تلوزیون ال ای دی دوو مدلk5600سایز 50 اینچ

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: دوو
  • جنس: ال اي دي
  • گارانتی: 24 ماهه انتخاب سرویس
گارانتی دوو
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 50 اینچ مدل DSL-50K5600U یکی از تلویزیون‌های باکیفیت و هوشمند برند دوو است. سایز 50 اینچی آن، جذابیت تماشای تصاویر را دوچندان می‌کند و می‌توانید از تماشای فیلم‌های هیجان‌انگیز و جذاب، نهایت لذت را ببرید. تلویزیون دوو مجهز به اندروید 9 با پردازنده چهار هسته‌ای است. شما با استفاده از اندروید تلویزیون، به راحتی می‌توانید برنامه‌ها یا بازی‌های مورد علاقه خود را بر روی تلویزیون‌تان نصب و اجرا کنید. این محصول از حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایت بهره می‌برد. با این مقدار حافظه، به راحتی می‌توانید فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود را دانلود و ذخیره کنید. تکنولوژی HDR یکی از مزیت‌های تلویزیون دوو محسوب می‌شود. این تکنولوژی یکی از قدرتمندترین فناوری‌ها برای نمایش تصاویر با جزئیات بیشتر است، چرا که قابلیت بالاترین تفکیک رنگ را دارد. این دستگاه برای اتصالات به پورت‌های HDMI و USB و برای اتصال بی‌سیم به بلوتوث مجهز شده است.

حداقل فاصله از تلویزیون 4k

حداقل فاصله توصیه شده برای مشاهده تلویزیون 4K می‌تواند به 1.4 برابر اندازه صفحه عمودی تلویزیون برسد. با مشاهده این فاصله، پیکسل های جداگانه را نمی‌توان با چشم تشخیص داد. کاربر با قرار گرفتن در این فاصله می‌تواند از بهترین کیفیت تلویزیون لذت ببرد بدون اینکه بتواند پیکسلهای تلویزیون را مشاهده کند. برای مثال فاصله عمودی صفحه نمایش یک تلویزیون 65 اینچی برابر با “32 است که این عدد را در 1.5 ضرب می‌کنیم به عدد 49 اینچ می‌رسیم که اگر آنرا به متر تبدیل کنیم عدد 1.2 متر می‌شود که نمایانگر حداقل فاصله از یک تلویزیون 65 اینچی با رزولوشن 4k است، که طبق نمودار زیر می‌توانیم حداکثر فاصله از تلویزیون را نیز بدانیم (برای یک تلویزیون 65 اینچ 4k بین بازه 1.2 – 2.5 متر ) یک بازه مناسب برای تماشای تلویزیون است.


حداقل فاصله از تلویزیون FULL HD

برای مثال طبق آمار این نمودار، حداقل و حداکثر فاصله شخص از تلویزیون Full HD با سایز 60 اینچ به ترتیب 2.3 و 3.6 متر است. البته این ارقام بدین معنی نیست که اگر در فاصله 2 متری این تلویزیون قرار بگیرید، قادر به دیدن پیکسلهای آن خواهید بود. توجیه این ارقام به این صورت است که اگر شما در فاصله 2 متری این تلویزیون قرار بگیرید، ذهن شما قادر به تمرکز کامل بر روی ابعاد تلویزیون نخواهد داشت و در نتیجه تصویر در نظرتان واقعی جلوه نمی‌کند. ناگفته نماند بهترین فاصله ممکن با فرض اینکه به صورت مستقیم (بدون زاویه) به تلویزیون نگاه کنیم، همان حداقل فاصله نسبت ابعاد تلویزیون است. پر واضح است اگر از زوایای مختلف به تلویزیون نگاه کنید، این فاصله باید کمتر شود. بدین معنی که اگر با زاویه 45 درجه نسبت به حالت مستقیم به تلویزیون Full HD با سایز 60 اینچ نگاه کنیم، بهترین فاصله ممکن از 2.3 متر کمتر خواهد بود (مثلا 2 متر). در زیر جدولی از میزان فاصله شخص تا تلویزیون‌های HD  و Full HD ارائه شده است. گفتنی است این جدول برای تلویزیونهای UHD یا 4K نیز با توجه به نمودار بالا قابل اقتباس خواهد بود.


