مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

تلویزیون ال ای دی سونی مدل X80K سایز 55 اینچ

از {{model.count}}
37,000,000
3% تخفیف
36,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

برند سونی همواره تلاش کرده است که بهترین کیفیت و طراحی را در تلویزیون‌های خود ‌‌‌‌به‌کار ببرد و در ساخت نمایشگرها بی‌نقص عمل کند و در نهایت باعث جذب کاربران بیشتری شود. مطمئنا محتوای جذاب و و طراحی خیره‌کننده هر فردی را به وجد می‌آورد و برای هر کاربری جذاب است.تلویزیون سونی مدل 55X80K نیز از دیگر محصولات شرکت سونی است که کیفیت تصویر و صدا و از همه مهمتر ویژگی‌های متمایز آن باعث شده است که از هم رده‌های خود بالاتر باشد. این تلویزیون ساخت ژاپن است و از کشور مالزی مونتاژ می‌شود. این تلویزیون شباهت‌های بسیاری با مدل‌های X86J و X85J دارد و جزء سری‌های 8 به شمار می‌رود.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

کیفیت بالا در ساخت این تلویزیون، عمر طولانی مدت آن را تضمین می‌کند و بهترین کارکرد را به اجرا می‌گذارد. بدون اغراق می‌توان گفت که تلویزیون سونی X80K بالاترین امتیاز را در سال ۲۰۲۲ کسب کرده است. وجود قابلیت 4k HDR Processor X1 باعث ایجاد صدایی رسا و واضح شده است که حتی می‌تواند کوچک‌‌‌‌ترین جزئیات را نیز را به گوش مخاطب برساند.در کنار صدای واضح تصویر باکیفیت را داریم که به لطف پردازنده 4k X-Reality PRO این امکان فراهم شده است. سیستم صوتی در این تلویزیون ۱۰ وات تا ۲۰ وات است که می‌توان آن را یک سیستم صوتی قدرتمند دانست. با تلویزیون سونی X80K سینما را به خانه خود بیاورید؛ چراکه با فناوری دالبی اتموس و DTS Digital Surround صدای سینمایی را به صورت همه‌جانبه و فراگیر خواهید داشت.این تلویزیون دارای قیمت مقرون به‌صرفه‌ای است و می‌توان آن را از اقتصادی‌‌‌‌ترین تلویزیون‌ها در سال ۲۰۲۲ به شمار آورد.

طراحی خیره کننده و کیفیت ساخت عالی

برند سونی طراحی متفاوتی را برای این مدل از تلویزیون در نظر گرفته است و از نظر ساختار بسیار شیک و زیبا است. ضخامت بدنه این تلویزیون بسیار باریک بوده و برعکس دیگر تلویزیون‌های هم‌رده خود به چشم نمی‌آید.در بخش انتهایی تلویزیون سونی مدل 55X80K دو پایه با ضخامت کم قرار دارد که بدون هیچ گونه لغزشی تلویزیون را نگه می‌دارد. شاید فکر کنید که ضخامت کم آن باعث ضربه زدن به آن می‌شود ولی در واقع برند سونی برای ساخت این پایه‌ها از جنس فلزی استفاده کرده که از مقاومت بالایی برخوردار است.

طراحی خیره کننده و کیفیت ساخت عالی تلویزیون سونی55X80K

پایه‌های این تلویزیون ‌‌‌‌به‌راحتی قابل تغییر هستند به گونه‌ای که می‌توان پایه‌ها را بهم نزدیک‌‌‌‌تر کرد و آن را روی میزهای کوچک قرار داد. در پشت این تلویزیون چند درگاه طراحی شده که از دید مخفی هستند ولی دسترسی به آن‌ها ‌‌‌‌به‌راحتی امکان پذیر است.این چند درگاه شامل ۴ ورودی HDMI، دو ورودی USB، مرورگر وب، گیرنده دیجیتال و وای فای است. این تلویزیون دارای ابعادی به اندازه 338*787*1243 میلی‌متر است که فضای بسیاری را اشغال نمی‌کند و دارای وزن ۲۳ کیلوگرم است که ‌‌‌‌به‌راحتی جابه‌جا می‌شود.

