مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

تلویزیون ال ای دی ال جی 65 اینچ 4K QNED مدل 65QNED806 2022

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

تلویزیون 2022 الجی 65 اینچ LG 65QNED806 4K صفحه نمایشی با رفرش ریت 120 هرتز دارد و به کمک تکنولوژی TruMotion 240 و Motion Pro می تواند صحنه های سریع و پر تحرک را به صورت صاف و روان به مخاطب ارائه دهد. این محصول دارای سنسور نور و تکنولوژی AI Brightness Control می باشد در نتیجه می تواند با تشخیص میزان نور محیط، روشنایی صفحه نمایش تلویزیون را با توجه به شرایط نوری محیط به صورت هوشمند تنظیم نماید. این مدل دارای تکنولوژی LG Sound Sync است و می توانید آن را به صورت بی سیم یا با سیم به ساندبار یا سیستم صوتی ال جی سازگار متصل کنید.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

لویزیون ال جی 65QNED806 نسل جدیدی از تلویزیون های ال جی است که در سال 2022 روانه بازار شد. این مدل ال جی از تکنولوژی ترکیبی نانوسل و کوانتوم برای بهبود کیفیت تصاویر نمایشگر استفاده میکند. ترکیب این تکنولوژی ها تجربه بی نظیری از تماشای واقعیت را در اختیار بیننده میگذارد.

تلویزیون ال جی کیوند 806 دارای کیفیت نمایشگر 4K با رزولوشن 3840*2160 است. کنتراست نمایشگر بالا است و شما با رنگ هایی تفکیک شده و جزئیات بیشتر رو به رو میشوید. در این تلویزیون ال جی از پردازنده نسل پنجم آلفا 7 استفاده میشود. این پردازنده به طور دقیق صدا و تصویر را پالایش میکند.

استفاده از فناوری HDR و فرمت های بی نظیر آن: HDR10 PRO, HLG میتواند کنتراست نمایشگر را بالاتر ببرد و درخشندگی خاصی به نمایشگر تلویزیون شما بدهد. استفاده از فناوری ویژه Dimming Pro باعث میشود هر نوع هاله ای از اطراف تصاویر محو شود و تصاویری واضح و طبیعی به دید بیننده برسد.

در تلویزیون الجی 65 اینچ QNED806 شما فرمت های صدایی بی مانندی دارید. از جمله از Dolby Digital برای بهبود کیفیت صدای سه بعدی استفاده میکند. همچینن فناوری  AI Sound Pro صدای مجازی 2.1.5 کاناله را به گوش شما میرساند.

در این مدل ال جی هم مانند سایر مدل های هوشمند از سیستم عامل حرفه ای WebOS استفاده میشود. دنیایی از فیلم و سریال های آنلاین را با این سیستم عامل حرفه ای در اختیار دارید. قابلیت ThinQ AI که با هوش مصنوعی کار میکند امکان کنترل صوتی تلویزیون را در اختیار کاربر میگذارد. در ادامه تلویزیون ال جی کیوند 806 را بیشتر معرفی میکنیم.

برای اطمینان از اصالت این محصول و سایر محصولات الجی به سایت جهانی LG مراجعه کنید.

تلویزیون ال جی 65QNED806

نهایت ذوق هنری در طراحی تلویزیون ال جی 65QNED806

تلویزیون ال جی 65QNED806 یکی از نمونه های زیبا و مدرن ال جی است که مانند سایر مدل های هوشمند از طراحی فوق العاده ای برخوردار است. این مدل الجی بدنه ای به رنگ مشکی دارد که با هر دکوراسیونی هماهنگ میشود. پایه های کوچک نقره ای رنگ این مدل در دو طرف محصول به چشم میخورد. این پایه ها تی وی اسمارت شما را به خوبی روی یک میز صاف نگه میدارد.

