مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

ساید بای ساید LG مدل J334

از {{model.count}}
0
185,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

یخچال ساید ال جی مدل J334 یکی از بهترین  و خوش فروش ترین یخچال های کمپانی ال جی می باشد. این یخچال 34 فوت در رنگ نقره ای به بزار عرضه شده است و همچنین دارای طراحی دور این دور می باشد و مجهز به 5 درب است و دارای ویژگی های فراوانی می باشد. یکی از این ویژگی ها وجود آب سرد کن و یخ ساز اتوماتیک بر روی درب دستگاه است که متصل به آب شهری نیز می باشد. گاز خنک کننده این یخچال از نوع R600a می باشد که به یک گاز دوست دار محیط شناخته شده است. فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh برای از بین بردن میکروب و باکتری ها موجود در یخچال طراحی شده است.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

موتور اینورتر خطی یخچال ساید ال جی مدل J334

یخچال ساید ال جی مدل J334 از موتور قدرتمند اینورخطی بهره مند می باشد این موتور از نوع موتور با دور متغییر است که در هنگام نیاز دور موتور بیشتر و با سرعت بیشتری شروع به چرخش می کند و در زمانی که نیاز نباشد دور موتر کاهش میابد. کمپرسور اینورترخطی خاموش و روشن نمی شود و تنها سرعت چرخش موتور تغییر می کند. این ویژگی باعث می شود تا مصرف انرژی تا 32 درصد کاهش یابد و اصطکاک و برخورد میان قطعات به حداقل برسد و در نتیجه اصطکاک موتور کاهش و طول عمر آن افزایش میابد و باعث پایین آمدن دمای یخچال می شود.

سیستم بدون برفک

همانطور که قبلا اشاره کردیم یخچال ساید ال جی مدل J334 از دو قسمت یخچال و فریزر تشکیل شده است. این یخچال با ظرفیت 34 فوت مناسب خانواده های پر جمعیت می باشد و بسیار مورد پسند کاربران واقع شده است. همچنین در ساخت این یخچال از انواع فناوری های پیشرفته بهره گیری شده است. از جمله این فناوری ها می توان به سیستم بدون برفک اشاره کرد که بدنه یخچال و مواد غذایی را دور از برفک اضافی دور نگه می دارد و با وجود این فناوری پیشرفته برای همیشه از برفک های اضافی خلاص شوید و مواد غذایی سالمتری مصرف کنید.

فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh

کمپانی ال جی در ساخت و طراحی یخچال های خود از جمله یخچال ساید ال جی مدل J334 از فناوری پیشرفته فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh استفاده کرده است. این فناوری از یک فیلتر 5 لایه ساخته شده است که با استفاده از آن باعث از بین بردن میکروب، باکتری و قارچ های موجود در یخچال تا 99 درصد می شود. همچنین این سیستم در ضد عفونی کردن مواد غذایی و تازه ماندن آن ها موثر است. این فیلتر موجود در یخچال دستگاه را از هرگونه بوی نامطبوع دور نگه می درد و از کپک زدن و خشک شدن مواد غذایی جلو می کند و مواد غذایی مدت زمان بیشتر سالم و مرطوب می ماند.

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل J334

سیستم هوای چندگانه Multi Air flow

در ساخت یخچال ساید ال جی مدل J334 از فناوری سیستم هوای چندگانه استفاده شده است. این فناوری هوای سرد را در داخل یخچال به طور مساوی و یکنواخت پخش می کند و همه قسمت های آن به یک اندازه سرد و خنک می شود و همچنین به کمک این فناوری مواد غذایی مدت زمان بیشتری و با کیفیت اولیه و حفظ ارزش غذایی تازه و مرطوب می ماند.

طراحی دور این دور یخچال ساید ال جی مدل J334

یخچال ساید ال جی مدل J334 از نوع ساید بای ساید و مجهز به 5 درب است که 4 درب آن اصلی و درب پنجم آن فرعی می باشد و بر روی درب اصلی قرار دارد که این طراحی بسیار کاربرد دارد و همچنین باعث افزایش فضای ذخیره سازی یخچال تا 9 درصد می شود و قابلیت دسترس به مواد غذایی را برای کاربران آسان می کند و دیگر برای برداشتن مواد غذایی هر بار لازم به باز کردن درب اصلی نمی باشد و در نتیجه تا 47 درصد از خروج هوای سرد و خنک درون یخچال جلوگیری می کندو موجب صرفه جویی می شود.