تصویر باکیفیت در تلویزیون سونی مدل 55X80K

کیفیت تصویر در تلویزیون ۵۵ اینچ X80K دارای 4k است که کیفیت عالی در تصاویر دارد و ‌‌‌‌به‌راحتی امکان تنظیم و تغییر کیفیت را برای کاربران فراهم می‌کند. وجود قابلیت k4 Ultra HD، محتوای جذاب در وضوح بالا را برای شما به ارمغان خواهد آورد. رزولوشن تعداد پیکسل‌ها در تلویزیون را نمایش می‌دهد که این تلویزیون دارای رزولوشن 2160*3840 است.برند سونی به دلیل استفاده از پردازشگر تصویر X1 از کیفیت بسیار عالی برخوردار است؛ به گونه‌ای که تصاویر را با وضوح و شفافیت بالا ‌‌‌‌به‌کاربران ارائه می‌دهد. وجود قابلیت‌هایی همچون HDR10 Vision، Dolby و HLG باعث افزایش طیف‌های رنگی و همچنین نمایش جزئیات بیشتر و بهتر تصاویر شده است.

به این صورت که تکنولوژی Vision باعث ایجاد طیف‌های رنگی می‌شود و همین‌طور HDR ‌‌‌‌بی‌کیفیت‌‌‌‌ترین بخش‌های تصاویر را تشخیص می‌دهد و کیفیت آن‌ها را افزایش می‌دهد. وجود فناوری k4 HDR Processor X1 علاوه بر ایجاد صدای روشن و شفاف باعث کیفیت تصاویر می‌شود.همچنین این قابلیت باعث حذف نویز تصویر خواهد شد. وجود فناوری TRILUMINOS PRO یک ویژگی فوق‌العاده است که واقعی‌‌‌‌ترین صحنه‌ها را برای کاربران فراهم کرده است به گونه‌ای که آن‌ها را در محتوای رنگی غرق می‌کند و بیشتر از میلیاردها رنگ زنده را ارائه می‌دهد.با استفاده از فناوری‌هایی که در این تلویزیون ‌‌‌‌به‌کار رفته می‌توان بدون هیچگونه هزینه‌ای سینما را به خانه آورد و ‌‌‌‌به‌راحتی روبه‌روی آن نشست و تماشا کرد.

از جمله ویژگی‌های صفحه نمایش این تلویزیون می‌توان به زاویه دید گسترده، نوع پنل Ips و نوع نمایشگر lcd اشاره کرد.میزان روشنایی در هر تلویزیون متفاوت است و گاهی اوقات نگاه کردن به تلویزیون در تاریکی ممکن است چشمتان را اذیت کند؛ چراکه نور آن به صورت مستقیم با چشم شما تماس دارد.اما خوشبختانه امروز برند سونی برای حل این مشکل از سنسور روشنایی Light Sensor در تلویزیون‌های خود استفاده کرده است که این سنسور وظیفه دارد نور و روشنایی را تنظیم کند. این قابلیت برای افرادی که شب‌ها به تماشای تلویزیون می‌نشینند و فیلم و سریال مورد علاقه خود را نگاه می‌کنند، مناسب است.بنابراین دیگر چشمانتان آسیب نمی‌بینید و با خاموش شدن فضا، روشنایی تلویزیون افزایش پیدا می‌کند و دیگر نیاز نیست که برای دیدن تصاویر به صفحه نمایش نزدیک شوید.

