مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

تلویزیون ال ای دی شهاب مدل 32SH201N1 سایز 32 اینچ

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

مدل 32SH201N1 یکی از تلویزیون‌های باکیفیت و جمع‌وجور شرکت شهاب است که می‌تواند در بسیاری از مکان‌ها مخصوصا خانه‌های کوچک از آن استفاده کرد. این مدل برای فضاهای کوچک مانند اتاق‌خواب یا سالن‌های کوچک، مناسب است. صفحه‌نمایش این تلویزیون از نوع تخت است و با زاویه‌ دید گسترده‌ خود، امکان تماشای تلویزیون را در طیف وسیعی از سالن فراهم می‌کند. تکنولوژی صفحه LED و کیفیت تصویر این مدل HD و باکیفیت و سایز تصویر آن 32 اینچ است. همچنین وجود یک گیرنده‌ دیجیتال داخلی با تیونر‌ DVB-T2، کاربر را از تهیه‌ یک دستگاه جداگانه بی‌نیاز می‌کند. در رابطه با پورت‌های ورودی و خروجی این تلویزیون، باید گفت که روی بدنه‌ آن، یک درگاه‌ USB 2.0 تعبیه شده است که از این طریق می‌توانید فلش‌مموری و هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌‌ها استفاده کنید. دو درگاه‌ HDMI این تلویزیون، امکان اتصالش را به سایر پخش‌کننده‌های صوتی ‌و ‌تصویری ممکن کرده است. سیستم صوتی این تلویزیون دارای 12 وات قدرت است که برای هر بلندگو 6 وات درنظر گرفته شده. پایه‌ این تلویزیون از نوع رومیزی ساخته شده است.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

تلویزیون‌های ایرانی این روزها تبدیل به رقبایی جدی برای برندهای معروف و معتبر خارجی شده‌اند. محصولاتی با تکنولوژی روز دنیا که پابه‌پای تلویزیون‌های مدرن، بخش بزرگی از بازار داخلی را از آن خود کرده‌اند. یکی از این برندها شهاب است که چندین دهه در بازار محصولات الکترونیک ایران حضور دارد. این برند محصولات خود را با تکیه بر نیروی داخلی تولید و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌کند. تنوع محصولات این برند از نظر اندازه‌، فناوری و قیمت طیف گسترده‌ای از انتخاب را پیش روی مشتریان قرار داده است. کیفیت‌های مختلف تصویر، در گونه‌های عادی و هوشمند و با طراحی‌های گوناگون می‌توانند محل کار و زندگی شما را به‌روز کنند. تلویزیون‌های شهاب در اندازه‌های مختلفی تولید شده و هرکدام از آن‌ها می‌توانند تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای خریداران تلویزیون‌های مدرن باشند.

تلویزیون ۳۲ اینچ شهاب مدل 32SH201N1 یک تلویزیون با صفحه‌ی تخت و ساخته شده با استفاده از فناوری LED است. کیفیت نمایش تصاویر در این تلویزیون HD است. رزولوشن 1366 × 768 پیکسلی این تلویزیون تصویری فوق‌العاده را برای کاربر به نمایش درمی‌آورد. تلویزیون‌های LED در واقع نسل جدید نمایشگرهای LCD هستند. هرچند این نمایشگرها نیز مانند نسل قبلی خود از تکنولوژی کریستال مایع بهره می‌برند، اما یک فرق مهم آن‌ها را از یک‌دیگر متمایز می‌کند. منبع نوری روشن‌کننده‌ی کریستال مایع در تلویزیون‌های LED، دیودهای نوری است که نور را به صورت نقطه‌ای به کریستال مایع می‌تاباند. با سرآمدن دوره‌ی لامپ‌های فلورسنت در تلویزیون‌های LCD، دیودهای نورانی تبدیل به تامین‌کننده‌ی نور مورد نیاز را برای روشن‌ کردن کریستال مایع تلویزیون‌ها شد. در نمایشگرهای LED  کنترل بیشتری روی روشنایی و تاریکی وجود دارد؛ زیرا دیودهای نورانی می‌توانند مستقل از یکدیگر خاموش و روشن شوند. برای چندین دهه نسبت استاندارد صفحه‌های تلویزیون ۴:۳ و به شکل مربع بود. اما از آن‌جا که اندازه‌ی استاندارد پخش تصاویر تلویزیونی و سینمایی از ۴:۳ به ۱۶:۹ تغییر کرده است، دیگر در ساخت تلویزیون‌ها این نسبت عریض رعایت می‌شود. زاویه‌ی دید عریض صفحه‌نمایش این تلویزیون از آن یک انتخاب خوب برای محیط‌های خانگی و اداری با اندازه‌ی کوچک و متوسط ساخته و کاربران آن با هر زاویه‌ای که نسبت به صفحه‌ی تلویزیون قرار بگیرند، کیفیتی یکسان را تماشا خواهند کرد.