تلویزیون ال جی 65 اینچ QNED806 فریم و حاشیه قابل روئیتی ندارد. این بدان معنا است که کل 65 اینچ نمایشگر آن در دسترس کاربر است. وقتی به صفحه تلویزیون کیوند ال جی نگاه کنید اصلا متوجه حاشیه های بسیار باریک اطراف نمیشوید. همین ویژگی در بالاتر رفتن مدرنیته محصول نقش به سزایی دارد. در حاشیه پایینی تنها میتوان برند زیبایی LG را درست در میانه حاشیه دید که حسن سلیقه تولید کنندگان الجی را به نمایش میگذارد.

در این مدل ال جی امکان نصب دستگاه بر روی دیوار وجود دارد. برای این کار پایه ها به سادگی جدا میشوند. پس از جداسازی پایه ها براکت های دیواری را نصب کنید . تابلو مجلل ال جی را به دیوار وصل کنید. این تلویزیون فوق باریک روی دیوار واقعا شبیه یک اثر هنری است. چندان برآمدگی از سطح دیوار ندارد و کاملا فلت است. ضمنا سیم ها و کابل ها مرتب داخل جعبه سیم قرار دارد. شما هیچ سیم و کابلی را روی زمین و یا دیوار مشاهده نمیکنید.

کیفیت تصویر فورکی با ترکیب نانوسل و نقطه کوانتوم

یک ویژگی جالب که در تلویزیون ال جی 65QNED806 وجود دارد این است که نوع نمایشگر ترکیبی بین نانوسل ال جی و تکنولوژی کوانتوم دات است. نانوسل ال جی یک نسل از تلویزیون های هوشمند الجی است که نقش مهمی در درخشندگی و زیبایی تصاویر نمایشگر دارد. حال ترکیب نانوسل با کوانتوم باعث میشود این کیفیت ارتقا پیدا کند. یعنی این نسل از تلویزیون های ال جی نمایشگری باکیفیت تر از نمونه های NANO الجی دارند.

این نمایشگر رنگ هایی خالص و قوی را به شما نشان میدهد. به عبارت دیگر رنگ هایی جان دار، عمیق و پررنگ را روی صفحه میبینید. حسی که از نور و رنگ از این تلویزیون میگیرید با نمونه های قبلی قابل مقایسه نیست. در تلویزیون ال جی 2022 مدل 806 شما میتوانید تصاویر را با کیفیت 4K ببینید.

رزولوشن بالای فورکی جزئیات را فریم به فریم با کیفیتی مثال زدنی نمایش میدهد. ضمنا محتواهایی که کیفیت پایینتری دارند را هم به سطح فورکی ارتقا میدهد. حتی فیلم های قدیمی و پر از نویز و خش را به سطح فورکی نزدیک میکند. این فراتر از چیزی است که شما انتظار دارید! اینطور نیست؟

پردازشگر α7 Gen5 AI Processor در تلویزیون الجی 65QNED806

تلویزیون ال جی 65QNED806 دارای نسل جدیدی از پردازشگرهای آلفا 7 است. این پردازشگر نقش مهمی در ارتقا تصویر و پالایش تصویر و صدا در تلویزیون اسمارت ال جی دارد. این پردازشگر نسل پنجم طی چند مرحله تصویر و صدا را فیلتر و بازسازی میکند. پس از اینکه تمام نویزها و ناخالصی ها را حذف کرد آن را به عنوان تصویر و صدای نهایی روی نمایشگر الجی منتشر میکند.

فناروی AI Upscaling به کمک این پردازنده 4 هسته ای می آید. این فناوری دقیقا همان فناوری بی نظیری است که در قسمت قبلی از آن صحبت کردیم ارتقا دهنده کیفیت تصویر و نور برای رساندن کیفیت به حد فورکی. در نهایت فناوری Dimming Proدر نشان دادن مرز بین نقاط تیره و روشن تصویر نقش دارد. به لطف این فناوری مرز بین نور تصاویر به خوبی مشخص میشود. با این فناوری تصاویری واضح تر و زنده تر را تماشا میکنیم.

استفاده از فرمت های مختلف HDR در تلویزیون ال جی 65QNED806

فناوری HDR یک انقلاب را در کیفیت صفحه نمایش تلویزیون های ال جی ایجاد کرد. این فناوری به محدوده داینامیکی بالای تصویر اشاره میکند. با این فناوری شما جزئیات را در صحنه بهتر میبینید. وقتی جزئیات بیشتری ببینید طبیعتا تصاویر برای شما واضح تر، زنده تر و همچنین واقعی تر هستند.