کیفیت پخش صدا در تلویزیون سونی مدل 55X80K

مطمئنا صدای خوب بعد تصویر باکیفیت از جمله شاخصه‌های مهم برای هر تلویزیون است. در واقع کاربران همیشه دوست دارند هنگام تماشای فیلم صدا را واضح و رسا بشنوند. گفتنی است که برند سونی از قابلیت‌ها و فناوری‌های ویژه‌‌ای در ساخت این تلویزیون بهره گرفته که صداهای اضافی و آزاردهنده را حذف کرده و قدرت فوق‌العاده در پخش صدا دارد.وجود بلندگوهایی همچون Bass Reflex و X-Balanced باعث ایجاد صدایی قوی و قدرتمند شده است و تا ۲۰ وات توانایی پخش صدا را دارد. فناوری Dobly Audio صدا را فشرده سازی می‌کند و باعث افزایش کیفیت آن خواهد شد. همانطور که اول مقاله نیز اشاره کردیم فناوری DTS Digital Surround باعث افزایش کیفیت صدا و چند بعدی شدن سیستم صوتی می‌شود.

اتصالات تلویزیون سونی مدل 55X80K به گوشی

اتصال تلویزیون به گوشی هوشمند از جمله قابلیت‌های جدیدی است که امروزه در اکثر تلویزیون‌ها وجود دارد. ولی اتصال به گوشی اپل از جمله مشکلاتی است که در برخی تلویزیون‌ها دیده می‌شود و کاربران IOS نمی‌توانند از طریق گوشی خود به تلویزیون وصل شوند. گفتنی است که برند سونی امروز این مشکل را در تلویزیون سونی 55X80K رفع کرده و کاربران می‌توانند ‌‌‌‌به‌راحتی ارتباط برقرار کنند و محتویات خود را به اشتراک بگذارند. شرکت سونی برای حل این مشکل از Apple AirPlay و Apple Homekit استفاده کرده است. همچنین از شیوه اتصال Chromecast built-in بهره گرفته که به صورت مستقیم بین تلویزیون و گوشی هوشمند ارتباط برقرار خواهد کرد و پل ارتباطی بین تلویزیون و تلفن هوشمند است. برای این کار باید در پخش محتواهای گوشی، کلمه Cast را کلیک کنید که بعد محتواها به کروم کست انتقال داده می‌شوند و روی صفحه نمایش پخش می‌شود.

سیستم عامل و رابط کاربری در تلویزیون سونی X80K

از رابط‌ها و سیستم عامل‌های بسیار عالی و کاربردی برای این تلویزیون استفاده کرده اند. سیستم عامل گوگل تی وی شبیه به اندروید تی وی عمل می‌کند ولی در عین حال نسخه پیشرفته‌‌‌‌تری دارد و بسیار پرطرفدارتر است.دلیل محبوبیت گسترده این سیستم عامل به دلیل قابلیت‌های بسیاری است که برای شما فراهم می‌کند. این قابلیت‌ها شامل اپلیکیشن‌ها، دانلود برنامه، دانلود سریال و تماشای آن است که ‌‌‌‌به‌راحتی می‌توان بالای ۷۰۰ هزار فیلم و برنامه دانلود کرد. همین طور می‌توان ‌‌‌‌به‌راحتی به تنظیمات و سایر قسمت‌های تلویزیون دسترسی داشت و با سربرگ‌های کاربردی در منوی اصلی کار کرد.

امکانات هوشمند در تلویزیون سونی مدل 55X80K

هر چه قدر که تلویزیون دارای امکانات بیشتری باشد مطمئنا طرفداران بیشتری دارد. این تلویزیون نیز امکانات زیادی را برای کاربران خود فراهم کرده است و خدمات ویژه‌‌‌ای را به آن‌ها می‌دهد. امکانات هوشمند در این تلویزیون باعث شده که به سرگرمی‌های بیشتری دسترسی داشته باشید و از طریق سیستم عامل اندروید فیلم و سریال‌ها را تماشا کنید.فناوری Voice Search یا جستجوی صوتی جزء جدیدترین تکنولوژی‌ها است که وجود آن در تلویزیون ۵۵ اینچ سونی X80K بسیار سر و صدا به پا کرده است.با استفاده از این قابلیت می‌توان در کمترین زمان ممکن هر چیزی را با استفاده از صدا جستجو کرد.

