تلویزیون ال ای دی بست مدل 32BN3080KM سایز 32 اینچ

Bost 32BN3080KM LED TV 32 Inch

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: بست
  • جنس: ال اي دي
  • گارانتی: 24ماهه انتخاب سرویس
گارانتی بست
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استانداردهایی که امروزه یک تلویزیون را به عنوان یک محصول به‌روز و با ارزش تبدیل می‌کند، به مراتب نسبت به استانداردهای تلویزیون‌ها در دهه‌های گذشته دچار تغییر شده است. در حقیقت، بهره‌گیری از پنل با کیفیت، وضوح تصویر بالا، زیبایی ظاهری و حتی تعداد درگاه‌ها از جمله مواردی استند که خریداران حین انتخاب یک تلویزیون به آن‌ها دقت می‌کنند. شرکت بست از جمله شرکت‌های تولید کننده‌ی تلویزیون تلقی می‌شود و با نگاهی به محصولات این شرکت می‌توان شاهد تنوع بالای تلویزیون‌ها از جهات مختلف نظیر طراحی ظاهری و مشخصات سخت‌افزاری بود. تلویزیون ال ای دی بست مدل 32BN3080KM از جمله محصولات پرفروش این شرکت است که با توجه به ابعاد 32 اینچی آن می‌توان آن را در اتاق‌های کوچک یا فروشگاه‌ها و ادارات استفاده کرد. این تلویزیون علاوه بر گیرنده‌ی دیجیتال داخلی و وضوح تصویر HD یا 1366 در 768، به 2 درگاه HDMI و یک درگاه USB مجهز شده است.

معرفی تلویزیون ال ای دی بست، تلویزیون ایرانی باکیفیت

تلویزیون جز پرمخاطب‌ترین رسانه‌ها است و در بین ابزارها، تأثیرگذارترین نوع است به طوری که در همه‌ خانه‌ها دیده می‌شود و زندگی کردن بدون آن برای عده‌ای از افراد محال است. با توجه به اهمیت این کالا به‌عنوان یکی از اساس‌های مهم خانه، برندهای مختلفی اقدام به تولید این محصول با ویژگی‌های مختلف کرده‌اند؛ این تنوع ممکن است هنگام خرید تلویزیون، باعث سردرگمی شما شود. این روزها با توجه به افزایش قیمت در بازار لوازم‌خانگی، خصوصا لوازم‌خانگی برقی، صوتی و تصویری، شاهد قیمت‌های سرسام‌آوری هستیم. بهترین راه برای حل این مشکل، استفاده از محصولات باکیفیت ایرانی است که نه‌تنها به حمایت از تولیدات داخلی کمک می‌کند، بلکه هزینه‌های کمتری را نیز برای خانواده‌های ایرانی به همراه دارد. یکی از برندهای ایرانی که اخیرا در زمینه محصولات صوتی و تصویری طرفداران زیادی پیدا کرده است، برند بست است که با قیمت‌های منصفانه خود، توانسته کیفیت بسیار مطلوبی را در اختیار مشتریان قرار دهد. شرکت بست نسل جدیدی از تلویزیون 32 اینچ را وارد بازار کرده است که در این سری جدید، برترین تکنولوژی‌های روز دنیا به چشم می‌خورد؛ بنابراین اگر می‌خواهید یک تلویزیون  با سایز متوسط، قیمت مناسب و درعین‌حال با کاربری ساده و راحت داشته باشید، تلویزیون ال ای دی بست مدل "32BN3080KM" بهترین گزینه برای شما است.


