تلوزیون ال ای دی دوو مدلk5700سایز 50 اینچ

Daewoo DSL-50K5700U Smart LED TV 50 Inch

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: دوو
  • جنس: ال اي دي
  • گارانتی: 24 ماهه انتخاب سرویس
گارانتی دوو
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50K5700U سایز 50 اینچ محصولی بادوام و خوش‌ساخت از این برند است که امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. کیفیت‌تصویر این تلویزیون 4K است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار بالایی نمایش می‌دهد. زاویه‌ دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ وسیعی فراهم می‌کند. نسبت تصویر آن 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی به پخش می‌گذارد. سیستم‌صوتی تلویزیون DSL-50K5700U دوکاناله است و به‌واسطه سیستم‌های صوتی بسیار قدرتمند Surround و Dolby Digital Plus می‌تواند کیفیت صدای بسیار مطلوبی را تولید کند.شرکت سازنده برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است. با استفاده از این 2 پورت می‌توانید فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون می‌توانید از بین درگاه HDMI و کامپوزیت و کامپوننت یکی را انتخاب کنید.

شگفتی دیگر از دوو

برند دوو یکی از برندهای نام‌آشنا صنعت لوازم‌خانگی ایران است که خانوارهای بسیاری، وسایل منزل خود را با این برند نونوار کرده‌اند. محصولات برند دوو بسیار متنوع است که می‌توان به یخچال، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، تلویزیون و... اشاره کرد. این بار برند دوو با تولید تلویزیون هوشمند مدل DSL-50K5700U جای پای خود را در بازار رقابتی تلویزیون سفت کرده و یک محصول با کیفیت و پیشرفته را روانه بازار ساخت.


لمس واقعی تصاویر

برند دوو برای ساخت جعبه جادویی خود، تمام توان و علم کارشناسان خود را به کار گرفته تا محصولی بسیار متفاوت را روانه باز کند. صفحه‌نمایش در تلویزیون‌ها تقریباً حرف اول و آخر را می‌زنند و اغلب خریداران در هنگام خرید، مشخصات مربوط به صفحه‌نمایش تلویزیون را جست‌وجو می‌کند؛ چرا که وظیفه اصلی یک تلویزیون به تصاویر درآوردن تصاویر پخش شده با کیفیت بسیار مناسب و شفاف است. تلویزیون دوو مدل DSL-50K5700U از کیفیت تصویر بسیار بی‌نظیری بهره می‌برد که با همین آیتم باید آن را پرچم‌دار بازار نامید. مدل DSL-50K5700U دارای صفحه‌نمایش LED از نوع Ultra HD-4K است. کنتراست تصاویر در تلویزیون‌های ال ای دی بهتر است و تا حدود زیادی تابش نور به صفحه که سبب تیرگی می‌شود را خنثی می‌کند. همچنین درجه دقت رنگ در صفحه‌نمایش‌های ال ای دی بالاتر است که همین موضوع باعث می‌شود تا تصاویری که رنگ‌بندی‌های زیادی را دارد به‌صورت دقیق و شفاف نشان دهد. از دیگر مزایای این نوع تکنولوژی می‌توان به ایجاد اندازه بزرگ‌تر برای مانیتور، طول عمر بیشتر و صرفه‌جویی در مصرف انرژی اشاره کرد. صفحه‌نمایش این دستگاه تخت است که معمولاً این‌گونه صفحات نمایش به سبک شدن و نازک شدن دستگاه کمک می‌کنند. صفحات تخت رزولوشن بالاتری دارند و تصاویر را بهتر نشان می‌دهند که این موضوع راحتی بیشتر کاربران را فراهم می‌کند. همچنین کیفیت تصویر 4K به تلویزیون‌هایی که دارای 3 هزار 840 پیکسل افقی و 2 هزار 160 پیکسل عمودی است؛ گفته می‌شود. این مدل تلویزیون‌ها چهار برابر تلویزیون‌های Full HD پیکسل دارند که همین تراکم پیکسلی به وضوح بهتر و روشن‌تر شدن تصویر کمک می‌کند. کیفیت تصویر 4K در ابعاد 50 اینچ و بیشتر به کار می‌روند. کیفیت تصویر در تلویزیون‌های 4K بسیار بالا است و حتی جزئی‌ترین موارد هم در تصور مشاهده می‌شود. افت تصویر در این مدل‌ها بسیار کم اتفاق می‌افتاد و بسیاری این مدل‌ها را تلویزیونی برای آینده می‌دانند زیرا کیفیت بالا و پرداختن به جزئیات هنوز هم برای درک انسان‌ها تا حدودی محدود است.


تلویزیونی با ارتباط‌گیری خوب

  تلویزیون‌هایی که اخیراً تولید می‌شوند، تنها وسیله‌ای برای تماشای برنامه‌های گوناگون نیستند؛ بلکه آن‌ها تبدیل به یک وسیله همه جانبه شده‌اند تا بتوان نهایت استفاده را از آن‌ها برد. به همین دلیل وجود پورت یا درگاه‌های متعدد در یک تلویزیون بسیار حائز اهمیت است. با استفاده از همین پورت‌های می‌توان دستگاه‌های بازی، سیستم‌های موسیقی، فلش و حتی ماوس و کیبورد را به تلویزیون متصل کرد. تلویزیون مدل DSL-50K5700U دوو به خوبی شما را از این بابت راضی می‌کند. این مدل دارای پورت‌هایی از قبیل سه عدد پورت HDMI، یک عدد رابط کامپوزیت، دو پورت USB، LAN و خروجی هدفون است.