این فناوری بیشتر کمک میکند تا شما جزئیات را در نورهای غیر طبیعی صحنه مثلا تاریک یا خیلی روشن واضح تر ببینید. بنابراین حتی اگر محتوا در تاریکی و نور کم یا خیلی درخشان فیلمبرداری شده باشد شما جزئیات را با کیفیت بالا و عالی میبینید.

فرمت های مختلف اچ دی آر برای بهبود هرچه بیشتر این ویژگی به وجود آمدند. در تلویزیون ال جی 65QNED806 از فرمت هایی مانند: HDR10 PRO, HLG استفاده میشود. این فرمت ها به نوبه خود کیفیت بهتری به تصاویر میبخشد . جزئیات را به ویژه در تاریکی مطلق بیشتر و بهتر نمایش میدهد. با استفاده از فناوری Dynamic Tone Mapping نیر کنتراست تصویر و محتوای فرمت اچ دی آر بهبود می یابد و از قبل هم بهتر میشود.

با FILMMAKER MODE فیلم سینمایی را با استاندارد واقعی ببینید

یک قابلیت ویژه و کاربردی در تلویزیون ال جی 65QNED806 حالت فیلمساز یا FILMMAKER است. اما این قابلیت چیست و چه کاری میکند؟ همه ما به خوبی میدانیم که کارگردانان فیلم ها و سریال های خود را بر اساس فرمت ها و ویژگی های سمعی و بصری مخصوصی میسارند. مثلا از تکنولوژی های خاصی برای صدا و تصویر استفاده میکنند یا حتی از فناوری های ویژه ای برای صدا بهره میبرند.

کارگردان یک فیلم سینمایی یا مجموعه سریال تمام تلاش خود را میکند که کیفیتی را در محتوای تصویری خود استفاده کند که فیلم را جذاب تر و واقعی تر به دید تماشاگران برساند. اما گاهی به دلیل کیفیت پایین نمایشگر یا نداشتن برخی فرمت ها این ویژگی ها از دید تماشاگر پنهان میماند. به لطف فناوری فیلمساز این ویژگی های اصلی به فیلم بازمیگردد.

در اصل هرنوع تغییری که روی محتوا ایجاد شده از بین میرود. این ویژگی استاندارد فیلم و سریال را به حالت اولیه میرساند. بنابراین شما همان چیزی را میبینید که کارگردان انتظار دارد. به لطف این حالت ویژه در تلویزیون QNED806 ال جی شما یک فیلم با محتوای بسیار باکیفیت و نزدیک به واقعیت میبینید.

با تلویزیون ال جی مدل 65QNED806 یک گیمر حرفه ای شوید

تلویزیون ال جی 65QNED806 بهترین فرمت ها را برای یک بازی حرفه ای و هیجان انگیز در اختیار کاربران قرار میدهد. این فناوری ها باعث روان تر شدن بازی، گرافیک جذاب تر و بالاتر و سرعت پاسخدهی سریعتر میشوند.

Game Optimizer در این سیستم به شما امکان این را میدهد که کلیه تنظیمات بازی را در یک منو جذاب پیش روی خود داشته باشید. میتوانید از این منو کاربری و از داشبورد تمامی تنظیمات را حتی در حین بازی اعمال کنید. امکان دسترسی سریع به تنظیمات فعلی بازی هم از طریق داشبورد فراهم میشود.

HGiG فرمت دیگری است که شرکت الجی برای یک بازی با گرافیک جذاب و روان در اختیار کاربران قرار میدهد. این فرمت در بسیاری از نام های اصلی در صنعت بازی همکاری میکند. به لطف این فناوری گرافیکی روان تر عاری از هر نوع تاری و کدری در اختیار بازیکنان قرار دارد.