هر آنچه شما می‌خواهید

تلویزیون ال ای دی بست مدل 32BN3080KM، تمام انتظارات شما را از نظر صفحه نمایش و سیستم صوتی برطرف می‌کند؛ زیرا این تلویزیون مجهز به صفحه نمایش فوق‌العاده و سیستم صوتی فراگیر و شفاف است که کارایی بسیار بالایی را از این نظر برای شما فراهم می‌کند تا شما را از خرید خود راضی کند. این تلویزیون از صفحه نمایش LED بهره می‌برد. کنتراست تصاویر در تلویزیون‌های ال ای دی بهتر است و تا حدود زیادی تابش نور به صفحه که سبب تیرگی می‌شود را خنثی می‌کند. همچنین درجه دقت رنگ در صفحه‌نمایش‌های ال ای دی بالاتر است که همین موضوع باعث می‌شود تا تصاویری که رنگ‌بندی‌های زیادی را دارد به‌صورت دقیق و شفاف نشان دهد. صفحه نمایش این مدل تخت است که همین ویژگی باعث می‌شود تا در مورد نصب آن راحت‌تر تصمیم بگیرید چرا که هم می‌توانید آن را روی میز قرار دهید یا آنکه به وسیله پایه‌های قوی به دیوار بچسبانید. در کنار تمامی این موارد، مدل 32BN3080KM از پنل با کیفیت A+ استفاده می‌کند و پنل IPS آن در برابر ضربه مقاوم است. خرید این تلویزیون به شدت به افرادی که دارای کودکان خردسال هستند، توصیه می‌شود؛ زیرا اغلب کودکان به صورت ناگهانی اسباب‌بازی یا اشیا خود را پرتاب می‌کنند که در اثر ضربه با صفحه تلویزیون، باعث شکستن صفحه یا سوختن پیکسل‌های آن می‌شوند.اگر شما هم آرزوی سفر در زمان را دارید، این مدل از تلویزیون‌‌های بست، این آرزوی دیرینه شما را محقق می‌کند. این دستگاه مجهز به قابلیت ماشین زمان است. ماشین زمان یک قابلیت خارق‌العاده در تلویزیون‌ها است که امکانات فراوانی را به شما می‌دهد. با استفاده از ماشین زمان می‌توانید به دستگاه، این اطلاعات را وارد کنید که برنامه موردعلاقه شما را ضبط کند تا در زمان دلخواه آن را تماشا کنید. حتی شما می‌توانید با آن آگهی‌های خسته‌کننده برنامه‌ها را رد کنید و مجدد به تماشای برنامه موردعلاقه خود بنشینید. اگر به دنبال خرید یک تلویزیون جدید هستید و برای شما کیفیت صفحه نمایش و کیفیت سیستم‌های صوتی آن در اولویت اول قرار دارد، بدون شک تلویزیون بست مدل 32BN3080KM کاملا مناسب شما است.

منبع انرژی: برق شهری

کیفیت تصویر: HD

رزولوشن: ۱۳۶۶ × ۷۶۸

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سایز صفحه: ۳۲ اینچ

تعداد درگاه های HDMI: دو عدد

امکانات و قابلیت‌ها: ماشین زمان (Time Shift) ضبط برنامه های تلویزیونی PVR پنل با کیفیت +A پنل IPS زاویه دید گسترده قابلیت اتصال موبایل و تبلت از طریق کابل MHL راهنمای اکترونیکی برنامه های تلوزیونی EPG

توضیحات درگاه‌های USB: USB ۲.۰

توان خروجی کلی صدا: ۱۵

استانداردهای صوتی: Dolby Digital، Dolby، Surround

تکنولوژی صفحه: LED

نوع دیکودر آنلاین: HEVC

تعداد بلندگوها: دو عدد

نحوه نصب: قابلیت اتصال به دیوار

نوع صفحه: تخت

مشخصات کیفی: پشتیبانی از شبکه های HD صداوسیما

تیونر: DVB-T۲

عمق بیتی: ۸

تعداد درگاه‌های USB: یک عدد

شناسه کالا: ۲۹۰۰۲۹۴۲۰۲۱۵۰

برند
بست
جنس
ال اي دي
گارانتی
24ماهه انتخاب سرویس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202