مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

تلویزیون ال ای دی شهاب مدل 32SH201N1 سایز 32 اینچ

تلویزیون شهاب مدل 32SH201N1

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

تلویزیون شهاب مدل 32SH201N1 با اندازه 32 اینچی، یکی از تلویزیون‌های باکیفیت این کمپانی است که میتواند گزینه ای جمع و جور برای فضاهای کوچک مانند اتاق‌خواب یا سالن‌های کوچک باشد. این تلویزیون با صفحه‌ نمایش تخت و با زاویه‌ دید گسترده‌ ای که دارد، امکان تماشای تلویزیون را در انواع سالن های کوچک فراهم مینماید. تکنولوژی صفحه این دستگاه، ال ای دی (LED) و کیفیت تصویر آن HD و باکیفیت است. تلویزیون شهاب مدل 32SH201N1 با مجهز بودن به یک گیرنده‌ دیجیتال داخلی با تیونر‌ DVB-T2، کاربر را از خرید دستگاه گیرنده جداگانه بی‌نیاز می‌کند. در رابطه با پورت‌های ورودی و خروجی این دستگاه، باید گفت که روی بدنه‌ آن یک درگاه‌ USB 2.0 وجود دارد که از این طریق می‌توانید فلش‌مموری و هارداکسترنال خود را به تلویزیون وصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌‌ها استفاده کنید. دو درگاه‌ HDMI، امکان اتصال دستگاه را به سایر پخش‌کننده‌های صوتی ‌و ‌تصویری ممکن میکند. سیستم صوتی این تلویزیون دارای 12 وات قدرت است که برای هر بلندگو 6 وات درنظر گرفته شده. پایه‌ آن نیز از نوع رومیزی ساخته شده است.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

تلویزیون‌های ایرانی، امروزه رقبایی جدی برای برندهای معروف و معتبر خارجی هستند. تلویزیون هایی که با تکنولوژی به روز دنیا هم پای تلویزیون‌های مدرن، بخش وسیعی از بازار داخلی را از آن خود کرده‌اند.

یکی از این برندهای خوش نام "برند شهاب" است. برندی که چندین دهه است جای خود را در بازار محصولات الکترونیک ایران باز کرده است. این کمپانی محصولات خود را با تکیه بر دانش و نیروی داخلی تولید کرده و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در بازار داخلی عرضه  میکند. تلویزیون های این برند با تنوعی از اندازه‌، تکنولوژی و قیمت طیف وسیغی از انتخاب را پیش روی مشتریان میدهد.

کیفیت‌های مختلف تصویر، در انواع عادی و هوشمند، با طراحی‌های متنوع و به روز می‌توانند فضاهای زندگی و کار شما را به‌روز نمایند. تلویزیون‌های شهاب در ابعاد و اندازه های متنوعی تولید شده و هرکدام از آن‌ها می‌توانند تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای خریداران تلویزیون‌های مدرن باشند.

ویژگی‌ها و طراحی صفحه نمایش تلویزیون ۳۲ اینچ شهاب مدل 32SH201N1

تلویزیون ۳۲ اینچ شهاب مدل 32SH201N1 ، تلویزیونی با صفحه‌ی LED تخت است. کیفیت و وضوح صفحه نمایش در این تلویزیون HD میباشد. رزولوشن تصاویر 1366 × 768 پیکسل است که منجر به ایجاد تصویری فوق‌العاده در این تلویزیون میشود و کاربران شاهد تصاویری بسیار با کیفیت خواهند بود.

تلویزیون‌های LED در واقع نسل جدیدتر صفحه نمایشگرهای LCD هستند. اگرچه این نمایشگرها نیز همانند نسل پیشین خود از تکنولوژی کریستال مایع بهره می‌برند، اما یک تفاوت مهم آن‌ها را از یک‌دیگر متمایز می‌کند. منبع نوری روشن‌کننده‌ی کریستال مایع در تلویزیون‌های LED، دیودهای نوری است که نور را به صورت نقطه‌ای به کریستال مایع می‌تاباند. با سرآمدن دوره‌ی لامپ‌های فلورسنت در تلویزیون‌های LCD، دیودهای نورانی تبدیل به تامین‌کننده‌ی نور مورد نیاز را برای روشن‌ کردن کریستال مایع تلویزیون‌ها شد. در نمایشگرهای LED  کنترل بیشتری روی روشنایی و تاریکی وجود دارد؛ زیرا دیودهای نورانی می‌توانند مستقل از یکدیگر خاموش و روشن شوند.

برای چندین دهه نسبت استاندارد صفحه‌های تلویزیون ۴:۳ و به شکل مربع بود. اما از آن‌جا که اندازه‌ی استاندارد پخش تصاویر تلویزیونی و سینمایی از ۴:۳ به ۱۶:۹ تغییر کرده است، دیگر در ساخت تلویزیون‌ها این نسبت عریض رعایت می‌شود. زاویه‌ی دید عریض صفحه‌نمایش این تلویزیون از آن یک انتخاب خوب برای محیط‌های خانگی و اداری با اندازه‌ی کوچک و متوسط ساخته و کاربران آن با هر زاویه‌ای که نسبت به صفحه‌ی تلویزیون قرار بگیرند، کیفیتی یکسان را تماشا خواهند کرد.


