مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

یخچال و فریزر کمبی 14 فوت سینجر آبریز دار

از {{model.count}}
10,150,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

یخچال فریزر 3300WD سینجر یکی از محصولات باکیفیت و مناسب برای فضاهای کوچک است. این یخچال ازنوع کمبی بوده و یخچال و فریزر بصورت پایین و بالا قرار گرفته اند. این دستگاه برای استفاده در ادارات و شرکت ها و … بسیار مناسب است. یخچال سینجر مدل T3300WD طراحی ساده و زیبایی دارد. دستگیره‌ای روی بدنه دیده نمی‌شود و برای باز کردن در یخچال‌فریزر، از جای دست طراحی‌شده در لبه‌های بین درها استفاده می‌شود. داخل یخچال دارای گنجایش کافی بوده و صندوق میوه نیز در این یخچال در نظر گرفته‌شده است. فریزر دارای دوطبقه است که فضای کافی برای سردکردن و فریز کردن مواد غذایی مختلف را به کاربر می‌دهد. بر روی درب یخچال چهار قفسه تعبیه‌شده. مگنت‌ها و لاستیک‌های دور درها باعث بسته ماندن در و عدم نشست سرما می‌شود و راندمان دستگاه را بالاتر می‌برد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

یخچال فریزر تاپ مانت سینجر، از نوع فریزر بالا با عرض 55 سانتی متر است که توسط شرکت ایرانی سینجر ساخته شده است. دستگیره های توکار این یخچال فریزر به آن ظاهری شیک و زیبا بخشیده است. در این یخچال سینجر از گاز مبرد R600-a استفاده شده که با محیط زیست سازگار بوده و به آن آسیبی وارد نمی سازد.

حجم کل یخچال فریزر تاپ مانت سینجر 273 لیتر (14 فوت) است که از این میزان 76 لیتر به فریزر اختصاص داده شده است. یخچال این مدل از چهار طبقه شیشه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع، به همراه محفظه نگهداری میوه و سبزیجات تشکیل شده است. علاوه بر این، بر روی درب یخچال دو طبقه مخصوص نگهداری بطری به همراه یک طبقه جا تخم مرغی تعبیه شده است. تانک آب و آبریز دستی نیز بر روی درب یخچال قرار گرفته است. فریزر این مدل نیز دارای دو طبقه شیشه ای به همراه یک طبقه بر روی درب فریزر و یک طبقه جایخی می باشد. 

دمای یخچال فریزر عرض 55 سینجر به وسیله ی ولوم مکانیکی تنظیمگر دما که در بالای یخچال قرار گرفته است قابل تغییر می باشد. علاوه بر این یخچال فریزر دارای سیستم تنظیم برودت یکنواخت در طبقات است. 

کمپرسور این یخچال سینجر از نوع ایزوبوتان R600a است که علاوه بر بازدهی بالاتر، بسیار کم صدا می باشد. از دیگر ویژگی های یخچال فریزر تاپ مانت سینجر می توان به کندانسور مخفی و پایه های قابل تنظیم اشاره نمود. این یخچال فریزر با ابعاد کوچک، کیفیت بالا و قیمت مناسب برای ادارات، خوابگاه ها و خانه های کم جمعیت بسیار مناسب است.

مجهز به محفظه نگهداری میوه و سبزیجات به طور مجزا دارای نگهدارنده بطری ۲ لیتری بلند و کوتاه سیستم کنترل دما در درجات مختلف مجهز به ترمز درب یخچال فاقد گازهای مضر برای جو زمین پایه های قابل تنظیم بخش ۳ ستاره در محفظه فريزر

برند
سينجر
جنس
فلز
گارانتی
18 ماهه سینجر
چراغ روشنایی
LED
قابلیت اتصال به شیر آب
ندارد
گنجایش فریزر به لیتر
76
گنجایش یخچال به لیتر
155
گنجایش کل به لیتر
273
نمودار مصرف انرژی
A
نوع مقاومت در برابر برفک
ندارد
شناسه کالا
2900491603583

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...