صفحه نمایش و پورت‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 50 اینچ مدل DSL-50K5600U یکی از تلویزیون‌های با کیفیت و هوشمند برند دوو است. تلویزیون دوو مجهز به اندروید 9 با پردازنده چهار هسته ای است شما با استفاده از اندروید تلویزیون به راحتی می‌توانید برنامه‌ها و یا بازی‌های ممکن را بر روی تلویزیون خود نصب و اجرا کنید. تکنولوژی HDR یکی از مزیت‌های تلویزیون دوو محسوب می‌شود این تکنولوژی یکی از قدرتمند ترین فناوری‌ها برای نمایش تصاویر با جزئیات بیشتر است چرا که قابلیت بالا ترین تفکیک رنگ را دارد. این محصول از حافظه ی داخلی 8 گیگا بایت بهره می‌برد با این مقدار حافظه می‌توان فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود را  دانلود و ذخیره کرد.تلویزیون هوشمند دوو از کیفیت تصویر 4K UHD برخوردار است. هر چقدر تعداد پیکسل‌های سازنده یک صفحه نمایش بیشتر است، کیفیت و وضوح تصویر نیز بیشتر خواهد بود. تلویزیون‌های 4K با 8.3 پیکسل، 4 برابر بیشتر از تلویزیون‌های FULL HD ، کیفیتی متمایز و وضوح خیره کننده ای را ارائه می‌دهد.   screen mirroring در تلویزیون 50 اینچ دوو تعبیه شده که با استفاده از این قابلیت می‌توان تصاویر و فیلم‌ها را بر روی صفحه تلویزیون تماشا کرد. تلویزیون ال ای دی دوو مجهز به گیرنده دیجیتال نسل سوم است که از فرمت HEVC-H265 پشتیبانی می‌کند. این مدل تلویزیون قابلیت پشتیبانی از TV HBB را دارد ، TV HBB یک استاندارد در پخش جدید است که سرویس‌هایی مانند تله تکست را فعال می‌کند. راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها یکی دیگر از قابلیت‌های تلویزیون محسوب می‌شود. فناوری EPG که بر روی ریموت کنترل تلویزیون قرار دارد ، زمان پخش برنامه‌های مختلف را اطلاع رسانی می‌کند.  

منبع انرژی: برق

کیفیت تصویر: Ultra HD - ۴K

رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

سایز صفحه: ۵۰ اینچ

امکانات تلویزیون: رابط هوشمند

تعداد بلندگوها: دو عدد

نوع رابط هوشمند: Android

پردازنده: چهار هسته‌ای

اپلیکیشن: قابل نصب

دوربین: قابل نصب

بازی: قابل نصب

تعداد درگاه های HDMI: سه عدد

تعداد رابط کامپوزیت (Composite): یک عدد

تعداد رابط کامپوننت (Component): یک عدد

امکانات و قابلیت‌ها: ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارای قابلیت Screen Mirroring مجهز به بلوتوث مجهز به گیرنده دیجیتال مجهز به سیستم اندروید ۹ دارای ریموت هوشمند مجهز به ریموت کنترل هوشمند بلوتوثی قابلیت اتصال بی سیم موبایل مجهز به پردازنده چهار هسته ای پنل با کیفیت A+ گیرنده ی دیجیتال نسل سوم پشتیبانی از TV HBB قابلیت اتصال به شبکه ی بی سیم و اینترنت

سایر توضیحات ریموت کنترل: ریموت کنترل هوشمند بلوتوثی

توان خروجی کلی صدا: ۳۰ وات

سایر توضیحات صدا: Dolby Digital , Dolby Digital Plus , Dolby Surrond

درگاه‌های ارتباطی: خروجی HDMI

تیونر: DVB-T۲

شناسه کالا: ۲۹۰۰۲۹۴۲۰۲۱۱۲

سلام وقتتون بخیر این تلوزیون زیرنویس هم پخش میکنه ؟؟

سلام ، با توجه به سیستم عامل اندروید قطعا بله


سلام پایه دیواری هم داره؟

سلام باید جدا تهیه کنید

برند
دوو
جنس
ال اي دي
گارانتی
24 ماهه انتخاب سرویس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202