همچنین با استفاده از فرمت هایی مانند: 4K 120Hz، ALLM، eARC، و VRR هم کیفیت بازی به سطح فوق العاده ای ارتقا پیدا میکند. تمامی سایه ها حذف میشود، گرافیک روان تر میشود و نرخ پاسخدهی بالا میرود. در نهایت سرعت بازی بالا میرود و شما همیشه برنده بازی هستید.

با فناوری AMD FreeSync Premium تاخیر ورودی و گیر کردن تصویر و از این دست مشکلات تصویری چه در بازی و چه در هر محتوای تصویری از بین میرود. این ویژگی اجازه نمیدهد تصاویر دیر برسند یا تا زمان رسیدن به وضوح کامل وقفه و تاری را تجربه کند. به کمک این فناوری های ویژه بازی کردن لذت بخش میشود.

تلویزیون ال جی 65QNED806

وضوح صدا در تلویزیون ال جی  65QNED806

تلویزیون ال جی 65QNED806 در بخش صدا هم مانند تصویر حرف های زیادی برای گفتن دارد. فرمت ها و فناوری های مختلف صدا در این سیستم آن را از هر تلویزیون دیگری در بازار متمایز میکند. تلویزیون ال جی qned 806 از 20 وات توان خروجی صدا برخوردار است. این توان خروجی برای یک تجربه شنیداری معمولی مناسب است. اما فرمت های مختلف صدا به کمک این 20 وات می آید تا صدایی فراگیر و سینمایی را تجربه کنید.

فناوری AI Sound Pro برای تجربه صدایی فراگیرتر و، واضح تر استفاده میشود. بلندگوهای این تلویزیون 2.1 کاناله هست اما به لطف این فناوری به شکل مجازی صدا 2.1.5 کاناله میشود. به این شکل شما صدایی همه جانبه دارید یعنی در کل سالن صدا را واضح و سه بعدی میشنوید. هیچ کجا افت کیفیت صدا را نخواهید داشت.

AI Acoustic Tuning فناوری بی مانندی است که با هوش مصنوعی تی وی اسمارت شما کار میکند. این فناوری به خوبی میتواند فاصله تماشاگر را با تلویزیون تشخیص دهد. مثلا میفهمد شما جلو نشستید یا از دستگاه فاصله دارید. پس از آن با توجه به فاصله شما میزان صدا را تنظیم میکند.

Clear Voice Pro برای بالاتر بردن شفافیت و وضوح صدا استفاده میشود. با استفاده از این ویژگی شما صدای دیالوگ ها را خیلی واضح و باکیفیت خواهید شنید. همچینین فناوری LG Sound Sync به شما این امکان را میدهد که با استفاده از کابل و حتی بی سیم تلویزیون خود را به انواعی از ساندبار یا سینمای خانگی وصل کنید. این ویژگی زمانی که به صدای بیشتری نیاز دارید کاربردی است.

هشدارهای ورزشی تیم مورد علاقه خود را دریافت کنید

اگر از دسته افراد ورزش دوست هستید فکر میکنم ویژگی هشدار ورزشی یا SPORT ALERT برای شما کاربردی باشد. تلویزیون ال جی 65QNED806 مانند بسیاری از مدل های هوشمند ال جی ویژگی کاربردی هشدار ورزش را فعال میکند. با این ویژگی شما روی نمایشگر آلارم هایی را قبل از شروع مسابقه و حتی در حین مسابقه و پس از آن دریافت میکنید.

به عنوان مثال شما میخواهید بازی خاصی را ببینید وقتی هشدارها را فعال کنید، قبل از شروع به شما اعلام میشود. اگر در حال تماشای برنامه دیگر در شبکه دیگری هم باشید باز هم این هشدارها را دریافت میکنید. حتی از اتفاقاتی که در طول مسابقه رخ میدهد با خبر میشوید. میتوانید به راحتی برنامه مورد علاقه را در شبکه دیگر ببینید و اخبار مسابقه را هم دریافت کنید. اگر هم نمیخواهید آلارم ها را دریافت کنید به راحتی آن را غیر فعال کنید.

