گفت، تلویزیون جی پلاس مدل GTV-55PU722CN با توجه به امکانات اشاره شده، می‌تواند یکی از مناسب ترین گزینه‌ها در این بازه قیمتی باشد.​​

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

خرید تلویزیون! این خرید خیلی جذابه! اما! بین این همه برندهای داخلی و خارجی، چطور باید تلویزیون مناسب رو انتخاب کنیم؟

تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-55PU722CN، با صفحه نمایش ال ای دی (LED) 55 اینچی و وضوح تصویر 4K Ultra HD یکی از جذاب ترین گزینه ها از کمپانی گلدیران است. صفحه نمایش های 55 اینچی با اندازه فضاهای مرسوم خانه و محل کار کاملا سازگار هستند، بنابراین تلویزیون Gplus PU722 میتونه یه انتخاب خیلی عالی برای اکثر نیازها باشه!


ویژگی‌ها و طراحی صفحه نمایش تلویزیون جی پلاس مدل PU722

این تلویزیون، در قسمت پایینی دستگاه که بردها و درگاه‌ها جا گرفته اند، ضخامت بالایی دارد. پایه‌های فلزی تلویزیون با دو عدد پیچ به خوبی محکم شده و کیفیت ساخت بالایی دارند. طراحی صفحه نمایش تلویزیون با اندک حاشیه صورت گرفته و جلوه‌ ای مدرن و جذاب دارد. نور پس زمینه با تکنولوژی Direct-LED کمک می‌کند تا روشنایی این دستگاه بالاتر و رنگ مشکی یکنواخت‌تری به تصویر کشیده شود. با رزولوشن تصویر 4K یا 3840 در 2160 این تلویزیون، دقت و جزئیات تصاویر بسیار بالاست و شاهد تصاویری با عمق رنگ بالا در آن خواهید بود. یکی از مزایای بسیار جذاب تلویزیون جی پلاس مدل PU722، مجهز بودن صفحه نمایش به 8.3 میلیون پیکسل است. پشتیبانی از ویژگی HDR نیز باعث می‌شود تا رنگ‌ها به صورت زنده‌تر و با عمق بیشتری به نمایش درآیند. ویژگی دیگری که تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-55PU722CN دارد، قابلیت کاهش نویز تصاویر است که به کمک پردازنده این تلویزیون به افزایش کیفیت تصاویر کمک می‌کند.


رابط هوشمند، کاربردی و ارزشمند - تلویزیون G plus مدل PU722

تلویزیون های با رابط هوشمند، امروزه به یک نیاز برای خانواده ها تبدیل شده است. تلویزیون‌های هوشمند با امکانات بسیار کاربردی که به کاربران می‌دهند، ارزش خرید بسیار بیشتری نسبت به دیگر تلویزیون‌ها دارند. در واقع، رابط هوشمند، این قابلیت را در اختیار کاربر قرار میدهد تا با اتصال انواع گجت های هوشمند نظیر لپ تاپ، کامپیوتر و یا گوشی هوشمند خود به تلویزیون، بتواند میزبان اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف باشد. همچنین، امروزه تلویزیون‌های هوشمند، قابلیت تماشای آنلاین ویدئوها در بستر وب یا اپلیکیشن‌های استریمینگ را دارند که محبوبیت آن ها را دو چندان مینماید. شما با این ویژگی، هر زمان بدون نیاز به دانلود کردن ویدئوها می‌توانید آن‌ها را به صورت آنلاین تماشا کنید. سیستم عامل‌های مختلفی برای یک تلویزیون در نظر گرفته می‌شود، که سیستم عامل اندروید مختص به تلویزیون یا Android TV به دلیل پشتیبانی از تعداد زیادی از اپلیکیشن‌ها، بیش از دیگر سیستم عامل ها کاربردی است و محبوبیت دارد. تلویزیون جی پلاس مدل GTV-55PU722CN نیز مشابه دیگر محصولات هوشمند شرکت جی پلاس به رابط هوشمند اندرویدی مجهز است، و این موضوع بدان معناست که امکان استفاده از تمامی مزیت‌های مذکور از طریق این تلویزیون وجود دارد. این امر به دلیل بهره‌مندی این تلویزیون از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای میسر شده است و این پردازنده به لطف سرعت و قدرت قابل توجه خود، عملکرد روانی در وب‌گردی و استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف خواهد داشت.


فناوری‌های ارتباطی و سایر ویژگی‌ها تلویزیون جی پلاس مدل PU722

این تلویزیون دارای درگاه LAN، سه درگاه HDMI، دو درگاه USB، رابط کامپوزیت و خروجی هدفون در کنار ورودی آنتن میباشد، که کار کاربر را برای ضبط کردن و یا نمایش محتوا و اتصال چند فلش راحت نموده است. همچنین امکان انتقال صدا و تصویر به صورت همزمان نیز وجود دارد. این دستگاه، همچنین مجهز به کانال برگشت صدا (ARC)، LAN، Wi-Fi، بلوتوث و خروجی صدای اپتیکال میباشد. تلویزیون جی پلاس مدل PU722 همچنین مجهز به ماشین زمان یا TIME SHIFT است که جذابیت آن را افزایش میدهد، این نرم‌افزار میتواند تمامی تصاویر تلویزیونی را به صورت خودکار ضبط کند، و شما می‌توانید هر زمان که نیاز بود به عقب برگشته و بخشی از برنامه‌ی مورد علاقه‌ی خود را مجدد تماشا کنید. Mirroring و یا نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون، یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار کاربردی این تلویزیون است، این ویژگی امروزه به یک استاندارد تبدیل شده و کاربردهای زیادی برای کاربر دارد.

جمع بندی

تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-55PU722CN در مجموع با طراحی کاملا مدرن و چشم نواز خود به راحتی می‌تواند نظر مثبت خریداران را به خود جلب کند. این تلویزیون، با بهره‌مندی از امکانات و ویژگی های متعدد و به روز خود نظیر رابط هوشمند اندروید (TV android)، کیفیت تصویر 4K و امکانات ارتباطی جامع، آن را به محصولی به روز تبدیل کرده است. بررسی کارشناسان مانی هوم نشان میدهد این محصول ارزش خرید بسیار بالایی دارد. 

برای مشاهده دیگر تلویزیون های جی پلاس کلیک کنید.

منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر: Ultra HD - ۴K

رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۵۵ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: سه عدد

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

رابط هوشمند: Android

امکانات و قابلیت‌ها: سیستم عامل: اندروید ۱۱ / گیرنده دیجیتال / پردازنده چهار هسته‌ای / نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون- Mirroring / قابلیت Live Play Back- بر روی حافظه خارجی / حالت صرفه‌جویی انرژی / قابلیت Time Shift / گريد انرژي A / پنل IPS / قابليت اتصال به اينترنت دارد / دارای قابلیت ARC / قابلیت Digital Recording / تکنولوژی صفحه نمایش Direct LED / شبکه بی‌سیم (Wi-Fi) دارد / مجهز به پنل IPS LED با درجه كیفی +A / زاویه دید گسترده / سیستم Simplink- HDMI CEC

برند
جي پلاس
جنس
ال اي دي
گارانتی
24 ماهه گلدیران
نوع صفحه
تخت
تعداد بلندگوها
2 عدد
سیستم گیرنده تلویزیون
DVB-T2
کیفیت تصویر
4K Ultra HD
سایز صفحه
55 اینچ
قابلیت نصب
دیوار، رومیزی
تکنولوژی صفحه
LED
نوع پنل
IPS
شناسه کالا
2902096601780

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...