آبسرد کن و یخساز اتوماتیک

همانطور که قبلا نیز ذکر کردیم یخچال ساید ال جی مدل J334 دارای آبسردکن و یخساز اتوماتیک می باشد که قابلیت وصل کردن به آب شهری را نیز دارا می باشد. این کارایی دسترسی به آب و یخ را آسان کرده و تنها با فشار دادن یک اهرم که بر روی درب یخچال طراحی شده می توان از آب خنک و یخ موجود در یخچال استفاده کرد. همچنین ویژگی قابل توجه این آبسردکن وجود فیلتر تصفیه آب می باشد. این فیلتر تصفیه آب باعث می شود تا در 3 مرحله انواع مواد معدنی سنگین و کلر و انواع باتری را از آب حذف کرده و همچنین آبی سالم و طبیعی را در اختیار شما می گذارد.

سیستم عیب یابی هوشمند

در طراحی سخچال های جدید از سیستم عیب یابی هوشمند یا Smart Diagnosis بهره گرفته است که یخچال ساید ال جی مدل J334 از آن بی بهره نیست. با استفاده از این فناوری یخچال به وسیله Wi Fi به گوشی هوشمند شما وصل می شود و عیب و ایرادات دستگاه را به وسیله آن شناسایی کرده و آن ها را برطرف می نمایید و دستگاه را به آسانی کنترل و مدیریت خواهید کرد.

طراحی یخچال ساید ال جی مدل J334

یخچال ساید ال جی مدل J334 یکی از خوش فروش ترین و زیباترین یخچال های کمپانی ال جی می باشد که طرفداران بسیاری دارد. رنگ و بدنه این یخچال نقره ای می باشد و مناسب دکوراسیون های امروزی است همچنین ظرفیت این یخچال 34 فوت می باشد و از دو قسمت یخچال و فریزر تشکیل شده است. این یخچال دارای طراحی دور این دور نیز می باشد و به همین جهت از فضای بیشتری برای نگه دارای مواد غذایی بهره مند است. وجود این این فضا به میزان47 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و علاوه بر آن دسترس آسانی را برای شما فراهم می کند. فضای بزرگ و طراحی هوشمندانه این یخچال باعث شده ذخیره سازی در این یخچال بیشتر باشد و دسترس به مواد غذایی سریع و آسان صورت گیرد. همچنین داخل این یخچال دارای قفسه مخصوص بطری و 3 طبقه در قسمت داخلی یخچال و 6 طبقه در قسمت درب ها و 2 کشو مخصو نگه داری انواع میوه و سبزیجات می باشد. همچنین قسمت فریزر نیز دارای  طبقه در داخل و 6 طبقه ذز قسمت درب و 2 کشو نیز می باشد و فضای مناسب و بزرگی را برای شما فراهم می کند. وزن این دستگاه 132 کیلوگرم است و در ابعاد 758*912*1797 طراحی شده است. بر روی درب یخچال آبریز و یخساز اتوماتیک طراحی شده و بالای آب سرد کن نیز یک پنل لمسی جهت تنظیم دمای یخچال و فریزر طراحی شده است. از دیگر ویژگی های ظاهری یخچال J334  می توان به اخطار باز ماندن درب و قفل کودک نیز اشاره کرد و همچنین در قسمت داخلی یخچال و فریزر یک لامپ LED تعبیه شده هر زمان درب یخچال یا فریزر را باز کنید لامپ به طور خودکار روشن می شود تا کاربران دید کاملی به محتویات داخل یخچال داشته باشند.

برند
ال جي
جنس
فلز
گارانتی
نصب و خدمات رادین سرویس
نوع مقاومت در مقابل برفک
دارد
نمودار مصرف انرژی
A++
گنجایش کل به لیتر
889
قابلیت اتصال به شیر آب
دارد
چراغ روشنایی
LED

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...