تلوزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل5150سایز 43 اینچ

UA43T5150THCHD

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: سام
  • جنس: ال اي دي
  • گارانتی: 24 ماهه سام سرویس
گارانتی سام
آماده ارسال ناموجود
9,100,000
8%
8,400,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت تلویزیون سام 43 اینچ 43T5150 به نسبت سری های قبل بالاتر است ولی از نظر کیفیت همان کیفیت سابق است . این محصول همچنان جزو اقتصادی ترین 43 اینچ های غیرهوشمند بازار صوتی تصویری ایران است . در بین محصولات غیر هوشمند کیفیت تصویر اغلب آنها یکی است و مهم ترین عامل خرید میتواند قیمت و گارانتی معتبر باشد . گارانتی این محصول 24 ماهه سام سرویس است و علاوه بر این ، 6 ماه ضمانت تعویض کالا ، میتواند خیال شما را از بابت خدمات راحت کند . تلویزیون ال ای دی سام 43 اینچ 43T5150 از نظر طراحی کاملا معمولی است و نکته عجیبی ندارد . پایه ها و فریم دور تا دور به رنگ مشکی براق است . رنگ مشکی رایج ترین رنگ برای محصولات صوتی تصویری است . این محصول به دلیل قیمت و گارانتی خوبی که دارد برای محیط های کار بسیار مناسب میباشد . در بخش بعدی به کیفیت تصویر و مشخصات فنی این دستگاه میپردازیم .

تلویزیون 43 اینچ سام 43T5150 دارای کیفیت تصویر Full HD با رزولوشن 1080×1920میباشد . اغلب محصولات 43 اینچ همین کیفیت تصویر را دارند و کیفیت Full HD برای مصارف خانگی ، فیلم و سریال های تحت وب و شبکه نمایش خانگی کاملا مناسب است . سام در این محصول از پنل های VA استفاده کرده است که غلظت رنگی بسیار خوبی دارد و عمق رنگ مشکی در این پنل ها بهتر است . مصرف انرژی در محصولات اقتصادی اهمیت زیادی دارد . مصرف انرژی تلویزیون سام 43 اینچ غیر هوشمند معادل A+ است که کمترین مصرف انرژی در محصولات صوتی تصویری است . روشنایی تصویر این دستگاه معادل 300 نیت است که به نسبت درخشندگی مطلوبی است . تلویزیون 43T5150 سام دارای دو بلندگوی 10 واتی است که در لبه پایینی قاب قرار دارند . اغلب برند ها از بلندگو های 8 واتی استفاده میکنند و این متواند نقطه قوتی برای این محصول باشد . از دیگر موارد موثر در کیفیت تصویر میتوان به نور پس زمینه Direct LED ، قابلیت پخش 16.7 میلیون رنگ و زاویه دید 178 درجه اشاره کرد . از دیگر موارد موثر در صدا میتوان به خروجی صدای اپتیکال اشاره کرد .

ال ای دی 43T5150 سام 43 اینچ غیر هوشمند به دلیل اینکه به اینترنت متصل نمیشود ، قابلیت های زیادی ندارد ( البته این برای همه ال ای دی های غیر هوشمند صادق است ) . این دستگاه دارای گیرنده دیجیتال داخلی است . این گیرنده میتواند شبکه های صدا و سیما را به خوبی دریافت و پخش کند . یکی از قابلیت های منحصر به فرد این دستگاه ، قابلیت استفاده به عنوان مانیتور است . این قابلیت برای شرکت ها و ارگان های دولتی بسیار مناسب است . تلویزیون سام مدل 43T5150 از نظر درگاه های ارتباطی هم نسبتا تکمیل است . درگاه های این دستگاه به شکل زیر است :

  • 2 درگاه USB 
  • 3 درگاه HDMI 
  • 1 درگاه VGA

از طریق USB شما میتوانید برنامه ها را روی حافظه خارجی ( مثل فلش ) ضبط کنید و در زمان دلخواه تماشا کنید .

تلویزیون سام 43T5150TH دارای رقبای بسیاری است که یکی از مهمترین آنها جی پلاس است . مهم ترین تفاوت 43 اینچ این دو برند در پنل میباشد . پنل جی پلاس IPS میباشد و سام از پنل VA استفاده میکند . رقیب دیگر این دستگاه برند دوو است که از نظر طراحی کمی فریم دور تا دور را حذف کرده است و از پنل IPS استفاده کرده است . اما اگر قابلیت هوشمندی برای شما اهمیت دارد ( یعنی اتصال تلویزیون به اینترنت ) باید به سراغ 43T5550 سام بروید . کیفیت تصویر و صدای این دو دستگاه با هم برابر است و تنها تفاوت این دو مدل از تلویزیون های سام در اتصال به اینترنت است . 

تکنولوژی صفحه نمایش: LED

نوع صفحه نمایشگر: تخت(Flat)

کیفیت تصویر: FULL HD

رزولوشن: 1080 × 1920

تعداد بلندگوها: 2عدد

توان هر بلندگو: 10 وات

درگاه USB: 2عدد

درگاه HDMI: 3عدد

خروجی هدفون: دارد

قابلیت هوشمندی(Smart): ندارد

برند
سام
جنس
ال اي دي
گارانتی
24 ماهه سام سرویس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202