امکانات هوشمند در تلویزیون سونی مدل 55X80K

همچنین وجود فناوری هوشمند دیگری مثل Motionflow XR باعث دید کامل جزییات تصاویر می‌شود و فریم از بین رفته را بازسازی خواهد کرد و آن‌ها را به بهترین نحو نمایش می‌دهد.به عنوان مثال زمانی که سرعت یک فیلم یا شبکه ورزشی زیاد است برخی از فریم‌ها از دست می‌روند و نمی‌توان به طور دقیق آن را مشاهده کرد؛ ولی وجود این قابلیت باعث می‌شود که با کیفیت بالایی تصاویر را مشاهده کنید.از دیگر قابلیت‌های هوشمند این تلویزیون می‌توان به Dynamic Contrast Enhancer است که قسمت‌های بی‌کیفیت تصاویر را شناسایی کرده و تمام صفحه نمایش را در نظر می‌گیرد و باعث افزایش کیفیت می‌شود.

یک فناوری جالب دیگری به نام Object-based HDR Remaster در این تلویزیون وجود دارد که HDR به عنوان موتور بازسازی کننده عمل می‌کند و دینامیک نیز بخش‌های ‌‌‌‌بی‌روح تصاویر را با کیفیت بالا نشان می‌دهد.همچنین به دلیل تجزیه و تحلیل رنگ به صورت جداگانه تصاویر را به صورت کاملا طبیعی نشان می‌دهد؛ به گونه‌‌‌ای که تماشای تلویزیون خسته و کسل کننده نخواهد بود. فناوری Bravia cam در این تلویزیون باعث می‌شود که از راه دور به تلویزیون دسترسی داشته باشید و آن را کنترل کنید.

تکنولوژی های تلویزیون سونی مدل 55X80K

اولین تکنولوژی ‌‌‌‌به‌کار رفته در این تلویزیون Live Colour است که رنگ‌های مختلف را شناسایی می‌کند و به کیفیت تصویر می‌افزاید. ریموت کنترل ملموس نیز باعث رابط کاربری می‌شود و کاربر می‌تواند ‌‌‌‌به‌راحتی از طریق این ریموت شبکه را عوض کند و حتی در فاصله چند متری صدای آن را کم یا زیاد کرد.

ریموت کنترل تلویزیون سونی مدل 55X80K

از جمله مزایای این تلویزیون می‌توان به پردازنده ۴ هسته ای، اتصال به گوشی‌های اندروید و آیفون، کیفیت تصویر فورکی و پشتیبانی از تکنولوژی HDR و نسخه‌های آن، Apple Homekit، Airplay2، کامپوزیت، Wi-Fi و Bluetooth اشاره کرد.

منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر: 4K

رزولوشن: 3840x2160 پیکسل

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۴۳ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: چهار عدد

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

رابط هوشمند: Android

امکانات و قابلیت‌ها: 