گذر در زمان

اگر شما هم آرزوی سفر در زمان را دارید، این مدل از تلویزیون‌های دوو این آرزوی دیرینه شما را محقق می‌کند. این دستگاه مجهز به قابلیت ماشین زمان است. ماشین زمان یک قابلیت خارق‌العاده در تلویزیون‌ها است که امکانات فراوانی را به شما می‌دهد. با استفاده از ماشین زمان شما می‌توانید به دستگاه این اطلاعات را وارد کنید که برنامه موردعلاقه شما را ضبط کند تا در زمان دلخواه آن را تماشا کنید. حتی شما می‌توانید با آن آگهی‌های خسته‌کننده برنامه‌ها را رد کنید و مجدد به تماشای برنامه موردعلاقه خود بنشینید.


به اینترنت متصل شوید

  اتصال به اینترنت یکی از قابلیت‌های ویژه‌ای است که تلویزیون مدل DSL-50K5700U دوو برای شما به ارمغان می‌آورد. با این قابلیت شما محدودیتی در تماشای برنامه‌ها نخواهید داشت و می‌توانید به راحتی به شبکه‌های پخش آنلاین متصل شوید و بدون هیچ محدودیتی سرگرم شوید.


هوشمندی به‌تمام‌معنا

نکته قابل تمایز تلویزیون مدل DSL-50K5700U دوو نسبت به بسیاری از رقبای بازار؛ هوشمند بودن آن است. این تلویزیون مجهز به سیستم‌عامل اندورید است که در این حالت شما یک دستگاه بسیار کارآمد دارید که می‌توانید هزاران کار را در تلویزیونی با سایز 50 اینچ انجام دهید. با این قابلیت منتقل کردن فعالیت‌هایی که در گوشی موبایل انجام می‌دادید به تلویزیون ممکن می‌شود.


ویژگی‌های متمایزکننده این مدل

همان‌طور که اشاره کردیم این یک تلویزیون معمولی نیست و ویژگی‌های بسیار مثبت و متفاوت آن باعث شده تا این مدل نسبت به رقبای خود یک سر و گردن بالاتر باشد. مدل DSL-50K5700U ازلحاظ کیفیت صوتی دارای سیستم صوتی دالبی دیجیتال و سوراند است؛ یعنی دو قابلیتی که به پخش صدایی شفاف و فراگیر کمک زیادی می‌کند. در کنار آن قابلیت بلوتوث روی تلویزیون به شما امکان جابه‌جایی اطلاعات را به راحت‌ترین شکل ممکن می‌دهد. همچنین مدل DSL-50K5700U دارای ریموت کنترل هوشمند قابلیت موس، قابلیت خاموشی خودکار و قفل کودک نیز است.

منبع انرژی: برق

سایز صفحه: ۵۰ اینچ

تعداد بلندگوها: دو عدد

توان هر بلندگو: ۱۵ وات

محل قرارگیری بلندگوها: پایین قاب

کیفیت تصویر: Ultra HD - ۴K

رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

نسبت تصویر: ۱۶:۹

سیستم ایمنی: قفل کودک

تعداد درگاه های HDMI: سه عدد

تعداد رابط کامپوزیت (Composite): یک عدد

تعداد رابط کامپوننت (Component): یک عدد

تیونر: DVB-T۲

امکانات و قابلیت‌ها: جستجو خودکار کانال تلتکست HBBTV راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها دارای قابلیت ضبط برنامه ماشین زمان خاموش شدن خودکار

مصرف برق در حالت عادی: ۱۰۰

سایر توضیحات ریموت کنترل: ریموت کنترل هوشمند قابلیت موس

توان خروجی کلی صدا: ۳۰

سایر توضیحات تصویر: زاویه دید ۱۷۰ درجه دارای رزولوشن ۸.۳ میلیون پیکسل دارای نرخ به‌روزرسانی ۴۰۰ هرتز دارای زمان پاسخ‌دهی ۰.۵ میلی‌ثانیه

سایر توضیحات درگاه‌های ارتباطی: اچ دی موبایل MHL DLNA ارتباط بدون سیم AirPlay

تکنولوژی صفحه: LED

نوع صفحه: تخت

درگاه‌های ارتباطی: پورت USB

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

شناسه کالا: ۲۹۰۰۲۹۴۲۰۱۳۳۷

سلام تصویر گوشی روی تلویزیون میفته ؟( اسکرین میرورینگ)

با سلام بله قابلیت screen mirror


 سلام چند گیگ حافظه داره؟

سلام و عرض ادب 8 گیگ حافظه داخلی دارد


آیا مجهز به بلوتوث برای وصل به باند هست؟

بله دارد


آیا کتنرل شارژیه و پشتش کیبورد داره؟

خیر باتری میخوره و کیبرد نداردکنترلهای مورد نظر شما به ایرموسی مشهور هستند و تا جایی که اطلاع دارم در برندهای ایرانی جی پلاس این نوع کنترل را دارد .

برند
دوو
جنس
ال اي دي
گارانتی
24 ماهه انتخاب سرویس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202