تلوزیون ال ای دی جی پلاس مدلPD420سایز32اینچ

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: جي پلاس
  • جنس: ال اي دي
  • گارانتی: 24 ماهه گلدیران
  • نوع صفحه: تخت
گارانتی جي پلاس
آماده ارسال ناموجود
0
6,800,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برای خرید یک تلویزین همواره نیازی به پرداخت هزینه‌های زیاد نیست. در میان برندهای ایرانی برند جی پلاس توانسته است با استفاده از فناوری‌های به‌روز دنیا به جایگاه خوبی در بازار فروش لوازم خانگی مخصوصا تلویزیون برسد. یکی از ویژگی‌های مثبت برند جی پلاس تولید و عرضه تلویزیون در انواع قیمت‌ها است به همین دلیل اگر قصد خرید تلویزیون اقتصادی با قیمت پایین داشته باشید، می‌توانید به راحتی از میان مدل‌های معرفی شده کمپانی جی پلاس تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 32PD420N سایز 32 اینچ ر ا انتخاب کنید.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 32PD420N

اگر از طراحی تلویزیون‌های باریک لذت می‌برید، تلویزیون 32 اینچی 32 PD420 جی پلاس با بهره‌وری از لبه و پایه باریک مستطیلی شکل در ابعاد 733x435x80 میلی‌متر می‌تواند انتخاب خوبی برای شما محسوب شود. در صورتی که تمایلی به قرار دادن تلویزیون روی میز نداشته باشید، می‌توانید با استفاده از گیره مخصوص تلویزیون را به دیوار متصل کنید و از تماشای آن لذت ببرید. شرکت سازنده برای طراحی قلب صفحه نمایش این تلویزیون از پنل IPS استفاده کرده است تا خیال کاربران را بابت نمایش انواع محتوا از لحاظ کیفیت پخش راحت کند.

کیفیت نمایش تلویزیون 32 PD420 جی پلاس

جی پلاس با تفکر استفاده از پنل IPS توانایی مشاهده انواع محتوای نمایشی را با کیفیت HD به کاربران خود هدیه داده است. لا توجه به قیمت مناسب تلویزیون مدل 32 PD420 جی پلاس، بهره‌وری صفحه نمایش از رزولوشن 1366x768 پیکسل می‌تواند یکی از بهترین قابلیت‌های آن باشد.

درگاه‌های ارتباطی تلویزیون Gplus 32PD420N

شرکت تولید کننده تلویزیون Gplus 32PD420N را به 2 درگاه HDMI و 1 درگاه USB مجهز کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی یک دستگاه را به تلویزیون متصل کنند و محتوای مد نظر را داخل صفحه نمایش 32 اینچی مجهز به تکنولوژی LED آن مشاهده کنند.

بلندگوهای تلویزیون Gplus 32PD420N 32

بلندگوهای تلویزیون Gplus 32PD420N 32 با برخورداری از فناوری کنترل تطبیق صدا قابلیت پخش انواع صوت را با کیفیت مطلوبی دارند. بلندگوها در قسمت پایین قاب تلویزیون دیده می‌شود.

سایر ویژگی‌های تلویزیون Gplus 32PD420N

هنگامی که روی ریموت تلویزیون عبارت Simplink نوشته شده باشد، می توان مدعی شد که با استفاده از همان ریموت هر وسیله متصل به تلویزیونی را می توان کنترل کرد. کمپانی جی پلاس برای ساده کردن کار کاربران تلویزیون Gplus 32PD420N را به قابلیت سیمپلینک مجهز کرده است به همین دلیل توانایی اتصال سایر دستگاه‌ها از طریق درگاه HDMI و کنترل آن‌ها از طریق سیمپلینک دیده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون مقرون‌به‌صرفه می‌توان به قابلیت Live Play Back و Digital Recording جهت مشاهده برنامه تلویزیونی در زمانی غیر از پخش اشاره کرد.

قیمت تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 32PD420N

با توجه به اینکه هنگام خرید تلوزیون به ویژگی‌های مختلفی نظیر کیفیت پخش محتوا از صفحه نمایش، قدرت پخش صدا توسط بلندگوها و درگاه‌های ارتباطی باید بیشتر از سایر موارد توجه کرد، قیمت یکی از آن دسته مولفه‌هایی است که به تنهایی می‌تواند تعیین کننده خرید یا عدم خرید باشد. کمپانی سازنده یعنی جی پلاس با نگه داشتن قیمت تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 32PD420N در دسته تلویزیون‌های ارزان قیمت توانسته است نام خود را در میان شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی مناسب خرید جای دهد.

منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر:  HD

رزولوشن: ۱۳۶۶ × ۷۶۸ پیکسل

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۳۲ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: دو عدد

تعداد درگاه‌های USB: یک عدد

رابط هوشمند: ندارد

امکانات و قابلیت‌ها: پنل IPS / نور پس زمینه: Direct-LED / کاهش دهنده نویز تصاویر / Digital Recording / قابلیت Live Play Back- بر روی حافظه خارجی / Simplink- HDMI CEC

برند
جي پلاس
جنس
ال اي دي
گارانتی
24 ماهه گلدیران
نوع صفحه
تخت
تعداد بلندگوها
2 عدد
سیستم گیرنده تلویزیون
DVBT2 HEVC
کیفیت تصویر
HD
سایز صفحه
32 اینچ
قابلیت نصب
دیوار، رومیزی
تکنولوژی صفحه
LED
نوع پنل
IPS
شناسه کالا
2902096601902

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202