مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

فریزر 13 فوت پارس مدل بوران PFN16634EW

از {{model.count}}
0
14,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

فریزر پارس مدل بوران PFN16634EW به دلیل کیفیت بالا و عملکرد عالی جایگاه بسیار مناسبی میان مشتریان و خریداران خود دارد و از بهترین فریزر های تک در بین برند های ایرانی می باشد. فریزر پارس مدل بوران PFN16634EW قابلیت ست شدن با یخچال مشابه خود را دارد و به دلیل ابعاد مناسبش در کوچکترین فضاها نیز جای می گیرد. این محصول با گنجایش 13 فوت گزینه ایده آلی برای خانواده های متوسط است و شما خریداران گرامی می توانید با پرداخت هزینه بسیار مناسب صاحب یک فریزر منحصر به فرد با امکانات عالی شوید.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

از آنجایی که هوای مانده در دستگاه موجب ایجاد بوی نامطبوع در فضای داخلی آن می شود، ممکن است مواد غذایی کیفیت خود را از دست بدهند و طعم آن ها تغییر پیدا کند. به همین دلیل وجود سیستم گردش هوا یکی از مهم ترین ویژگی های فریزر پارس سفید بوران به شمار می رود؛ چرا که میتواند با گرداندن هوای خنک در کل طبقات موجب انجماد سریع مواد غذایی و در نتیجه حفظ ارزش آن ها در فریزر شود.

از امکانات پرکاربرد فریزر 13 فوت بوران پارس میتوان به سیستم عیب یابی هوشمند اشاره کرد که در صورت وجود هر گونه ایرادی در دستگاه شما را از منشا آن مطلع می نماید. در برخی موارد این مشکل جزیی بوده و با راهنمایی کارشناسان حل می شود ولی در موارد اساسی به حضور تکنسین های مربوطه نیاز است.

وجود 8 کشوی محکم و جادار در فریزر بوران پارس سفید فضای بسیار مناسبی را جهت نگهداری مواد غذایی به شما می دهد. لاستیک دور درب ضد باکتری و فیلتر ضد قارچ یخچال پارس بوران از ورود هر گونه آلودگی و میکروب به محفظه فریزر جلوگیری کرده و سلامت مواد غذایی را تضمین می کند.

 

برخی دیگر از ویژگی های فریزر تک پارس مدل بوران :

  • نمایشگر و تنظیم دیجیتالی دما
  • قابلیت نمایش دمای داخلی
  • سیستم کنترل هوشمند
  • سیستم هشدار دهنده بازماندن درب و افزایش دما
  • سطوح مقاوم در برابر خراش
  • حالت صرفه جویی در مصرف انرژی
  • و …

بدون برفک نوفراست ■نمایشگر LED ■سیستم گردش هوای فراگیر ■روشنایی داخلی LED ■سیستم انجماد سریع ■پایه‌های قابل تنظیم ■قفل کودک ■لاستیک دور درب ضدباکتری ■هشدارباز بودن درب ■هشدار افزایش دما ■حالت صرفه جویی در مصرف انرژی ■سیستم عیب یابی هوشمند ■محافظ داخلی نوسانات برق ■سطوح مقاوم در برابر خراش ■پايه قابل تنظيم ■جديد ترين طراحي درب تايمر كشو دستگيره شركت پارس ■كشو شفاف و مقاوم بالا در برابر ضربه و بار اضافي

برند
پارس
جنس
فلز
گارانتی
36 ماهه پارس
چراغ روشنایی
LED
قابلیت اتصال به شیر آب
ندارد
گنجایش فریزر به لیتر
257
گنجایش کل به لیتر
257
گنجایش یخچال به لیتر
0
نمودار مصرف انرژی
A
نوع مقاومت در برابر برفک
نوفراست
شناسه کالا
2900459300219

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...