تلوزیون ال ای دی دوو مدلS8000سایز 75 اینچ

Daewoo 75 inch smart LED TV model DSL-75S8000EU

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: دوو
  • جنس: ال اي دي
  • گارانتی: 24 ماهه انتخاب سرویس
گارانتی دوو
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تلویزیون نقش به سزایی در زندگی روزمره ما دارد و از آن می توان به عنوان یک وسیله ی سر گرم کننده برای تماشای برنامه های مورد علاقه خود استفاده کرد. برند های موجود در بازار، تلویزیون ها را در سایز های مختلف تولید می کنند تا خریدار بتواند با توجه به نیاز خود تلویزیون مورد نظرش را خریداری کند. تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 75 اینچ مدل DSL-75S8000EU از تلویزیون های هوشمند موجود در بازار است که توسط برند دوو طرحی شده و از کیفیت تصویر 4K بهره می برد. تکنولوژی HDR از تکنولوژی های قدرتمند در تلویزیون است که هر دو صحنه روشن وتاریک را با جزئیات دقیق تر نمایش می دهد. حافظه داخلی تلویزیون 8 گیگا بایت می باشد که به شما امکان ذخیره کردن موارد مد نظر را می دهد. سیستم عامل اندروید یکی از مهم ترین انواع سیستم عامل در تلویزیون است که با استفاده از آن می توان برنامه ها و اپلیکیشن های قابل نصب را بر روی تلویزیون نصب و اجرا کرد.

تلویزیون دوو قابلیت پشتیبانی از TV HBB و گیرنده دیجیتال قوی داخلی را دارد. راهنمای الکترونیکی برنامه ها یا EPG به عنوان راهنما برای کاربران کاربرد دارد و می توان از زمان پخش برنامه ها و پخش دوباره ی آن ها مطلع شد. اتصال بی سيم screen mirroring یکی از راه های ارتباطی تلویزیون و گوشی همراه است با استفاده از این قابلیت می توان محتوای گوشی را بر روی تلویزیون نمایش داد. این مدل تلویزیون دوو به گیرنده ی دیجیتال نسل سوم مجهز است که از فرمت HEVC-H265 پشتیبانی می کند. HDMI یکی از پورت های اصلی در تلویزیون است که می توان دستگاه های دیگر را با استفاده از درگاه HDMI به آن متصل کرد برای تلویزیون دوو 3 ورودی HDMI و دو ورودی USB در نظر گرفته شده است پورت USB قابلیت پخش و انتقال محتواهای چند رسانه ای را دارد و کاربرد می تواند از طریق این پورت فلش یا هارد دیسک خود را به تلویزیون وصل کرده و از محتوای آن بهره ببرد. ماشين زمان، صدای دالبی ديجيتال، ريموت هوشمند جديد، قابليت اتصال به شبكه ی بی سيم و اينترنت از دیگر قابلیت های تلویزیون 75 اینچ دوو هستند.

برنددوو
خروجی هدفوندارد
توان خروجی کلی صدا30 وات
ریموت کنترلدارد
قفل کودکدارد
تکنولوژی صفحهLED
نوع صفحهتخت
رزولوشن2160 × 3840
سیستم صوتی2 کاناله
تعداد بلندگو ها2 عدد
توان هر بلندگو15 وات
محل قرارگیری بلندگو هالبه پايني كابينت پشت
استاندارد های صوتیDolby

درگاه USBدارد
تعداد درگاه USB2 عدد
تعداد درگاه HDMI3 عدد
کامپوزیت (Composite)دارد
تعداد رابط کامپوزیتیک عدد
کامپوننت (Component)دارد
تعداد رابط کامپوننتیک عدد
اتصال بی سیم (Wi-Fi)دارد
پورت شبکه (LAN)دارد
ورودی آنتندارد
خروجی صدای دیجیتالدارد
برند
دوو
جنس
ال اي دي
گارانتی
24 ماهه انتخاب سرویس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202