تکنولوژی 4K X-Reality Pro برای افزایش رزولوشن تصاویر به 4K و کاهش نویز آنهاتکنولوژی Acoustic Auto Calibration برای کالیبره کردن صدای تلویزیونتکنولوژی Ambient Optimisation برای تنظیم تصویر و صدا به بهترین شکل ممکن با توجه به شرایط محیطتکنولوژی Auto Low Latency Mode (ALLM) برای ارائه تاخیر ورودی یا Input Lag پایین و تجربه بازی بهترتکنولوژی DLNA برای به اشتراک گذاری محتوا از موبایل به تلویزیون در شبکه داخلیتکنولوژی Dolby Atmos و Dolby Vision برای ارائه صدای فراگیر مجازی و تصویر کاملا سینماییتکنولوژی Dolby Audio برای بهبود کیفیت صدا و ارائه تجربه صدای سینماییتکنولوژی DTS Digital Surround برای پخش صدای فراگیر واقعی هنگام اتصال به ساندبار یا سیستم صوتی سازگارتکنولوژی Dynamic Backlight Control برای کنترل نور پس زمینه به صورت پویا با توجه به محتوای در حال پخش و صرفه جویی در مصرف انرژیتکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer برای بهبود کنتراست تصاویر و صحنه ها به صورت پویاتکنولوژی Frame Dimming برای کنترل نور پس زمینه و ارائه کنتراست تصویرتکنولوژی HDR (High Dynamic Range) برای نمایش محتوای HDRتکنولوژی Live Color (Live Colour) برای تولید رنگ های طبیعی و واقعیتکنولوژی Motionflow XR 240 برای نمایش واضح و روان صحنه های سریعتکنولوژی Object-based HDR remaster برای عمق بخشیدن به محتوای SDR و نمایش آن در حد HDRتکنولوژی Room Compensation برای تنظیم و کالیبره کردن خودکار صدا با توجه به ابعاد محیطتکنولوژی Surround برای ارائه صدای فراگیر مجازیتکنولوژی Triluminos Pro برای تولید طیف گسترده رنگ هادارای 1 ورودی صدای آنالوگ 3.5 میلیمتری (Analogue Audio Input)دارای 1 پورت USB 2.0 و 1 پورت USB 3.0 برای اتصال حافظه جانبیدارای 16 گیگابایت حافظه داخلی کلی (بخش زیادی از این حافظه توسط سیستم عامل و برنامه های پیش فرض تلویزیون اشغال شده است)دارای 2 بلندگوی فول رنج (Full Range (Bass Reflex)) 10 واتیدارای 4 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hzدارای برنامه Living Decor برای تبدیل تلویزیون به یک اثر هنری یا قاب عکسدارای بلندگوهای رو به پایین (Down Firing)دارای جدول پخش برنامه ها یا EPGدارای دکمه مخصوص برای خاموش و روشن کردن میکروفون داخلی تلویزیون و حفظ حریم خصوصیدارای رابط کاربری گوگل تی وی (Google TV) با ظاهر جدید و جذاب، امکانات هوشمند بیشتر و هماهنگی بیشتر با دستیار صوتی گوگل (Google Assistant)دارای ریموت کنترل هوشمند سونی مدل RMF-TX800P (Standard Remote) از جنس پلی اورتان (ریموت کنترل ممکن است با توجه به مناطق جغرافیایی مختلف، متفاوت باشد)دارای سنسور نور (Light Sensor) برای تشخیص میزان نور محیطدارای مرورگر اینترنت Vewd به صورت پیش فرضدارای میکروفون داخلی و قابلیت Hands-free Voice Search برای استفاده از جستجو و دستورات صوتی حتی بدون ریموت کنترلدارای وای فای دو بانده (Dual-Band WiFi) با پشتیبانی از فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتزدارای ورودی ویدئو کامپوزیت با AV از نوع Mini jackدارای پایه های تیغه ای باریک (Slim Blade Stand)دارای پروفایل مخصوص کودکان (Kids Profile) برای مدیریت و محدود سازی تلویزیون توسط والدیندارای کروم کست داخلی (Chromecast Built-in) برای اتصال دستگاه های دیگر به تلویزیون جهت پخش و استریم محتوادارای گیرنده آنالوگ (Analog) برای دریافت و پخش شبکه های آنالوگدارای گیرنده دیجیتال (Digital) برای دریافت و پخش شبکه های دیجیتالدسترسی به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) برای