مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU735 سایز 50 اینچ

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

این روز‌ها تلوزیون‌های هوشمند جایگاه ویژه‌ای در بین کاربران به‌دست آورده‌اند و طرفداران بسیار دارند. در این زمینه شرکت ایکس ویژن توانسته است عملکرد خوب و قابل قبولی را به‌نمایش گذاشته است. تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XYU735 هم یکی از محصولات با‌کیفیت این شرکت است که با ابعاد 50 اینچ و رزولوشن 4K، کیفیت تصویر بسیار خوبی را به شما ارائه می‌کند. سیستم عامل اندروید نسخه 11 در کنار پردازشگر چهار هسته‌ای، سبب شده تا امکانات و قابلیت‌های جذابی در اختیارتان قرار دهد. درگاه‌های متنوع در نظر گرفته شده در قسمت پشتی سبب شده تا به راحتی امکان اتصال دستگاه‌های دیگر با این تلویزیون هوشمند میسر شود. در قسمت پشتی 2 درگاه USB 2.0 برای این تلویزیون در نظر گرفته شده که امکان اتصال ماوس و کیبورد را برای شما فراهم کرده است. طراحی بسیار باریک و بدون قاب در کنار متریال فلزی در نظر گرفته شده برای بدنه سبب شده تا نه‌تنها زیبایی بصری جذابی داشته باشد، بلکه در طول عمر مفید تاثیر بسیار زیادی دارد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر: Ultra HD - ۴K

رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۵۰ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: سه عدد

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

رابط هوشمند: Android

امکانات و قابلیت‌ها: سیستم عامل: اندروید ۱۱ - پرداشگر: ARM CA۵۳x۴ - پرداشگر گرافیکی: Mali-G۵۲ - حافظه رم: ۱.۵ گیگابایت - حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت - حافظه فلش: ۱۶ گیگابایت - روشنایی: ۳۳۰nit (typ.) - زاویه دید: Typ(H:۱۷۸°,V:۱۷۸°) - نسبت کنتراست: ۵۰۰۰ - نرخ تازه‌سازی: ۵۰HZ/۶۰HZ - تعداد رنگ قابل نمایش: ۱.۰۷ Bilion - مدت پاسخ‌دهی: ۸ میلی‌ثانیه - فرمتهای پشتیبانی ویدئو: H.۲۶۴/H.۲۶۵/MPEG۲/MPEG۴ /Motion JPEG/VC۱/AV۱ - فرمتهای پشتیبانی عکس: JPEG / PNG / BMP

برند
ايکس ويژن
جنس
ال اي دي
گارانتی
24 ماهه مادیران
نوع صفحه
تخت
تعداد بلندگوها
2 عدد
سیستم گیرنده تلویزیون
DVB-T2
کیفیت تصویر
4K Ultra HD
سایز صفحه
50 اینچ
قابلیت نصب
دیوار، رومیزی
تکنولوژی صفحه
LED
نوع پنل
IPS
شناسه کالا
2904203400255

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...