سیستم عامل WebOS تلویزیون ال جی اسمارت مدل 65QNED806

تلویزیون ال جی 65QNED806 از جدیترین نسخه سیستم عامل WebOS برخوردار است. این سیستم عامل آپدیت سال 2022 است که روی تلویزیون های 2022 ال جی اعمال شده است. سیستم عامل فوق کاربردی ال جی امکان وب گردی و جست و جو در اینترنت را به کاربران خود میدهد. ضمنا یکی از ویژگی های نسخه آخر این نرم افزاز امکان ساختن پروفایل شخصی است.

منظور از پروفایل شخصی این است که شما میتوانید به نام خود یک منو داشته باشید. داخل آن منو یا پوشه تمامی برنامه های مورد علاقه و همچینین پیشنهادات را دریافت میکنید. هر کسی میتواند برای خود پروفایل شخصی بسازد. محتواهای آنلاین و آفلاین را به راحتی ببینید و از دنیای سرگرمی لذت ببرید.

تلویزیون ال جی 43lm6370

کنترل هوشمند صوتی با قابلیت ThinQ ال جی

تلویزیون ال جی 65QNED806 قابلیت های هوشمند ویژه ای را در اختیار کاربران وفادار خود قرار میدهد. ThinQ یک قابلیت هوشمند است که با کمک دستیار صوتی گوگل میتوانید فرمان های صوتی را با زبان خود اعلام کنید. بدین ترتیب که شما هر فرمانی که میخواهید اجرا شود را اعلام میکنید. در کسری از ثانیه دستور شما توسط تلویزیون هوشمند ال جی اجرا میشود. حتی امکان کنترل سایر لوازم هوشمند در منزل را هم از همین طریق دارید.

قابلیت هوشمند دیگری که تلویزیون 65QNED806 ال جی دارد امکان اتصال به تلفن همراه و اشتراک صفحه گوشی موبایل روی تی وی ال جی است. این قابلیت برای اندروید و آی او اس هم کار میکند. ضمنا با Room to Room Share میتوانید بین دو تلویزیون ال جی ارتباط برقرار کنید. بدین ترتیب محتوای یک تلویزیون ال جی را میتوانید روی سایر تلویزیون های ال جی خود به اشتراک بگذارید.

درگاه های ارتباطی در تلویزیون ال جی 65 اینچ QNED806

کمپانی ال جی برای بخش اتصالات و ارتباطات تلویزیون ال جی 65QNED806 هم فوق العاده عمل کرده است. 4 درگاه HDMI در کناره ها و جانب تلویزیون امکان اتصال کابل اچ دی ام آی را به شما میدهد. برای اتصال با سیم و کنسول های بازی باید از این کابل استفاده کنید. ضمنا ورژن  دو تا از درگاه ها 2.1 و دو تای دیگر 2.0 است. کانال برگشتی صدا یا Earc در این مدل پشتیبانی میشود.

2 درگاه USB هم در تلویزیون ال جی qned806qa وجود دارد. یکی از آن ها پشت و دیگری در جانب تی وی است. ورودی LAN این دستگاه در پشت قرار دارد. ورودی نوری هم در پشت تلویزیون دیده میشود. به جز آن دستگاه هوشمند شما از قابلیت بلوتوث با ورژن V5.0 و وای فای 802.11ac هم پشتیبانی میکند.

منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر: 4K

رزولوشن: 3840x2160 پیکسل

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۶۵ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: چهار عدد

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

رابط هوشمند: webOS 7

امکانات و قابلیت‌ها: 

تصویر هوش مصنوعی 

ارتقای مقیاس هوش مصنوعی

پستیبانی از SDR/HDR

پردازنده α7 Gen5 

برند
ال جي
جنس
ال اي دي
گارانتی
نصب و خدمات رادین سرویس
نوع صفحه
تخت
تعداد بلندگوها
2 عدد
سیستم گیرنده تلویزیون
DVB-T2
کیفیت تصویر
4K
سایز صفحه
65 اینچ
قابلیت نصب
دیوار، رومیزی
تکنولوژی صفحه
QNED
نوع پنل
IPS
شناسه کالا
2220136130077

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...