امکانات

این تلویزیون به یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی قوی و باکیفیت مجهز شده که دسترسی به شبکه‌های دیجیتال داخلی را با کیفیت SD و HD ممکن می‌کند. قدرت این گیرنده کاربر را از آنتن‌های هوایی بی‌نیاز کرده و تنها با یک آنتن ظریف و کوچک رومیزی می‌توان تصاویر پخش‌شده را با کیفیتی جالب توجه دریافت و تماشا کرد. در کنار گیرنده‌ی دیجیتال داخلی این محصول، یک پخش‌کننده‌ی چندرسانه‌ای نیز تعبیه ‌شده است که با توجه به مورد قبل، می‌تواند بسیاری از پخش‌کننده‌های قدیمی‌تر را از میز تلویزیون شما حذف کند. کاربر این تلویزیون می‌تواند فایل‌های صوتی و تصویری خود را روی یک حافظه‌ی جانبی ازقبیل فلش‌مموری یا هارد اکسترنال کپی کرده و از طریق یکی از پورت‌های USB این تلویزیون به مدیاپلیر رسانده و با بالاترین کیفیت مشاهده کند. تنوع پشتیبانی از فایل‌های متفاوت این تلویزیون، در نوع خود خوب است. پشتیبانی از انواع فایل عکس، صدا و تصویر از این تلویزیون مجموعه‌ای کامل ساخته است. همان‌قدر که کیفیت پخش تصاویر در یک تلویزیون مهم است، شفافیت و تفکیک صدا نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. شهاب در کیفیت صدا نیز مانند تصویر، از سیستم پیشرفته‌ای استفاده کرده و دو بلندگوی 6 واتی را در این تلویزیون تعبیه کرده است. تولید 12 وات صدای شفاف و تفکیک شده با قدرت قابل قبول لذت تماشای تصاویر پخش شده از این تلویزیون رو دو چندان می‌کند. پشتیبانی از سیستم پیشرفته‌ی دالبی دیجیتال و صدای فرگیر از دیگر توانایی‌های صوتی این تلویزیون به شمار می‌روند. در این تلویزیون چهار حالت پیش‌فرض استاندارد، موسیقی، ورزشی و سینمایی برای پخش صدا در نظر گرفته شده است. همچنین کاربر می‌تواند در حالت دستی صدای مورد نظر خود را تنظیم کند.

درگاه‌های ورودی و خروجی

با توجه به منابع متنوع و دستگاه‌های پیشرفته‌ی جانبی، تعداد و تنوع درگاه‌های ارتباطی در تلویزیون‌های جدید از اهمیت بالایی برخوردارند. درگاه‌های HDMI تنها پورت‌هایی هستند که تصویر و صدا را بدون فشرده سازی و افت کیفیت منتقل می‌کند و درگاه‌های USB اطلاعات کاربر را به پخش‌کننده‌های چندرسانه‌ای منتقل می‌کنند. درگاه‌های ارتباطی این محصول شهاب شامل دو درگاه USB 2.0 است که برای ضبط برنامه‌ها و پخش فایل‌های چند رسانه‌ای به کار می‌رود. در پشت این تلویزیون  دو درگاه HDMI نیز تعبیه شده که دستگاه‌های پخش‌کننده‌ی تصویر، اعم از گیرنده‌ها، پلیرها و کنسول‌های بازی را به تلویزیون وصل می‌کند. این تلویزیون همچنین به وروی کامپوزیت  (Composite) مجهز شده تا پخش‌کننده‌های قدیمی‌تر که خروجی HDMI ندارند نیز قابلیت اتصال به آن را داشته باشند. درگاه‌ VGA  از دیگر درگاه‌های مفید و کارآمد این تلویزیون مدرن است.



منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر: HD

رزولوشن: ۱۳۶۰ × ۷۶۸ پیکسل

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۳۲ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: دو عدد

تعداد درگاه‌های USB: یک عدد

رابط هوشمند: ندارد

امکانات و قابلیت‌ها: دارای درگاه VGA دارای درگاه AV دارای خروجی کواکسیل حالت‌های HDMI برابر است با: ۴۸۰i، ۴۸۰P، ۵۷۶i، ۵۷۶P، ۷۲۰P، ۱۰۸۰i، ۱۰۸۰P


برند
شهاب
جنس
ال اي دي
گارانتی
18 ماهه شهاب
نوع صفحه
تخت
تعداد بلندگوها
2 عدد
سیستم گیرنده تلویزیون
DVB-T2
کیفیت تصویر
HD
سایز صفحه
32 اینچ
قابلیت نصب
دیوار، رومیزی
تکنولوژی صفحه
LED
نوع پنل
IPS
شناسه کالا
2220148610055

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...