دیگر امکانات تلویزیون ۳۲ اینچ شهاب مدل 32SH201N1

تلویزیون شهاب مدل 32SH201N1 مجهز به یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی قوی و باکیفیت است که دسترسی به تمامی شبکه‌های دیجیتال داخلی را با کیفیت های SD و HD میسر مینماید. باید گفت این گیرنده داخلی، کاربر را از آنتن‌های هوایی بزرگ بی‌نیاز کرده و تنها با یک آنتن کوچک رومیزی می‌توان تصاویر پخش‌شده را با کیفیتی ایده آل و قابل توجه دریافت کرد. نکته قابل توجه دیگر این محصول این است که در کنار گیرنده‌ی دیجیتال داخلی، یک پخش‌کننده‌ی چندرسانه‌ای نیز در نظر گرفته ‌شده است که با توجه به مورد قبل، قادر است بسیاری از پخش‌کننده‌های قدیمی‌تر را از میز تلویزیون شما حذف کند.

کاربران این تلویزیون شهاب می‌توانند انواع فایل‌های صوتی و تصویری را روی یک حافظه‌ی جانبی مثل فلش‌مموری یا هارد اکسترنال ریخته و از طریق یکی از پورت‌های USB این دستگاه آن را به تلویزیون متصل نموده و با بالاترین کیفیت مشاهده کنند. تنوع پشتیبانی از انواع فایل ها در تلویزیون شهاب مدل 32SH201N1، در نوع خود بسیار خوب است. این دستگاه از انواع فایل عکس، صدا و تصویر پشتیبانی میکند.

تلویزیون شهاب مدل 32SH201N1، همان اندازه که کیفیت و وضوح پخش تصاویر را مورد توجه قرار داده است، در زمینه کیفیت صدا نیز مانند کیفیت تصویر، از سیستم پیشرفته‌ای استفاده کرده و دو بلندگوی 6 واتی را در این تلویزیون تعبیه کرده است. با این بلندگوها و تولید 12 وات صدای شفاف و تفکیک شده با قدرت قابل قبول لذت تماشای فیلم از این تلویزیون دو چندان میشود. پشتیبانی از سیستم پیشرفته‌ی دالبی دیجیتال و صدای فرگیر از دیگر توانایی‌های صوتی این تلویزیون به شمار می‌روند. همچنین در این مدل از تلویزیون شهاب، چهار حالت پیش‌فرض استاندارد، موسیقی، ورزشی و سینمایی برای پخش صدا در نظر گرفته شده است. همچنین کاربر می‌تواند به صورت دستی نیز صدای مورد نظر خود را تنظیم کند.


درگاه‌های ورودی و خروجی تلویزیون ۳۲ اینچ شهاب مدل 32SH201N1

میدانیم که با توجه به منابع متنوع و دستگاه‌های پیشرفته‌ی جانبی، وجود تنوعی از درگاه‌های ارتباطی در تلویزیون‌های جدید از اهمیت بالایی برخور است. درگاه‌های HDMI تنها پورت‌هایی هستند که تصویر و صدا را بدون فشرده سازی و افت کیفیت به تلویزیون منتقل می‌کنند. درگاه‌های USB نیز اطلاعات کاربر را به آسانی به پخش‌کننده‌های چندرسانه‌ای تلویزیون منتقل می‌کنند.

درگاه‌های ارتباطی این مدل تلویزیون شهاب شامل دو درگاه USB 2.0 است، این درگاه ها برای ضبط برنامه‌ها و پخش فایل‌های چند رسانه‌ای به کار می‌رود. این تلویزیون همچنین به دو درگاه HDMI مجهز شده است که دستگاه‌های پخش‌کننده‌ی تصویر، اعم از گیرنده‌ها، پلیرها و کنسول‌های بازی را به تلویزیون وصل می‌کند. این دستگاه همچنین به وروی کامپوزیت (Composite) مجهز است، تا پخش‌کننده‌های قدیمی‌تر که خروجی HDMI ندارند نیز قابلیت اتصال به آن را داشته باشند. درگاه‌ VGA از دیگر درگاه‌های مفید و کارآمد این تلویزیون مدرن است.

جمع بندی

تلویزیون ال ای دی شهاب مدل 32SH201N1 سایز 32 اینچ، با توجه به طراحی ساده و مینیمال خود و قیمت بسیار مناسبی که دارد به راحتی می‌تواند نظر مثبت خریدارانی که به دنبال تلویزیونی جمع و جور و خوش قیمت برای فضاهای کوچک خود هستند را به خود جلب کند. اگر شما به دنبال محصولی ایرانی با کیفیت قابل قبول و قیمتی پایین می‌گردید، باید گفت: بررسی کارشناسان مانی هوم نشان میدهد این محصول ارزش خرید قابل قبولی دارد.

منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر: HD

رزولوشن: ۱۳۶۰ × ۷۶۸ پیکسل

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۳۲ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: دو عدد

تعداد درگاه‌های USB: یک عدد

رابط هوشمند: ندارد

امکانات و قابلیت‌ها: دارای درگاه VGA دارای درگاه AV دارای خروجی کواکسیل حالت‌های HDMI برابر است با: ۴۸۰i، ۴۸۰P، ۵۷۶i، ۵۷۶P، ۷۲۰P، ۱۰۸۰i، ۱۰۸۰P


برند
شهاب
جنس
ال اي دي
گارانتی
18 ماهه شهاب
نوع صفحه
تخت
تعداد بلندگوها
2 عدد
سیستم گیرنده تلویزیون
DVB-T2
کیفیت تصویر
HD
سایز صفحه
32 اینچ
قابلیت نصب
دیوار، رومیزی
تکنولوژی صفحه
LED
نوع پنل
IPS
شناسه کالا
2220148610055

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...