دانلود و نصب برنامهسازگار با محیط زیست (Eco Friendly)طراحی صیقلی و صاف حاشیه های اطراف صفحه نمایش (Flush Surface)قابلیت Accessibility Shortcut برای دسترسی سریع به بخش های مختلف تلویزیونقابلیت Audio Description (Audio Key) برای ارائه توضیحات صوتی لازم از صحنه های محتوای شبکه ها مخصوص افراد نابینا و کم بیناقابلیت Auto Genre Picture Mode برای تنظیم خودکار Game Mode هنگام بازی کردن و Standard Mode هنگام تماشای فیلم از طریق کنسول بازی PS5قابلیت Auto HDR Tone Mapping برای نمایش جزئیات بیشتر قسمت های روشن و تاریک بازی های HDR هنگام اتصال به کنسول بازی PS5 (مانند قابلیت HGIG)قابلیت BRAVIA Sync (HDMI-CEC) برای کنترل دستگاه های متصل به پورت ورودی HDMI تلویزیون از طریق ریموت کنترل تلویزیونقابلیت Dialogue Enhancer (Dialog Enhancer) برای بهبود صدای دیالوگ هاقابلیت Display Off Mode برای خاموش کردن صفحه نمایش و شنیدن تنها صدای تلویزیونقابلیت Dolby Atmos Pass-Through برای انتقال سیگنال صدای Dolby Atmos روی پورت HDMI eARCقابلیت HID برای اتصال ماوس (موس) و کیبورد از طریق USB به تلویزیونقابلیت HID برای اتصال ماوس (موس) و کیبورد بی سیم از طریق بلوتوث به تلویزیونقابلیت On/Off Timer برای زمانبندی خاموش و روشن شدن تلویزیونقابلیت Power Saving Mode برای تنظیم نور پس زمینه صفحه نمایش و صرفه جویی در مصرف انرژیقابلیت Screen Reader مناسب برای افراد نابینا یا کم بیناقابلیت Sleep Timer برای زمانبندی خاموش شدن تلویزیونقابلیت Text Magnification برای بزرگ نمایی متونقابلیت Voice Search برای جستجوی صوتیقابلیت WiFi Direct برای اتصال بی سیم دستگاه ها به تلویزیون به صورت مستقیمقابلیت ایجاد پروفایل شخصی برای استفاده چند نفر از تلویزیون و دسترسی به تنظیمات و شبکه های مورد علاقهپشتیبانی از AirPlay 2 و HomeKit محصولات شرکت اپل (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)پشتیبانی از Closed Captions روی محتوای دیجیتالپشتیبانی از HDCP 2.3 روی هر 4 پورت ورودی HDMIپشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT) برای مدیریت و کنترل تلویزیون توسط دستگاه های هوشمند سازگارپشتیبانی از برنامه CalMAN برای تنظیم و کالیبره کردن حرفه ای صفحه نمایش تلویزیونپشتیبانی از برنامه Google Meet (Google Duo) برای تماس صوتی و تصویریپشتیبانی از تکنولوژی Ambient Optimisation Pro برای تنظیم تصویر و صدا به صورت دقیق تر با توجه به اطلاعات دوربین BRAVIA CAM سونیپشتیبانی از حافظه جانبی USB و سیستم فایل FAT16، FAT32، exFAT و NTFSپشتیبانی از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)پشتیبانی از دوربین BRAVIA CAM سونی مدل CMU-BC1 برای تشخیص حضور شما و تشخیص فاصله شما از تلویزیون و پشتیبانی از ژست های حرکتی و ویدئو چتپشتیبانی از زبان فارسی هنگام وارد کردن اطلاعات از طریق کیبورد مجازیپشتیبانی از پایه دیواری یا براکت Wallmount Bracket SU-WL450 (بسته به منطقه جغرافیایی، ممکن است متفاوت باشد)پشتیبانی از پایه دیواری یا براکت Wallmount Bracket SU-WL850 (بسته به منطقه جغرافیایی، ممکن است متفاوت باشد)پشتیبانی از پروژه Road to Zero برای کاهش آلودگی و سازگاری با محیط زیست

برند
سوني
جنس
ال اي دي
گارانتی
نصب و خدمات رادین سرویس
نوع صفحه
تخت
تعداد بلندگوها
2 عدد
سیستم گیرنده تلویزیون
DVB-T2
کیفیت تصویر
4K
سایز صفحه
55 اینچ
قابلیت نصب
دیوار، رومیزی
تکنولوژی صفحه
LED
نوع پنل
IPS
شناسه کالا
2900681101516

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...